Author Topic: Тролейбусни превози - Стара Загора  (Read 69706 times)

p1tnik

  • Guest
Ще допълня - имат и 10 тролейбуса Шкода 14Тр. Те са доставени от София и едно време вървяха по деветката. Зиутата са към 20 но може и да са по-малко ако са бракували някое...В Стара Загора имаха и 4 съчленени Дак-Чавдара с номера 1031-1034 ама тях ги нарязаха преди няколко години. Една от Шкодите е минала ОР в Кента - Омуртаг и сега е станала като автобус Кента - мноого грозна. Сега в града искат да купят 20 тролейбуса и да пускат нова линия ама ще видим...

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11883
    • View Profile
Интересно, че тролеите имат инвентарни номера...за разлика от Варна
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6837
    • View Profile
И във Варна имат инв. номера.

Offline JloKyM

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 989
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Транспортът в Стара Загора има голям потенциал за развитие.Имат си доста клиенти...Сутрин специално тр.2 е препълнен...почти като 604 към 6 вечерта в София....или 111 сутрин   И понеже броя на возилата не е голям,а Стара Загора не е от бедните общини смятам,че лесно биха могли да заменят целия си тролейбусен транспорт,а това ще допринесе за повече пътници. Пожелавамим го,защото Стара Загора е най-прекрасния и чист град в България и си заслужава и нови тролей и автобуси и гладки улици(което вече почти е направено).

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
стара загора е обявила обществена поръчка за доставка на 6! нови! тролейбуса "соло"
http://dv.parliament.bg/?page=a&master...;Document=19266
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17575
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Е поне СТЗ ще се уредят с белоруски или някакви съветски тролеи
мур

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Не бъди зложелател   А и не е сигурно. Никъде не пише какви ще бъдат.
« Last Edit: 15.08.2007, 19:30:55 by Bus_lover »
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
за тази цена просто другите няма и да желаят да подават документи
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Че те ТролЗите, Белкоммунмашите и т.н. са пародии на тролейбуси. Няма смисъл. По-добре да вземат 3 нови, но от добра марка, отколкото 6 нови, които вече ще бъдат като старите догодина.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Абе хората са си направили сметката. Факт е че СЗ е един от първите градове, ако не и първия който отделя пари за нови тролеи.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15634
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: LG_
Абе хората са си направили сметката. Факт е че СЗ е един от първите градове, ако не и първия който отделя пари за нови тролеи.
В Пазарджик са пионери в тази дейност, но личност аз не съм очарован от делото им за благото на местните пътници.

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Quote from: difian
В Пазарджик са пионери в тази дейност, но личност аз не съм очарован от делото им за благото на местните пътници.

Дам,обаче в Пазарджик,ги купиха със заем,от банката 280хил.долара

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15634
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: lud_pi4
Дам,обаче в Пазарджик,ги купиха със заем,от банката 280хил.долара
Това какво значение пък има.В Стара Загора може също на кредит да ги взимат.А и почти всички нови автобуси (включая и "новия внос") са на кредит или лизинг.Оттам и че в Пловдив има толкова със софийска регистрация.

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Quote from: difian
Това какво значение пък има.В Стара Загора може също на кредит да ги взимат.А и почти всички нови автобуси (включая и "новия внос") са на кредит или лизинг.Оттам и че в Пловдив има толкова със софийска регистрация.

Да но ти казваш,че общината мисли за транспорт,а то същност си мислят само фирмите,и парите не са общински,а на някои перач в случая

С две думи не СТЗ отделя пари,а някоия фирма тегли кредит  

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15634
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: lud_pi4
Да но ти казваш,че общината мисли за транспорт,а то същност си мислят само фирмите,и парите не са общински,а на някои перач в случая

С две думи не СТЗ отделя пари,а някоия фирма тегли кредит  
Общината мисли за транспорта и се е досетила, че сама няма как да поддържа парка.В следствие на това прозрение се е стигнало до хрумването, че при даването на линии на концесии не само мисленето, но и осъществяването на самата транспортна дейност е най-рентабилно.Следователно общината мисли и се грижи за МГТ, макари и по-индиректно, а не в качеството си на основен транспортен оператор. Но пак избира частни фирми да извършват дейността, съблюдава качеството, има определени изисквания.(Разбира се това в идеалния случай, далаверите и другите съпътстващи фактори са странично явление...  )
« Last Edit: 25.08.2007, 00:14:51 by difian »

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Quote from: difian
Общината мисли за транспорта и се е досетила, че сама няма как да поддържа парка.В следствие на това прозрение се е стигнало до хрумването, че при даването на линии на концесии не само мисленето, но и осъществяването на самата транспортна дейност е най-рентабилно.Следователно общината мисли и се грижи за МГТ, макари и по-индиректно, а не в качеството си на основен транспортен оператор. Но пак избира частни фирми да извършват дейността, съблюдава качеството, има определени изисквания.(Разбира се това в идеалния случай, далаверите и другите съпътстващи фактори са странично явление....

Виж ся,тя общината отпуска субсидии,демек въртят си едни и същи пари,и накрая и фирмите,и общината,са на нула,никаде няма  ГТ да е печеливш
« Last Edit: 25.08.2007, 00:15:39 by difian »

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Вчера забелязах,че на тролеите в СТЗ жиците не им са от зад на тролеите,а бяха от страни покраи стената вързани незнам с кво беше,сигурно изолирбанд,и отиваха към едната макара,не знам какво беше това,някакъв нов метод ли      

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
Quote from: lud_pi4
Вчера забелязах,че на тролеите в СТЗ жиците не им са от зад на тролеите,а бяха от страни покраи стената вързани незнам с кво беше,сигурно изолирбанд,и отиваха към едната макара,не знам какво беше това,някакъв нов метод ли      
На ЗИУ-тата е така

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Да точно но защо          

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
Quote from: lud_pi4
Да точно но защо  :бб:  :бб2:  :днткнв:  :г:  
Е това вече не знам.