Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - pepi1997

Pages: [1] 2 3 ... 189
1
9043 e на линия, днес беше по 204.
9095 му е донора
9089 от няколко дена също е съживен

2
Норми няма. И никой нищо не избира - има си наряд. Днес автобусът е на 69, утре на 8, другата седмица на 306 например.
Проблемът на 69 е, че е много баир и ако автобусът е по-тромав много трудно се катери нагоре с пуснат климатик, а и там не е чак толкова наложително да работи климатик - гора е.

3
Значи се бъркам, че е започнал от март.
Обаче пак не излизат сметките 27300 / 60 = 455, което е с 200 билета по-малко от обявеното.

4
Ето малко официални данни от страна на ЦГМ за ползването на НГТ:

Брой продадени билети до 05.06.2018 : 27 300
Среден брой продадени билети: 650
Върхово натоварване: 1195 билета (19.05.2018г.).
Н1 и Н2 са двете най-натоварени линии, следвани от Н4 и на края Н3.
Имало е слаб но постоянен ръст.

Като цяло аз не съм доволен от натоварването защото след кампанията в началото, от ЦГМ и СО забравиха да промотират услугата, а някои абсолютно лесни за поправяне дефекти като актуални ел. табла, постоянен контрол, спирка на НДК... все още не функционират. Изцяло са се отказали от чужденците и туристите, като информация на английски се намира много трудно. Ако тези лесни мерки се бяха осъществили, смятам, че натоварването щеше да бъде много по-високо.
Тези данни от началото до момента ли са? Защото за 3 месеца (90 дни) 27500 билета правят средно по 300 билета на денонощие, а не по 650.

5
9095 - брак
9013 се прави в момента
9018 му сменят инсталацията, че се е опитал да се запали за втори път
9081 след 2 години отсъствие вече от 1 седмица работи

6
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 17.05.2018, 11:43:26 »
Гениалните диспечери май не разбраха, че като пренасочват автобусите по 204, за да не се включат от първа спирка, а по-натам по маршрута не е добра идея да се качват на Цариградско по бул. Копенхаген, при положение, че се забиват в ужасно задръстване там и по Цветан Лазаров (по маршрута) е в пъти по-бързо
Всеки сам си преценява от къде да мине като го пуснат напряко. Най-бързо е през паркинга на Практикер и излиза направо на Цариградкото.

7
E, не е като да не си се извърлял по някои казуси.
Като ударът е отзад???

Винаги съм твърдял, че има нещо, наречено съобразена скорост с пътната обстановка. При този случай е виновен шофьорът на автобуса и това е абсолютно неопровержимо. Вече какво точно е станало и как се е стигнало до тука не съм запознат, но не е нужно да се напада по този начин, защото надали някой ще наниже 8 коли нарочно.

8
Абсолютно тапирска история. Сега Пепи1997 ще хукне да защитава "невинния" автобусен шофьор, който, уморен от тежките курсове до Герман, е нанизал 6 коли за разгрявка.
Искам да ме цитираш къде при такива случаи съм тръгнал да защитавам шофьора!

9
Извинявай, ти за 0,5 секунди ще успееш ли да реагираш да се отдръпнеш? Хората около него не можахме да реагираме дори. За какво се заяждаш, като виждаш, че съм писал, че на следващата спирка затисна друга жена, която просто се опита да се качи? Очевидно такива събития са ежедневие и не са проблем дори за хора, които се интересуват живо от градски транспорт? Прекрасно, лека вечер!
Вратата не се затваря за половин секунда, стига глупости!

10
3905 - много хора тичаха от изхода на метрото на Метростанция Дружба, едно момче се опита да им задържи вратата и шофьорът просто я затвори, като вратата захапа ръката на момчето.
Ми ти сам казваш, че държи вратата умишлено. Като вижда че я затваря да я пусне бе, защо продължава да я държи?

11
По линиите през седмицата нощно време се возят максимум 3-4ма души, петък и събота има малко повече хора. През нощта на 17-ти срещу 18-ти между 2:30 и 3:30 срещнах 3 автобуса, които бяха чисто празни!

