Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 732
1
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 19.01.2018, 14:39:14 »
Дано възстановят още ! Само това ни е надеждата за сгъстяване на интервалите и увеличаване на тролейбусните маршрути , че за закупуване на нови нищо никъде не се споменава !
Ако е вярно, че от бракуването на 2003 и 2004 възкръсна 2115, тенденцията пак си е една крачка напред, две назад... (въпреки че 2003 и 2004 са си солота)  :help:

2
В този си вид картата е фантастика, като картите, които аз измислям, не е дори идея за маршрути и връзки...  Но София е в центъра на света!  :fan:

3
А нали някъде видяхме нов дизайн на табелите, включително с ново лого на ЦГМ... Тази табелка кога е поставяна, да се ориентираме, пак ли едната ръка не знае, какво прави другата, или просто е една от последните със стария дизайн?

4
Други градове / Re: Плевен
« on: 08.01.2018, 09:13:04 »
Quote

Още 14 нови тролея идват през лятото на 2018-та в Плевен

Още 14 нови тролейбуса идват в Плевен през месеците юни-юли на 2018-та година, информира за Рlevendnes.com инж. Ангел Несторов, управител на „Тролейбусен транспорт“ ЕООД. С превозните средства ще бъде обновен напълно автопаркът на дружеството. Към момента освен новите 40 тролея, в движение са и над 20 от старите машини, за да може да бъдат покрити всички линии на градския транспорт, поясни Несторов.  ...

С 14 нови се заменят напълно 20 стари... Ужас, герберите си прилагат PR тактиките с "видимите резултати" навсякъде...  :help:

5
Варна / Re: Solaris Urbino 12
« on: 08.01.2018, 01:07:07 »
Защо Варненските солариси имат черта, която разделя стъклото на две и чистачките им са изправени, а старозагорските и бургаските и софийските Шкода - Соларис не и чистачките им са легнали?
Челните стъкла са от две части.

За колко е по-евтино, може и да не е така. После при счупване ще е по-лесно, евентуално, да се смени само едната половина. Но металната колона в средата може и да е по-скъпо от едно челно стъкло. Зависи и при варианта без колона, отгоре има ли някакво допълнително хоризонтално укрепване...

6
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 07.01.2018, 21:02:25 »
Закриват се тролейбусни системи, това е развитието!  ...

8
Част от релсите по Лайпцигерщрасе не са ли си там!? :D

9
Транспортът по света / Re: Skoda
« on: 03.01.2018, 12:40:04 »
Чудех се къде да пиша...

Ето един автобус Solaris Urbino 10,5 на MZK Kutno, Полша, който може да ни даде представа, как горе-долу биха изглеждали наши къси тролейбуси с 4-то поколение каросерия на Соларис:





Източник

10
Във форума има една категория участници, които ронят сълзи и циврят за родното трамваестроене. Не е лошо да прочетат и този доклад и да опитат да се позамислят поне малко дали още тогава не е трябвало да сложат кръстачката на трамвайната работилница в Кр. село.
Мен определено не ме избива на фалшива носталгия и неподплатена патриотичност, но в споделения материал виждам обективност и техническа експертиза относно реалното състояние на разглеждания подвижен състав. Явно и в последствие са взети мерки, да няма риск от повече инциденти... До колко днес действаме по същия начин, при положение, че основната част от подвижния състав вече не е български? В движение изправни и безопасни трамваи ли се пускат? Всички отговорни и изпълнители по веригата, как си вършат работата?

11
Малко по-вечерни снимки от 29.12 :) :arrow:


...

...
1177 изглежда отвратително... А 3103 да не е спонсориран за украсата си от Лилето? И двата флага са фалшиви...

12
Вероятно на 28-ми или 29-ти, това са идеални дати!  :laugh:

13
Онзи ден във ВИАС забелязах да разпечатват чертеж, изготвени от ОП "София Проект" за пробива на булеварда между Горубляне и Младост 3. Повече детайли не мога да дам, но явно усилено действат с техническиъе аспекти предхождащи строителството

14
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 21.12.2017, 22:51:52 »
4104 на проби днес.

