Author Topic: Доставка на 13 броя нови нископодови съчленени трамваи за 1009 mm  (Read 13360 times)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5287
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
"Столичен Електротранспорт" ЕАД е публикувал обществена поръчка за доставка на 13 бр. нови съчленени трамваи за 1009 мм.
Прогнозна стойност: 50 946 655.3 лева без ДДС или по 3 918 973 лева на трамвай или по 2 милиона Евро.

Линк

Няма още публикувана официалната документация на сайта на "Столичен Електротранспорт" ЕАД.
« Last Edit: 24.01.2017, 15:44:43 by blagun »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1704
    • View Profile
Еми дано да са вече фейслифтнати Песи  :rolleyes:

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17662
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Какви трамваи могат да се купят за тази цена освен Песи?
мур

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1677
    • View Profile
    • Email
Песи или хърватски трамваи, всичко друго е поне милион на бройка по-скъпо.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13467
    • View Profile
    • Email
Остава да видим играчите в търга. Май имаше някакви румънски трамваи по лиценз на Сименс.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1677
    • View Profile
    • Email
Те май не изпълняват минималните условия за оборот за миналите 3 години, четох го някъде това.

Offline Ithebeast

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 775
  • Трамвайно депо "Банишора"
    • View Profile
    • Email
Трамвайно депо ''Банишора''
Трамвайна мотриса инв. номер 509
Линия номер 1.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17662
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
И аз това се питам. все едно трамваите са произведени, победителят е ясен и чакаме само да го обявят публично и да ги доставят.
мур

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1677
    • View Profile
    • Email
Защото искат да обслужват тм5 с точно 13 трамвая. Някои са на мнение, че това е достатъчно, но аз не съм съгласен.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7443
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Всеки здраво мислещ няма да е съгласен. 13 трамвая в депото не е равно на 13 трамвая на линия.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1677
    • View Profile
    • Email
Може и да са достатъчни, но не и 30-метрови, с 40-метрови и по-дълги може и да се получи. Но никъде не виждам техническите изисквания, за колко дълги трамваи става дума?

Offline fgm

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • View Profile
Всеки здраво мислещ знае, че след пуска на М3 ще се ореже надземния транспорт и тия 13 мотриси са баш на място - 9-10 на линия 3-4 резерв/ремонт и т.н..

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13467
    • View Profile
    • Email
Ами ако ТМ4 се синхронизира 1:1 с петицата и тръгне с Инекони, може пък и да стигнат.

Offline Jote

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 123
    • View Profile
    • Email
Еми дано да са вече фейслифтнати Песи  :rolleyes:

Доколкото знам Pesa Swing със стария дизайн вече не се произвеждат; именно последните произведени бройки бяха за София.
« Last Edit: 24.01.2017, 17:33:27 by Jote »

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1677
    • View Profile
    • Email
Ами ако ТМ4 се синхронизира 1:1 с петицата и тръгне с Инекони, може пък и да стигнат.

Това го писахме вече, че не е възможно при сегашното положение по Графа и към Орландовци.

Доколкото знам Pesa Swing със стария дизайн вече не се произвеждат; именно последните произведени бройки бяха за София.

А какви са разликите? Само фейслифт ли или има технически подобрения? И Swing не е ли вече бивш модел, новия модел е друг?

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1232
    • View Profile
Ами ако ТМ4 се синхронизира 1:1 с петицата и тръгне с Инекони, може пък и да стигнат.

Това го писахме вече, че не е възможно при сегашното положение по Графа и към Орландовци.
Каменоделска ще се ремонтира тази година, както и цялото трасе на петицата. В резултат на това, цялото трасе на четворката ще е читаво, което изисква да се движат и читави трамваи.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5287
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Цялото трасе на 5-цата ако успеят до края на 2018-та година да го ремонтират - пак ще е добре. Дано успеят поне тази година да го започнат, в което се съмнявам.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13467
    • View Profile
    • Email
То и трамваите не са дошли още, а продължителността на поръчката е цели 24 месеца. Така че все още има шанс да бъдат посрещнати от читаво трасе.
« Last Edit: 24.01.2017, 20:38:49 by blagun »

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1677
    • View Profile
    • Email
Каменоделска ще се ремонтира тази година, както и цялото трасе на петицата. В резултат на това, цялото трасе на четворката ще е читаво, което изисква да се движат и читави трамваи.

Не става дума за "читавост" на трасето, а за невъзможност да се синхронизират клоновете заради различния брой линии, които се движат в момента.

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1524
    • View Profile
Skoda и Pesa искат да доставят 13 нови трамвая за 60 млн. лв. Победителят трябва да е избран до средата на годината, а мотрисите трябва да са тук две години по-късно]
http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2017/03/22/2939794_skoda_i_pesa_iskat_da_dostaviat_13_novi_tramvaia_za_60/