Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 465
1
Изглежда, че шофьорътна Пунто-то си е помислил, че може да премине в успоредно с автобуса положение на това тясно място и да го изпревари след това, но автобусът заслужено го е приплескал.

2
Само това изречение е достатъчно за да ни покаже колко си незапознат с транспортното обслужване и пътникопотоците в Хаджията. Тб1 обслужва точно толкова Хаджи Димитър (частта обслужвана от тб2), колкото 604 обслужва Младост 1.
А колко пъти написах за подсилване на ТБ 4 за заместване на ТБ 2 и подобряване на вътрешнокварталното обслужване в „Хаджи Димитър“? Примерът с ТБ 5 не е валиден. За нея може да се каже, че се дублира с метрото още от „Опълченска“ та чак до „Младост“, само че линия 1 не минава през „Скобелев“, НДК, кино „Одеон“ и по „Цариградско шосе“. Има сериозна разлика да се дублира с направлението на метрото и реално с него, а ТБ 5 е много далеч от директен дублаж с метрото, за да се твърди, че може да бъде сравнявана с него.
Иначе не аз не знам за подсилване на коя да е линия в следствие на пускане на метрото.
И след като смяташ така тогава кажи как ща изглежда ТБ 2 след пускането на метрото и какви ще са интервалите ѝ.
Голяма глупост си написал.
Понякога целта е просто да има избор, пък дали всичко е изчислено до стотни от сикундата с метрото не е толкова от значение. Може би все пак ТБ 2 трябва да остане, но не съм съгласен да отива чак до „Бъкстон“. Нека е до ВМА. Пак ще има връзките с университета, с „Попа“, НДК и болниците, но както вероятно разбирате този казус е съвсем на ръба и е по-спорен дори и от най-спорния до момента подобен казус в София с ТМ 8. Добре, „Хаджи Димитър“ „да са на кеф“, а какво правим за ТБ 1, 5, 8 и 9, които ще са потърпевши от оставането на 2, защото 2 ще им се меси в трафика само заради няколко спирки в „Хаджи Димитър“? Нали един управляващ и вземащ решения трябва да може да ги защити дори и пред най-големите си противници, но едновременно с това да не се опитва да им затвори устата, а да ги чуе поне малко? И като казахме за ТМ 8, защо моите съкварталци от участъка „Люлин“ 5 - метростанция „Люлин“ така упорито предпочитат да слязат на метростанция „Люлин“ и да се качат в метрото, вместо да си продължат до Съдебната палата, при положение, че по-голямата част от тези пътници накрая ще слязат на „Сердика“? Нека да спрем тази дискусия до тук, да оставим ТБ 2, да се построи метрото, да се види пътникопотока и тогава да се говори отново, макар че както познавате Столична община съдбата на ТБ 2 е решена на 99.9%.

3
Аз пък съм съгласен със закриването на 2.
Аз не съм, метрото не спира на всяка керемидка, да не говорим, че с прекачване времето винаги се удължава и никакъв аргумент за закриване или разреждане на какъвто и да е наземен транспорт, след откриване на МД3 не стои, защото това, което натвориха след МД1 и МД2 е достатъчно.
Аз не говоря за разреждане, а напротив. Колите, които ще артисат от 2 трябва да се използват пълноценно за другите линии. А защо маршрутът на 2 ще бъде ненужен след откриването на метрото ли? Първо за обслужване на маршрута от „Хаджи Димитър“ до Петте кьошета ще има ТБ 1, второ метрото може да няма спирка дублираща на 100%(и няма как да има разбира се) всяка спирка на ТБ 2 в момента, но има на ключовите точки като уневирситета, „Патриарх Евтимий“ и карето на болниците, което е достатъчно и трето искаш или не метрото, дори и във формат високоскоростен трамвай, ще е в пъти по-привлекателно от тролея. И ТМ 8 може да се използва без основно предназначение да се опразва на метростанция „Люлин“, когато се движи в посока центъра, но го прави. Може да звучи дискриминиращо ТБ 4 да има за основна цел да стоварва пътниците да се качват на метрото, но дори и ТБ 2 да остане това пак ще се случва. Освен това от точката на настоящото свързване на маршрутите на 1, 2 и 4 в посока центъра и бъдещата метростанция до Петте кьошета, което е по-голямата част от центъра, ще си има единица. По направлението към „Бокстон“ ще има ТБ 9. Попитай хората кой избор повече ще им хареса - бавене в ТБ 2 при наличие на метро, вместо прекачване на метрото от 4 на „Владимир Вазов“ или редовна четворка за довозване до метрото и метро, което ще им осигури връзка с всички важни точки по маршрута на ТБ 2 в момента, както и лесна връзка с ТБ 9 на НДК за направлението „Борово“ и „Бъкстон“. Смятам, че отговорът е ясен.
Вместо удължение на люлински тролей по Васил Левски по-смислено би било да се направи ККМ на кръговото на Лъвов мост и ТБ11 да се удължи дотам.
А защо не до Пета градска?
Булевард „Сливница“ след „Лъвов мост“ ще е безсмислен маршрут с нисък оборот и няма ККМ за ляв завой от „Опълченска“ към „Сливница“.

