Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - pepi1997

Pages: [1]
1
Не следя особено темата, но това с допълнителните разноски си го спомням, че го четох. Тези трамваи са си чисто пълнене на гушата и на двете страни. На никой в общината, още по-малко в Швейцария не му е домиляло за софийския градски транспорт, че да подарява току така трамваи. Това не е като да ни подарят сувенири и то пък точно на България.... Като са толкова добри и прехвалени защо не си ги карат още, а ни ги "подаряват", можеха дори да ги продадат някъде?
Дано поне не са чак такива бараки като нашия подвижен състав.

2
То доста неща не са работа на Васко, ама той се занимава...
Всички неща, с които се занимавам са моя работа от гледна точка на съвестен гражданин, който иска да подобри нещо в средата, в която живее.
Не не са!
Ти не си никакъв, че определяш кой кога и как ще слага табелите. Не си никакъв, че да се вживяваш като котрольор, полицай, военен или какъвто и да е пазител на реда, който самият ти си определяш и да се мешаш в живота на хората. Не си никакъв, че да съдиш останалите, да казваш чия заплата трябва да е висока или ниска, още по-малко че в жалкият ти комплексиран животец не си изкарал една стотинка!!!!!

Още да изброявам ли???
Писна ми да ти чета простотиите, измислиците и воайорските ти наблюдения през прозореца!!!! Ако имаш някакъв проблем (а ти имаш при всички положения) е редно, бих казал задължително да посетиш специалист!!!!

3
Искат копие от пълномощното, което да оставиш. Не знам защо, явно го прилагат някъде. На мен последния път не ми искаха копието, но по принцип го искат. Пак казвам, че тази глупост е сътворена от "Комисия за защита на личните данни" и за служителките в абонаментните бюра също е доста неприятно, защото когато за пръв път занесеш пълномощното, тя трябва да въведе информацията от него в системата, което отнема време. Отделно хората си изкарват яда върху тях, че са ги разкарвали да вадят такова пълномощно. За него се заплаща 5-6 лв. и съответно трябва да заведеш инвалида при нотариус, ако нямаш някой познат такъв, който да се съгласи да ти издаде, без да водиш човека. Голяма подигравка е с хората в неравностойно положение, тъй като те са уязвима група и трудно могат да си защитят правата. Повечето сгради нямат достъпност за инвалиди, съответно е много трудно да се разкарват по различни институции, а да не говорим, че самия градски транспорт не е пригоден за такива хора. Според мен, опциите за това допълнително изискване са две: или тази комисия отчита някаква дейност, чрез тази разпоредба или другия вариант е да работи в синхрон с общинските институции, като крайната цел е да откажат хората от употребата на карти на преференциални цени.
Няма по-голяма измама от нотариусите в тая държава, печатница за пари направо...

4
Както казах по-нагоре - ключък квадрат трябва да е на една връзка с останалите ключове. Това кой къде е решил да си го турга не е оправдание.
Остане ли в автобуса на връзката - ще бъде откраднат.
И понеже, разби'йш ли, тия квадрати са някаква невиждана досега технология, та не могат да се купят още толкова... В Баумакса имаше за лев-два единия... На едро ще са още по-евтини. Разбирам това да е ватмански квадрат (малък), че да трябва да се правят в гаража, ама... Другото е, че квадратът може да стои на един ключодържател с ключовете на автобуса, така няма да има нужда и да се купуват квадрати!
Ако успееш да намериш от къде да си купиш такъв - браво.
Някои са си направили от профилче 8мм със заварена дръжка, други си го крият по разни дупки в автобуса, трети си заключват кабината и т.н...
В България сме.

5
Да не говорим, че Видните, Абдовица и Д. Миленков изобщо нямат нужда от довозване до метрото. Жителите на тези квартали не обичат да си плащат за транспорт, съответно не ползват и метро, защото в рейса без билет може, ама в метрото - не.

6
Но съгласете се, че говоренето по телефона разсейва шофьора, а все пак това не е да си караш личния автомобил. :rolleyes:
е колкото го разсейва с хендсфри, толкова и без
по тая логика и разговор с човек го разсейва....

7
Според вас как е по добре, при необходимост български трамвай да спре по заледена линия:
1. 4 атмосфери
2. 7-ма позиция и отпускане на педал 'Бдителност"
Аз си мисля, че втория начин е по-добър, но все пак да ви попитам.

ПП: Говорим за аварийно спиране.
С молитви......... :D

8
Всичко може да се оправдае в случая, без движението с изключени блокировки. Смятам че не са от голяма важност 10 секудни повече на спирката, при възможността да повлече пътник...
Въпросните 10 секунди могат да костват 5 минути и повече, така че имат си значение тия 10 секунди.

9
На който е млад и енергичен не му пука. Ама за възрастните 200-300 метра хич не са малко. Също има хора, които мъкнат багаж.
Като не са малко - да си седят вкъщи. Вземат си пенсия и по цял ден са по рейсовете и магазините. То ако може рейса да мине направо между щандовете и сергиите по пазара добре ще е.

10
Толко се ориентират да ги ползват, че чак на рейсовете ги търсят ..... при аварийните кранове.....

11
....Не съм виждал трамвай да се движи с различни табели....
Ама това не е трамвай! ;)

Ако го пращат от някоя друга линия директно да се включи няма това време да сменя табели, а и не се знае дали има
Не мога да разбера какъв ви е проблема????

Pages: [1]