Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - pepi1997

Pages: [1] 2 3 ... 189
1
E, не е като да не си се извърлял по някои казуси.
Като ударът е отзад???

Винаги съм твърдял, че има нещо, наречено съобразена скорост с пътната обстановка. При този случай е виновен шофьорът на автобуса и това е абсолютно неопровержимо. Вече какво точно е станало и как се е стигнало до тука не съм запознат, но не е нужно да се напада по този начин, защото надали някой ще наниже 8 коли нарочно.

2
Абсолютно тапирска история. Сега Пепи1997 ще хукне да защитава "невинния" автобусен шофьор, който, уморен от тежките курсове до Герман, е нанизал 6 коли за разгрявка.
Искам да ме цитираш къде при такива случаи съм тръгнал да защитавам шофьора!

3
Извинявай, ти за 0,5 секунди ще успееш ли да реагираш да се отдръпнеш? Хората около него не можахме да реагираме дори. За какво се заяждаш, като виждаш, че съм писал, че на следващата спирка затисна друга жена, която просто се опита да се качи? Очевидно такива събития са ежедневие и не са проблем дори за хора, които се интересуват живо от градски транспорт? Прекрасно, лека вечер!
Вратата не се затваря за половин секунда, стига глупости!

4
3905 - много хора тичаха от изхода на метрото на Метростанция Дружба, едно момче се опита да им задържи вратата и шофьорът просто я затвори, като вратата захапа ръката на момчето.
Ми ти сам казваш, че държи вратата умишлено. Като вижда че я затваря да я пусне бе, защо продължава да я държи?

5
По линиите през седмицата нощно време се возят максимум 3-4ма души, петък и събота има малко повече хора. През нощта на 17-ти срещу 18-ти между 2:30 и 3:30 срещнах 3 автобуса, които бяха чисто празни!

6
Той от много време си е на линия.

7
Защо се връщат ж.к. и кв.? Нали се видя и от анкетата тук, че мнозинството смятат тези частици за ненужни.

Като прочетеш Гоце Делчев може да значи и булевард, може да значи и квартала. Същото е и с Васил Левски, Христо Ботев, площад и бул. Македония и т.н.

Дестинациите в почти всички случаи са квартали. Ако по изключение дестинацията е булевард или площад, тогава може да се добави пл. или бул. на табелата. Заради 1-2 частни случая е глупост на всички табели да се изписват безсмислени символи.
При положение, че има достатъчно място да се изпише не виждам проблем това да стане.

8
Жалко за решението да се върнат съкращенията кв. и жк. В последните няколко седмици с връщането на некролозите, а сега и това със съкращенията ми се струва, че вместо прогрес имаме регрес.Мое мнение.
Иначе браво за каратските, най- накрая. Макар че след има нема година тея автобуси няма да се движат в София. Ама по добре късно отколкото никога  ;)
Защо да е регрес? Като прочетеш Гоце Делчев може да значи и булевард, може да значи и квартала. Същото е и с Васил Левски, Христо Ботев, площад и бул. Македония и т.н.

9
През тази седмица май е имало сериозен инцидент с автобус 9079 или 69. До колкото разбрах са го ударили на светофар със 130 км/ ч. и било мазало. Някой ако има повече информация.
С 9089 по 8-ца на светофара на Околовръсното имаше такъв инцидент.
Километража на колата е засякъл наистина на 130 км/ч.

10
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 06.04.2018, 16:41:18 »
А интериорното състояние в кабините на водачите какво е?Имам предвид дали е в оригинален вид, или повечето неща са счупени, разграбени, продупчени, украсени, мръсни?
Aз съм виждал само на едно Конекто Г да му работят уредите и бутоните на таблото, на всички останали бутоните са изнесени отляво, до прозореца и уредите не работят или поне не тези, които се виждат от пътниците. А кабините са най-различни, в зависимост кой шофира дадения автобус, разбира се шофьорите са си доизградили кабини с подръчни средства.
На всички си работят бутоните и лостчетата, просто на тръбата са изнесени допълнително, за по-голямо удобство. Възможно е да има и някои с неработещи, но по-скоро са изключения и е главно от нежелание да се направи.

11
И тука почват обаче коментари отпреди просвещението - защо им било на простите чужденци да разбират какво се пише по табелите....
И като пише Н, вместо N няма да се качат на рейса ли?
Да не говорим, че въпросните прости чужденци в повечето случаи по това време на денонощието са в някое друго измерение и надали ще гледат изобщо какво пише някъде, но това е друг въпрос.

12
Конституция на Република България:
Чл. 3.
Официалният език в републиката е българският.


