Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Ivo

Pages: [1] 2 3 ... 577
1
Причината най-вероятно е, че ако бяха сложили 3-тата релса отвътре, трамваите с нормално междурелсие може на места да не могат да се разминават или да са твърде наблизко. Има все пак стандарти какво да е отстоянието между тях.

2
Тролейбуси / Re: Тролейбусна KKM
« on: Yesterday at 22:42:38 »
То дали 76 и 111 ще минават през спирка блок 202 или не е все тая. Времето е напълноеднакво, дори парадоксално понякога през блок 202 и по-бързо заради по-малкото трафик и по-бързото минаване на светофара. Така че по-добре да си минават, еднакъв брой спирки и светофари има и при двата варианта.

3
Загледах се че отделните партиди МАН-ове имат минимални разлики. Например в предната част решетките на въздуховодите на скосената част са разположени по различен начин. При някои има една дълга плоскост с решетка веднага след 1-ва врата, при други са 2 малки и решетката е по-назад. Има и други минимални разлики.

4
Тролейбуси / Re: Тролейбусна KKM
« on: Yesterday at 20:22:10 »
Според мен колелото в Младост-2 е тясно за дълги Солариси. Трябва да има дежурен паяк, за да могат да обръщат нормално. Другите варианти са тб 5 да мине на къси или да разделят линията на 2 - дълги Солариси по сегашната линия и къси по нова линия от Младост-2 по маршрута на тб 5, която да върви, както беше 5Б - през Димитър Петков и подп. Калитин.

А много по-лесно е вместо да се дават пари за дежурни паяци или да ги разкаравт постоянно да се сложи по една бариера с дистанционно. Не е въобще скъпо, хората са го измислили.

5
Автобуси / Re: Еридантранс
« on: Yesterday at 20:16:26 »
Да бе, все тая дали нов Мерцедес или ВМС? хахах. В един ден ми се случи наскоро да се возя и на нов МАН и на чисто ново ВМС, ВМС-то е като сдялано с теслата на фона на МАН-а. И 10 годишно Ситаро е много по-качествено направено от чисто ново ВМС.

Виж само от каква пластмаса е сделана облицовката на ВМС-то, около прозорците всичко скърца,плоскостите на капаците на тавана как играят, дори 10-годишно Ситаро не хлопа и не дрънчи така. На теория може да е едно и също, напрактика разликата е от земята до небето. Тоако беше едно и също нямаше едното да е почти два пъти по-скъпо.

6
Но същата връзка в момента е готова с 5-тте кьошета, че дори и гарата, може просто да се пусне отново ТМ6? Тия толкова ли не могат да "загреят"? Какъв е тоя зор да се преправя да се прави тролей, като има готово трамвайно трасе, аме акъл море глава........дето имаше една поговорка. Така и така са го обещали.

7
Тролейбуси / Re: Тролейбусна KKM
« on: 16.07.2018, 21:27:41 »
Мисля че през 2012-та като правеха надлеза монтираха стълбовете дори и в обръщалото и щяха да го пускат още тогава, само мрежата не сложиха. За обръщалото има начин, може да се монтират бариери и дистанционно да имат само шофьорите. Нито е нещо сложно нито скъпо, на всеки платен паркинг има такива.

Лошото е че стълбовете са така направени че трябва да се мине отдолу през светофара, явно е някаква конструктивна грешка още при проектирането на цялото съоражение. Иначе не намирам логика защо да е така.

8
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 16.07.2018, 14:47:26 »
Един колега от работата има навид невзрачно и ръждясало Фолксваген Поло, от 94-та и според него е много здрава кола и освен бензин, обслужване и консумативи никога нищо друго не е искало и никога не го е оставяла на път. Друг колега с Пасат от 92-ра споделя същото, вече и двамата от миналата година са с нови коли а тия старите им ги карат децата или си возят разни неща на село, и пак нямат никакви ядове. Та кой каза че Фолсквагена не става.

Този с Полото си взе Тойота някъде от 2011-та и за 1 година каза че е имал повече ядове отколкото с полото от 94-та. Е разбира се комфорта на новата е с класи над старата, но според него Фолсквагенчето е много хубаво измислено и направено. Това вчера си говоремхме в стаята за почивка :) Същото коментираха и за прословутите масови Голф-чета 3-ки че може да ги бъзикат тези с такива коли но също били хубаво правени, здрави и безаварийни. С други думи ако не били хубави хората нямало да ги карат толкова време, но там зависи и с какъв двигател вземеш.

9
Автобуси / Re: Еридантранс
« on: 14.07.2018, 22:04:37 »
Кога им изтича договорът на тия измекяри? Изобщо изтича ли някога?! От както Ивкони се отказаха от линията сигурно минаха 10 години и тия наглеци без конкурс и без никакви условия, през всичките тези години обслужват 260 с гробници на същата цена като другите частници, които бяха инвестирали в чисто нови. Вече близо 20 години са в София, време е да си събират гробищарките и обратно на село !

