Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 466
1
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: Today at 08:46:17 »
Пребоядисаният 2109:
2109, 1, 19.1.2018 by Владимир Симов, on Flickr

2
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: Today at 08:45:06 »
660 и 810 от сряда и 4107 от петък:
660, 12 & 810, 18, 17.1.2018 by Владимир Симов, on Flickr
4107, 20, 19.1.2018 by Владимир Симов, on Flickr

3
Наскоро пътувах с 2011 и 2004(зелен и оранжев Русич от 2005 г.) и забелязах, че някой „интелигент“ е решил вместо да постави втори комплект стикери с имената на станциите под индикаторните лампи над вратите да измести стикерите с общата схема и да покрие с тях индикаторните лампи.

4
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 20.01.2018, 22:00:33 »
Аз имам дългогодишен архив от атласи на „Datamap“ и от 2009 до 2015 г., откогато ми е последният, пише „Младост I(Мусагеница)“, но в този от 2002 г. пише само „Мусагеница“.

5
Аха, значи работата на пътника е да се вози, да мълчи и да се радва, че го возят в превозно средство, което все пак има някакво ограничение от външния свят, за разлика от каруцата. Прекрасна логика.

6
Не ме интересува какво знам и какво не знам, аз искам качествено обслужване с автопарк в добро състояние и след като не получавам това въобще не ме интересува какви са ви вътрешните драми с поддръжката и с бракуването на разпадащите се ветерани, просто за мен вие, не визирам конкретно теб, а началството на гаража и на СА, които си затварят очите и толерират тази свинщина, не си вършите работата и не си заслужавате длъжностите.

И толкова ли е трудно да се заменят. Сигурно в „Малашевци“ и в „Дружба“ никога до сега не е имало счупени пластмасови платки на седалките на Lion's city, но там няма кърпене с ламарини и нитове. Хайде стига си се оправдавал и си се връзвал на акъла на началниците си.

7
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 20.01.2018, 20:45:34 »
Според мен трябва да е така:

8
Колегата май визираше, че "Земляне" е вероятно най-слабия гараж в СА, поне откъм циганиите които творят по цял ден (18**, 11**). Иначе да поддържат 40-годишни бараки сигурно не е лесно.
Не мога да разбера какво имаш предвид, но бих могъл да кажа какво имам предвид аз. Отвратителното състояние на 18хх е ясно, също както и това, че 1101-1123/1125-1141 са/бяха на по-ниско ниво от 2161-2170, също както е ясно и че в „Земляне“ се правят най-мърлявите, грозни и дразнещи „ремонти“. Това, което имах предвид аз е че след 2012 г. „Земляне“ е в непрекъсната криза, показаха как без да бъдат толерирани отвисоко с най-голям приток нов подвижен състав не могат да покажат никакви умения за управление на автопарка си, не можаха да разкарат О 305-тиците и то за някакви няма и 10 бройки, още влачат О 302-ките, не могат да си направят автоколоните както трябва, за да си попълват подвижния състав по линиите от чиста глупост, отделно, че в момента изнемогват и с ЮТОНГ-ите най-много от всички останали гаражи и едвам си запълват нарядите, но не заради обичайния проблем с липсата на шофьори, а заради липсата на подвижен състав.

9
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 20.01.2018, 08:38:17 »
ТЕДОМ-ите ще се върнат и мисля, че вече съм го казвал, но пак ще се повторя. Стига с тези жълти стотинки, визирам спасяването на едни стари автобуси в лошо състояние, за да се заменят други, които вече се разпадат. Това не прилича на европейска столиза от 21-ви век и то на държава членка на ЕС. О 405 правилно бяха пенсионирани. Също толкова правилно ще бъде да се пенсионират и SL 232, повечето О 345 G от 22-ра серия и всички останали О 305 и О 302, а и ВМС-тата си плачат за това. Трябва СО да бъде убедена да обяви обществена поръчка за голямо количество автобуси, минимум 200 след 120-те за замяна на каратските. Ако това се случи и не се изберат китайски таралясници нещата определено ще тръгнат нагоре, дори без да се закрива кочината гараж „Земляне“ и без да се правят особени реформи за осигуряване на по-добра квалификация и сервизна база в сервизите на гаражите.

10
С началото на строежа на новото кръстовище на Семинарията, което беше 19-ти октомври 2013 г., последният ден на 18 до Руското посолство беше 18-ти октомври 2013 г.

11
Как точно се командват таблата за показване на минутите до следващия влак? Изцяло ръчно или полуавтоматично и ако е второто как става?

12
Тролейбуси / Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« on: 19.01.2018, 21:28:15 »
Номерът е едно, ти се качи да разкажеш в какво състояние е таблото, че нещо имам подозрения.  :D

13
Пейчев, моля те не говори небивалици. Преминаването на 6 и 7 през „Люлин“ е значително по-голямо като разстояние, брой спирки и обслужено население отколкото преминаването им по „Сливница“. Никой пътник на кооперативния пазар няма да се интересува от това, че някъде след близо два километра 6 и 7 се събират, той ще иска линиите да са редовни, да не говорим колко голям е делът на вътрешнокварталното обслужване в транспортната задача на 6 и 7. Как преди 6-7 години нямаше такъв проблем?

