Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mihailo

Pages: [1] 2 3 ... 227
1
1610 е с надути от теч и разпадащи се плоскости по целия покрив, подобно някоя Чавдарка, най-вече около климатика.

2
Става дума за химическа тоалетна - те се заключват с ключ квадрат (самоделни ключалки). Вратите им се отварят без особена трудност и с всичко подръчно. Тоалетните са безумно заварени (да, пластмасовите тоалетни) с парчета арматурно желязо за най-близкото метално нещо, съответно не могат да бъдат извозени за почистване. Машинно не се почистват също - в много редки случаи се случва. Очите на минувачите се насълзяват от смрадта, която се носи отвътре. Не оправдавам ватмана, но мога поне да се радвам, че го е направил до/върху трамвая, тъй като масова практика е да се вълши същото ВЪВ трамваите - по гелензите и последните врати. Колкото до масивните тоалетни с течаща вода, където въобще ги има - те също имат нужда от постоянна поддръжка. Ако у вас също минават по 200 различни човека, а вие не почиствате редовно, ефекта ще е същия. Но тук ватманите нямат никаква вина до толкова, до колкото се целят правилно. Не е тяхна работа да хигиенизират тези места. На мен ми е особено странно защо на Княжево тоалетната е такава, а не е част от зданието на спирката, която би следвало да има такова обособено място.

3
Не е до LED осветлението, а до цвета. Не е лъжа, че жълтият цвят се възприема като по-силна светлина от белия. Стария тип крушки с нажежаема жичка се предлагат и в бяло, както „змийската глава“ от първата снимка, но винаги ми се е струвало, че са изключително слаби. И за LED осветителните тела ми се струва същото.
Точно пък "белите лампи с нажежаема жичка", които всъщност са живачни лампи, харчат като за 10 LED осветителни тела.

4
Трамваи / Re: Учебни трамваи
« on: 06.02.2018, 10:58:55 »
Има достатъчно трамваи със допотопната му система на управление.  :rolleyes:

5
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 04.02.2018, 13:06:37 »
Най-редовно в час пик не се изяждат фази, а директно се превключва на мигащо жълто. И така тапите стават кански...

6
Е то днес оставаше и да е мръсен въздуха, то сума покриви отлетяха... :crazy:

7
Още по-безумното с този паркинг е, че вече чекирането на билетите става на гише на спиралата на изхода. Така опашките стигат до -3, а трима идиоти търчат между колите и гишето да чекират билети. :help:

8
И видеонаблюдение няма да помогне. Доказателство - ако помагаше, 670 щеше да си остане със вътрешния дисплей на втора секция, а не незнайни пикльовци да го изкъртят и приберат. На линия...

9
Трамваи / Re: Учебни трамваи
« on: 30.01.2018, 10:36:25 »
И бул. България също.

10
И то да отлежи на бюрото й до след мандат и половина, когато някой ще разчисти бюрото от ненужна хартия.

11
Moгат. В сайта на производителя също пише, че може и да се плаща с безконтактни карти...

12
Що пък да не се сетят да настроят автоматите за билети за различни видове превозни документи, ами ще тварим водачите да бият и печати? :help:

13
Планирано е да си останат комбинирани. Говори се, че след време ще пускат 6 ,,краставици" по ТМ11. Сега се движат 6 български, защото в момента се настройват базелските. Не знам дали проектът е занемарен, тъй като вече доста дълго време се забавиха. Вече няма да има нови доставки на ,,краставици".

Помня, че веднъж бяха пуснали тестово един базелски по ТМ11. Даже TRAMS SOFIA има запазена снимка.  :)
Точно на Ваз да обясняваш за това... :rolleyes:

14
Разни / Re: Топло
« on: 21.01.2018, 00:06:12 »
Мда, водните пари са изключително вредни за човешкия организъм, както и въглеродния диоксид.

15
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 18.01.2018, 18:27:56 »
И на фона на всичко това пускаме в употреба трамваи с пневматични врати... произведени 1990ти и модернизирани веднъж... в друга държава... :fear:

16
И аз ще се разпиша :)

17
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 10.01.2018, 11:56:47 »
665, 667 не е пипан.

18
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 09.01.2018, 21:29:57 »
На мен ми е интересно миналите на ОР през Трамкар дали и какви проблеми имат.
Същото. Само че в жълто-синьо.

19
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 09.01.2018, 20:50:51 »
Пак им прави чест, че въобще отлепват с тази поддръжка и отношение към тях, иначе са си страхотни машини. Ще ми се да посетя Дрезден или Пилзен да им се порадвам.
С тази разлика, че нито в Дрезден, нито в Пилзен има такива трамваи. Който разбира, ще схване какво имам предвид.

20
Защо, Т6М-700 не са много по-различни от подарените ни швейцарски трамваи отпреди модернизацията им, че дори и сега.
Уви изключително се бъркаш. Въпреки все пак овехтелия принцип на управление, швейцарските трамваи са на светлинни години напред от който и да е било български трамвай откъм техника в много отношения. Включително и управлението.

Pages: [1] 2 3 ... 227