15
7-ицата е по Графа в момента...

16
Представяне / Re: Сайтът на ЦГМ
« on: 15.12.2017, 18:33:21 »
Новото лого на ЦГМ-то чие дело е, на Гергин?

17
Чудно, ако си бях сложили коланите, щеше ли да се стигне до там... Не ми се ровят мненията ми отпреди около 10 години, но от там някъде, че и повече, автобусите фабрично са с колани (и за пътниците), а формално, слагането им е задължително... Но тук сме така, ходим по острието на бръснача, а като някой се изпусне и падне, викаме олеле 1-2 дни и после пак си продължаваме с игричките...

18
Разни / Re: Топло
« on: 12.12.2017, 16:08:37 »
При нас в Люлин 5 имаше достатъчно аварии тази година, вкл. и миналата зима, тъй че нема нужда  :D
Но мрежата в голямата си част явно е доста амортизирана.
Значи съм аз наред.... Добре, че на топлофикацията им ползвам основно само топлата вода от чешмата...

19
Че защо да има надписи на кирилица?
Потребителят над теб се пробва да е остроумен, но явно не му се получава.... Проблемът си е комплексен и нито е най-голямата драма на транспорта ни, че досега не сме имали табели на английски/латиница, нито с това ще се реши нещо...

20
Ето, че взимат мерки....  :D

Quote
СО иска двойно поскъпване на синята зона в столицата, 2.12.2017

Столична община иска двойно поскъпване на "синята зона". Общината взима мерки за чист въздух в столицата. Предлага се обособяване на зони с ниски емисии чрез временно ограничаване на движението на автомобили. Такива зони има и в момента. Предлага се и промяна в организацията на движение в зона Център. Освен това общината предлага транспортът в столицата да е еко. Амбицията е до 2019 г. всички превозни средства на градския транспорт да са екологични.

Планира се и ограничаване на сметоизвозващите коли в центъра. Ще се анализира ефекта от т.нар. легнали полицаи. Товарните автомобили се оказват най-големите замърсители в София. Вдигат таксата за тези над 4 тона на 120 лева месечно, а тези над 30 тона ще плащат 150 лева такса на месец.

Въвежда се такса за работа на строителни машини като валяци и багери в центъра и Зона 1 ще плащат нова такса 60 лева месечно. Повече буферни паркинги иска от СО, защото трафикът след септември 2017 г. се е увеличил 6 пъти. Двойно увеличение на синята зона, предлага още СО. Общината моли гражданите да не използват твърдо битово гориво, а да преминат на алтернативно.

Въвежда се безплатно паркиране до изчерпване на местата в буферните паркинги при използване на градски транспорт. За доказателство ще служат билетите. СО също така умолява гражданите да не ползват колите си, а да ползват градския транспорт.

Ще се забранява движението на ПМС в зона Център при превишаване на фините прахови частици във въздуха.

Предвижда се плаващо работно време за чиновниците при мръсен въздух. Крайна мярка е пълна забрана за автомобили и безплатен градски транспорт. Замърсяването има сезонен характер, обясни зам. - кметът на СО Йоана Христова.

София се увеличава като брой жители, строителството нараства, притеснена е тя. Темата не е лека, посочи Христова. Този проблем няма как да се реши с магическа пръчка, смятам ,че посоката, по която вървим е правилна, убедена е тя.

На въпроса на news.bg дали очакват разбиране за поскъпването на "синята зона", зам.-кметът изтъкна, че тази мярка ще помогне за по-екологично мислене на столичани. Успокоителното е, че двойната синя зона ще важи за деня след установен замърсен въздух. Христова коментира, че част от мерките на СО са непопулярни. Няма нищо, което да е панацея, подчерта тя.
Източник

Pages: [1] 2 3 ... 732