14
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 19.01.2018, 07:25:36 »
Ей браво на „Левски“, че не са смандръсали стикерът с инвентарния номер и табелата, макар че с алуминиевото фолио изглеждаше още по-добре, но и така се вижда, че е старият 2115. И тези дълги тънки прътове... И аз се надявам да са го направили сносно и да го управляват съвестни шофьори.

15
На „Бинго и бет маркет“ е рекламата. Още с нея са 2049 и един дружбенски Ютонг. НВО-тата все още не са премахнати изцяло, 9090 е чист, но 3593 не беше поне до вчера преди обяд.

16
И всъщност това е основният проблем на 6 и 7 в момента. Моите първи спомени от активно наблюдение на 6 и 7 датират от 2010 г., когато през целия ден това бяха редовни и силни линии и по отделните си маршрути. След това през 2013 г. се реши, че дотогавашните летни разписания ще станат зимни, защото транспортната задача, според СО и ЦГМ, беше отчетливо намаляла вследствие на откриването на втора метролиния, а след това рязането от 6 и 7 продължи с намаляване на колите с една от 9 на 8 на 2-ри ноември 2015 г. за 6, след това от 20-ти януари 2016 г., когато започна строежа на МД 3 на „Одеон“ 7 се върна до „Сточна гара“ не със стандартните за този маршрут 9 коли, а със 8 и след това за зимни разписания 2016/2017 и 6 и 7 бяха вече със 7 коли. Тези 7 коли са крайно недостатъчни, да не споменавам за огромната и абсурдна разлика в интервалите и броя на колите между сетрешен и вечерен пик. Правиха се и идиотски експерименти с прибиране на коли преди 12 часа, което режеше изключително много обедния пик за учениците, които в огромна степен разчитат на 6 и 7, сега все пак няма такива проблеми, но картината пак не е розова. Сега, със седемте коли им се откъсна от сърцето едната от трите тръгващи си по обяд коли да се връща вечер, но това не променя особено цялостната картина. С последното уточнение броят на колите на линия по 6 и по 7 по отделно делник вечер е 5, което съответства на броя на колите в празник от времето, когато колите в делник бяха 9 и е пълен абсурд. Зимни разписания 2011/2012 имаха 9 стартови коли, 7 следобедни и 9 вечерни. После говорете за мрасен възух, за проблеми с паркирането и т.н. А строителството на нова жилищна площ в „Люлин“ продължава.  :help: А да и не на последно място какво е влиянието на втора метролиния над 6 и 7? Любопитен въпрос, нали?

17
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 18.01.2018, 08:44:06 »
Двуглавата ламя:
2156, 285 & 1128, 11, 17.1.2018 by Владимир Симов, on Flickr

18
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 16.01.2018, 22:43:02 »
2915 е на основен ремонт в момента, не 2913 и няма как да се е върнал, защото замина през ноември.

19
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 16.01.2018, 21:41:17 »
Черен хумор.  :D
Но ако му сложат нископодова средна секция малко от малко може да бъде нещо като трамвай.

20
Има и още потенциални варианти, които трябва да бъдат разгледани:

- ТБ 7 до „Сточна гара“, но през „Опълченска“, „Скобелев“ и „Васил Левски“, при оставане на ТБ 2 и запазване на последните спирки за 4 и 11 съответно „Хаджи Димитър“ и „Сточна гара“, ТБ 5 и 8 си остават непроменени.
Предимства - по-ефективно обръщане за ТБ 7 през кръговото на пл. „Сточна гара“, отколкото би било с десен завой по „Цар Освободител“, десен на „Орлов мост“, десен по „Гурко“ и ляв по „Васил Левски“ на Стортната палата.
Недостатъци - пренасищане на транспортната схема. На университета 1, 2 и 7 ще са в остра конкуренция в посока НДК и бавенето помежду им ще е значително, още повече ако добавим 4 и 11, а след университета 4 и 11 ще се заменят с по 5 и 8, които взети заедно са по-редовни от 4 и 11, което ще увеличи проблема. На второ място липсва ККМ за ляв завой от „Гурко“ към „Васил Левски“ в посока кино „Одеон“, което е препятствие.

- ТБ 7 до „Одеон“, ТБ 6 до СУ със схема ляв завой по „Дондуков“, десен по „Кракра“, десен по „Оборище“ и десен по „Васил Левски“, след което обратно по маршрута, запазване на ТБ 2, 4, 5, 8 и евентуално ТБ 11 до „Лъвов мост“.
Предимства - най-важното предимство на подобна схема би било това, че ще се отвори несъществуваща в момента връзка от университета към булевард „Сливница“, „Лъвов мост“, гарата, „Банишора“, която съм сигурен, че ще има достатъчен пътникопоток.
Недостатъци - на първо място ще има неминуемо утежняване на линия 6 и на второ има липсваща ККМ в схемата, което ще е препятствие.

Лично аз съм за втория вариант и смятам, че той би бил много пълноценен.


Pages: [1] 2 3 ... 466