При положение, че България е една от малкото държави в света със собствена писменост мисля, че е крайно неприемливо по табелите на градския транспорт да се пише на латиница!
Градският транспорт е предназначен главно за гражданите на България, другите да се оправят както могат! Никой не е длъжен да знае латиницата и каквато и да е друга чужда писменост в родната му държава!!!


Автобус от градския транспорт в Токио, столица на Япония:

13
А защо номерът на линията трябва да започва с N, а не с Н например? :angry:

14
Много неприятен инцидент.

Чисто технологично няма как да кара с превишена скорост, доколкото знам максималната скорост на тези автобуси е 90 км/час, толкова е позволена и по извънградски път. С 4 скорости и тия малки редукторчета едва ли може да развие повече от 90, а пък и да може има ограничител.

Като минеш през такава огромна дълбока яма и се счупи нещо по ходовата част, или се скъса царския болт нищо не можеш да направиш освен да се молиш всички да останат живи и здрави. То и в тая тъмница там нищо не се вижда.
Това не е извънградски път, след като няма табела за край на населеното място и ограничението по него е 50км/ч.

15
Нови разписания от 01.04.2018 за Делник и Празик - 76, 213, 305, 413
Нови разписания от 01.04.2018 за Празник - 74, 63, 163
Нови разписания от 02.04.2018 за Делник - 11, 113, 204, 314, 604
И А6 май ще е с нови разписания също.

16
Няма автобус в София, на който самия климатик да може да загрява въздуха.
Блокът за управление на климатик, парно, вентилация и печка е един и същ, въздуховодите и духалките също са едни и същи за топло и студено.

17
Е да, все пак няма нищо по-нормално от това трамвай спре в нещо или в някого.  :taunt:
Някъде да съм казал, че е нормално??? Прочети пак какво съм написал - ще стане ясно, че водачът е припаднал чак като спре в нещо друго.

А натискането на аварийната спирачка с по-голяма скорост може да пребие всички останали пътници! Това не ви ли минава през главата?
Ако въпросните бутони не пречеха, нека си останат функциониращи, но при положение, че системно се злоупотребява е ОЧЕВИДНО, че само пречат. Още повече, че никога не са използвани и няма как да се използват по предназначение!!!

18
Няма какво да му отговаряте. С този индивид спор не може да се води.
:rofl:

Представете си, че ватмана припада в кабината и крака му остава на педал бдителност, а контролера е на ход. Да пази господ, но в такава ситуация как ще спреш трамвая без тези бутони? Недопустимо е да бъдат изолирани или да бъдат правени някакви модификации върху тях.
По същата тая логика може и на шофьорите на автобуси и тролейбуси да им стане лошо. Та дори и да стане това, пътниците няма да разберат навреме, че ватманът е припаднал. Трамваят няма да тръгне да криволичи, просто ще си се движи по релсите, докато не спре в нещо или някого.
Гледайте малко по-реално на нещата.

19
Веднага казвам: затиснат от врата пътник. А че не са се ползвали, можем само да се радваме. Това, обаче не отменя необходимостта им. То и атомни бомби не се използват, но не съм чул да са ги свалили от отчет.
Аварийната спирачка и атомната бомба са две абсолютно несъизмерими неща!

Пепи, може ли да не пишеш по теми, свързани с трамваи? Благодаря.

Присъединявам се към призива. Мен примерно ме е хапало куче като малък и имах уплах от кучета, но първо го преодолях, и второ никога не съм искал да избия този животински вид до крак, понеже ме е страх от него, нито да го обвиня за всички злини по света и у нас. Всеки с маниите и фобиите си, но даденият потребител очевидно смята трамваите за водещ проблем в живота си и живота на столичани, което... не е ОК.
Също неподходящ пример. И в момента не коментирам трамвая, а коментирам това, че има бутони, които очевидно само възпрепятстват нормалната работа и никога не са и не могат да бъдат използвани по предназначение!
Съответно според мене въпросните трябва да бъдат премахнати, след като само пречат!!!

20
Бутонът е предвиден по-скоро за ситуации, при които ватманът няма видимост, или по друга причина не е забелязъл опасност за живота и здравето на пътник или друг участик в движението. Иначе такива бутони или ръчки има традиционно в релсовия транспорт, каквото автобусите и тролеите не са.
И все пак колко пъти е използван този бутон по предназначение в последните 30-40 години (или там от когато съществуват)?
Интересно какво ще е това нещо, което ватманът няма да види, а някой от пътниците ще забележи и ще прецени че е опасност....

Pages: [1] 2 3 ... 189