4
Аз обичайно се прибирам от работа с влак, който хващам между 19:35 и 19:40 от „Младост I“ и пристига около 8 часа на „Западен парк“ и всъщност забелязах същото. Спирането на „Западен парк“ беше много протяжно и продължително с намаление на скоростта от преди навлизането в станцията, а когато слязох и погледнах машиниста видях, че говореше нещо по жична слушалка, вероятно съобщаваше нещо в салона.

5
Аз пък съм съгласен със закриването на 2. Все пак метрото ще е значително по-бързо от тролея, а от друга страна единицата е близо до „Хаджи Димитър“, а до Петте кьошета маршрутът ѝ следва плътно този на двойката в момента. Нужни са адекватни разписания, тарифна политика и улеснено прекачване. Принципно, когато не съм съгласен с орязване на наземния транспорт в полза на метрото, както не съм ако става дума за линиите от Централна гара до „Младост“ си го казвам. Трябва 4 да се актуализира за по-добро вътрешнокварталното обслужване на „Хаджи Димитър“ и да има инфраструктура, която да осигурява лесно и колкото се може по-безпрепятствено прекачване между 4, 1 и метрото в общата им точка на „Владимир Вазов“.

6
Разни / Re: Самолети и летища
« on: 14.01.2018, 20:42:38 »
Една изящна птица.

7
Изпитвам сериозни и небезоснователни съмнения по този въпрос. Метро по „Цариградско шосе“ няма, а там е пълно с големи бизнес и търговски центрове, оставяме настрана, че това е вход/изходът на София с най-голяма интензивност на преминаване. Не виждам надежда за уреждане на случая „Орлов мост“ и „Евлоги и Христо Георгиеви“ между „Орлов мост“ и „Граф Игнатиев“ в скоро време. Поне не и такова уреждане, за каквото говори „уважаемата“ госпожа кметицата ни. Това обаче не значи, че съм много съгласен с Пейчев, защото всички ще се съгласят, че за „Орлов мост“ и „Цар Освободител“ - „Васил Левски“ по-сериозен е проблемът с ръчното „управление“, а не със самата интензивност на трафика и също така смятам, че стратегията за борене на трафика с неувеличаване на транспортната задача през съответните пътни артерии е точно обратното на това, което наистина трябва да се направи, а специално за места като уневерситета и „Орлов мост“ е абсолютно недопустимо дори и да се помисля за подобни ходове. Там може да се мисли единствено за увеличаване на транспортната задача.

По-конкретно за предложенията. Казах, че за места като университета трябва да се мисли единствено за увеличаване на транспортната задача, но се съмнявам, че преминаване през „Сливница“ и стигане до „Гурко“ ще е успех, по-скоро обратното, защото дори и положението в зоната университета, „Гурко“, „Орлов мост“ и „Евлоги и Христо Георгиеви“ да се подобри, трафикът там все пак ще остане по-интензивен от всички останали точки в маршрута назад, ще се трупат закъснения, а дори и разписанието да се разтегне и съобрази с пътната обстановка няма да има пълноценност на придвижване, няма да има закъснения, но няма да има и ускоряване на движението и всичко това само за обръщането на линията в участъка, в който тя ще е минимално натоварена, което не е честно спрямо чакащите пътници в зоната на оптимално натоварване. Те ще са потърпевши от подобно обръщане. Проблемът ако тази линия ще е 6 е още по-голям. 6 има няколко спирки повече в „Люлин“ и има по-дълг и бавен маршрут, защото стига до последната си спирка по схема с успоредни и перпендикулярни на „Сливница“ булеварди и завой на 90 градуса на „Добринова скала“ и „Проф. Александър Станишев“, докато извитият булевард „Джавахарлал Неру“ ускорява значително придвижването на 7 в „Люлин“. За удължаване на ТБ 7 до „Гурко“ през НДК обаче съм на 100% за. Варианти за 6 биха били ляв завой от „Васил левски“ по „Дондуков“, десен по „Кракра“, десен по „Оборище“ и десен по „Васил Левски“ по маршрута си или обръщане на паметника „Левски“, но и двата варианта изискват нова ККМ и са само хипотези, но пък ако се осъществят би било с един куршум два заека, защото спирка „улица Искър“ няма да остане без обслужване до най-близката голяма събирателна трафик точка - университета и 11 може да се прати до „Хаджи Димитър“, където 4 и 2 не стигат и в момента специално 4 е изключително натоварен в посока от и до „Хаджи Димитър“ след университета.

8
Честит Рожден ден на форума. Пожелавам си/ви да се разбираме по-добре, да говорим колкото се може по-често на един и същ език и да реализираме реални цели за по-доброто бъдеще на обществения транспорт в гродевете ни и не на последно място благодаря за приятната компания в нашия сектор(участинице ще се познаят сами).  :)

9
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 12.01.2018, 20:51:00 »
Един необичаен гост на S-cross:
1723, 111, 12.1.2018 by Владимир Симов, on Flickr
1723, (Х)111, 12.1.2018 by Владимир Симов, on Flickr

10
СО и съгласуване, а?  :jump:
Нещо ми се виждат две несъвместими крайности.