12
Той от много време си е на линия.

13
Защо се връщат ж.к. и кв.? Нали се видя и от анкетата тук, че мнозинството смятат тези частици за ненужни.

Като прочетеш Гоце Делчев може да значи и булевард, може да значи и квартала. Същото е и с Васил Левски, Христо Ботев, площад и бул. Македония и т.н.

Дестинациите в почти всички случаи са квартали. Ако по изключение дестинацията е булевард или площад, тогава може да се добави пл. или бул. на табелата. Заради 1-2 частни случая е глупост на всички табели да се изписват безсмислени символи.
При положение, че има достатъчно място да се изпише не виждам проблем това да стане.

14
Жалко за решението да се върнат съкращенията кв. и жк. В последните няколко седмици с връщането на некролозите, а сега и това със съкращенията ми се струва, че вместо прогрес имаме регрес.Мое мнение.
Иначе браво за каратските, най- накрая. Макар че след има нема година тея автобуси няма да се движат в София. Ама по добре късно отколкото никога  ;)
Защо да е регрес? Като прочетеш Гоце Делчев може да значи и булевард, може да значи и квартала. Същото е и с Васил Левски, Христо Ботев, площад и бул. Македония и т.н.

15
През тази седмица май е имало сериозен инцидент с автобус 9079 или 69. До колкото разбрах са го ударили на светофар със 130 км/ ч. и било мазало. Някой ако има повече информация.
С 9089 по 8-ца на светофара на Околовръсното имаше такъв инцидент.
Километража на колата е засякъл наистина на 130 км/ч.

16
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 06.04.2018, 16:41:18 »
А интериорното състояние в кабините на водачите какво е?Имам предвид дали е в оригинален вид, или повечето неща са счупени, разграбени, продупчени, украсени, мръсни?
Aз съм виждал само на едно Конекто Г да му работят уредите и бутоните на таблото, на всички останали бутоните са изнесени отляво, до прозореца и уредите не работят или поне не тези, които се виждат от пътниците. А кабините са най-различни, в зависимост кой шофира дадения автобус, разбира се шофьорите са си доизградили кабини с подръчни средства.
На всички си работят бутоните и лостчетата, просто на тръбата са изнесени допълнително, за по-голямо удобство. Възможно е да има и някои с неработещи, но по-скоро са изключения и е главно от нежелание да се направи.

17
И тука почват обаче коментари отпреди просвещението - защо им било на простите чужденци да разбират какво се пише по табелите....
И като пише Н, вместо N няма да се качат на рейса ли?
Да не говорим, че въпросните прости чужденци в повечето случаи по това време на денонощието са в някое друго измерение и надали ще гледат изобщо какво пише някъде, но това е друг въпрос.

18
Конституция на Република България:
Чл. 3.
Официалният език в републиката е българският.


При положение, че България е една от малкото държави в света със собствена писменост мисля, че е крайно неприемливо по табелите на градския транспорт да се пише на латиница!
Градският транспорт е предназначен главно за гражданите на България, другите да се оправят както могат! Никой не е длъжен да знае латиницата и каквато и да е друга чужда писменост в родната му държава!!!


Автобус от градския транспорт в Токио, столица на Япония:

19
А защо номерът на линията трябва да започва с N, а не с Н например? :angry:

20
Много неприятен инцидент.

Чисто технологично няма как да кара с превишена скорост, доколкото знам максималната скорост на тези автобуси е 90 км/час, толкова е позволена и по извънградски път. С 4 скорости и тия малки редукторчета едва ли може да развие повече от 90, а пък и да може има ограничител.

Като минеш през такава огромна дълбока яма и се счупи нещо по ходовата част, или се скъса царския болт нищо не можеш да направиш освен да се молиш всички да останат живи и здрави. То и в тая тъмница там нищо не се вижда.
Това не е извънградски път, след като няма табела за край на населеното място и ограничението по него е 50км/ч.

Pages: [1] 2 3 ... 189