Ами няма кой да даде заем и гаранция за нови автобуси които ще се движат по такъв разбит път и само по паваж, по път който не отговаря на нормите, нали имаше някаква такава причина? За тия нови нископодови автобуси си има някакви норми все пак. А пък и по-добре немски автобуси, макар и втора употреба, пак са в пъти по-добре от разни китайски ВМС-та и тн. Ти да не мислиш че ако някой вземе линията с нови автобуси ще купи МАН или Мерцедес? По-добре си е така, къде ти класиките Мерцедес Ситаро и О 405, къде ти някой китайски строшляк.


10
Изтрити теми / Re: Спирките на МГТ
« on: 13.07.2018, 22:49:33 »
Български производител ли е???

Може да е от Махачкала

11
Интересна ще ми е реакцията на хората от Лозенец ако разберат за тая мизерия. Аз се надявам отново да се навдигнат на още по-сериозни протести да видим какво ще стане.

Поне да пробват да пуснат 65 например по този маршрут или част от него да видим дали ще е актуален и дали ще има пътници.

12
Е какво лошо има. И те имат изгода, че няма да дават пари да строят още инфраструктура. Дайте да вземем да го предложим официално да видим какво ще ни отговорят.

13
А добре де предложи ли се и коментира ли се поне докато стане ТБ трасе да пуснат трамвая? Сега няма причина да не го пуснат поне временно, да се види какъв пътникопоток ще има, понедокато правят бул.България. Реално има ли някакви пречки?

14
Тя си беше пешеходна, по едно време по ремонта на Ботев я бяха пуснали временно с автомобилно движение, и така откара някъде до към 2005-та-2006-та може би, но повечето време си беше пешеходна.

15
Трамваи / Re: Т6М-400(София-100)
« on: 11.07.2018, 21:55:46 »
Точно в тоя период може да не е имало друг здрав който да излезе на линия, или да не са имали персонал в едното депо.

16
Хаха, на 3124 още му липсва тази част, и вали дъжд вътре оттам. Дали някой въобще е забелязъл.

17
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 11.07.2018, 15:28:59 »
Е как да нямат изгода от ж.п. линиите? Едно че ще получат огромна сума пари да се оправят много неща, за които иначе ще трябва сами да плащаме години наред, второ че при бърз обществен транспорт, особено железопътен ще намелее трафика по пътищата, ще намеляат инцидетите, замърсяването.

Иначе стариа път си е супер спокоен и в добро състояние от морето чак до към Ихтиман.

18
Само дето сега нещата са малко по-различни от преди 15 години, сега има много повече хора работещи на смени, масово се работи и на смени 2 на 2, има много туристи през цялата седмица така че делнични дни си е напълно оправдано да има вече 63 и 66. Според мен ще има доволно пътници, няма да е тъпканица като уиикендите но по 15-20 човека като го научат хората със сигурност ще има, а през отпускарските сезони, празници със сигурност и повече.

19
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 09.07.2018, 22:10:09 »
Абе не знам кое му харесвате на Ютонга но МАН-а изглежда в пъти по-добре направен, вижте хлопащите пластмаси в китайските, изработката на салона, вижте и на МАН-а. Иначе като комфорт нямам забележка и за китайските.

И заради тоя разход се чудят каква глупост да измислят щото няма пари сега. За автобус с автоматична система за контрол на температурата в салона да трява заповед да се пуска климатик или парно, то направо си е за смях това. Накрая от седене и неизползване тия климатици ще клеясат, напълнят с прахоляци и ще се повредят  :D

Нищо чудно и заради тоя разход още да държат О 302-ките и късите бели МАН-ове, представям си тия Ютонги на 66 или 314 колко нафта ще горят, сигурно два пъти повече от сегашните.

20
Автобуси / Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« on: 09.07.2018, 21:54:57 »
Тука обаче няма скоростна кутия. Автобуса е дизел-електрически, демек двигателя работи само като генератор и прави ток, и автобуса се задвижва с електромотор. Това е идеята, да се избегне сложната автоматична скоростна кутия, и да има по-бързо ускорение с ел.двигателя.

Не е нещо ново като технология, руснаците са го измислили още през 1947-ма година, когато започват да правят серийно такъв автобус, точно за да се избегне постоянното сменяне на скорости.

Така че превозното средство си е много хубаво Емо, до сега не знам да са измислили машина, която да не се поврежда никога. Но този има твърде много електроника и ремонтите са трудни, не е като едно време да може всичко да се оправя само с инструменти от всеки. И предполагам, че може да се измисли 2-рата врата да е посредата и да има поне 35 места вътре. Въпроса е тук, кое е по-надеждно и евтино за поддръжка дали стандартен автоматик или дизел-електрически.

Pages: [1] 2 3 ... 577