11
Има ли къде да разбера нещо повече относно функционирането на управлението на моделите метровлакове, които имаме в София?

12
Разбира се аз имам много по-скромен опит от Благун, но подкрепям мнението му, че проблемът не е от вчера. Да не би някога да е имало момент, в който да не се говори за това как гледана от Витоша София е покрита в смог или пък мъглата да е миришела на цветя и рози? Просто достигането на ситуацията зо ЕС и последвалото раздухване от страна на медиите доведе до привеждането на темата за мръсния въздух в основния дневен ред в София.

Ако трябва да фиксирам причините за мръсния въздух според мен то те са следните:
1. Разположение - София се намира в котловина, което предразполага застояването на трудноподвижни въздушни маси в града, което от своя страна води до невъзможност вредните газове и частици отделяни от индустриалните предприятия и автомобилния трафик да се разсеят.
2. Политически - Столична община от години омишлено възпрепятства нормалното и пълноценно развитие на града, като толерира югоизточните му части, които са с най-голяма надморска височина и ги превръща в оазис по отношение на чистотата на въздуха, докато в западната част на София е пълно с неуредици като се започне от старото околовръстно, което генерира огромни надвишавания на вредните емисии и се стигне до гетата и индустриалните зони, които в множеството си са именно в западната част на София и в които се горят гуми и всякакви други отпадъчни и продукти непредназначени за целта.
3. Старият автопарк - разбира се няма как да го изпуснем, макар че аз силно се съмнявам, че той носи приписваната му вина за проблемите с чистотата на въздуха, но при всички случаи е един от определящите ситуацията фактори.
4. Непривлекателният градски транспорт - смятам, че няма как да се заблудим, че градския транспорт в София не работи правилно и то не толкова заради возилата, които са основният му проблем според СО, а заради това, че организацията на движението и маршрутните схеми са в пълен хаос и се развиват по точно противоположен на правилния начин без да са ревизирани от близо 20 години.
5. Лоша политика за контрол над населението - стимулирането на пренаселването, натрупването на все повече автомобили и унищожаването на зелени площи, което неминуемо води до увеличаване на замърсяването.
В обобщен вид с години е злоупотребявано и продължава да се злоупотребява с възможностите на София успешно да компенсира неминуемите за един голям град вредни емисии.

13
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 10.01.2018, 20:27:12 »
:bag: :angry:
Наклепването е в 665 (или 667, не съм 100% сигурен)  :crazy:
Снимката ти не се визуализира.

14
Не знам дали ще ви е интересно, но все пак ще ви представя отчета за фотографската ми дейност през 2017 г.
Сваляйте го, за да видите пълното форматиране.

15
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 09.01.2018, 21:11:39 »
Да влезе убития !
Всичко това е ясно и е минало ! Въпросът е : Какво ще се случи с тях в бъдеще ? Кое е най-доброто решение ? Да се бракуват или да се движат само моторните вагони по някоя не много натоварена линия ?

Ако теб те заставят да ползваш за охрана умрялото куче на съседа, което са те заставили да си платиш, кое е правилния избор? Да застреляш съседа, което е подсъдимо? Да си намериш друго куче, живо по възможност, за да те пази, и да си държиш умрялото на съседа? Сериозно, има ли правилен ход в тази ситуация? Според мен единственият ход е да се намери поносимо временно решение и да се направи необходимото, че да няма повече подобни откровени изращения!
Значи много си дразнещ, когато стане дума за тези трамваи. Хайде не ни прави на ни лук яли, ни лук мирисали. Някой каза ли, че са много елитни, че да спориш с нас, че по твоите критерии се правиме на заспали и отричаме очевидностите. Ние не ги отричаме, просто ти не признаваш добрия ни тон и искаш да се налагаш и да предизвикваш спорове.
На мен ми е интересно миналите на ОР през Трамкар дали и какви проблеми имат.
Tatra споменаваше, че не са безпроблемни малко по-назад, би ми било интересно да разбера нещо по-конкретно.

16
За триене.

17
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 09.01.2018, 20:52:40 »
Говоря за Т4 по принцип, другото са подробности.

18
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 09.01.2018, 20:44:42 »
Пак им прави чест, че въобще отлепват с тази поддръжка и отношение към тях, иначе са си страхотни машини. Ще ми се да посетя Дрезден или Пилзен да им се порадвам.

19
Интелигентните хора ще разберат.......
Къде са тези интелигентни хора?
Е трудно ли е да се досети човек, че щом в гаранционния срок стават подобни гафове след него ще се увеличат десетократно.

20
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 09.01.2018, 09:03:05 »
Залез слънце с 2046:
2046, 10, 8.1.2018 by Владимир Симов, on Flickr

Pages: [1] 2 3 ... 465