Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - dobriii123

Pages: [1] 2 3 ... 35
1
Други градове / Re: Враца
« on: 15.05.2018, 18:31:58 »
Поради разпадането на сделката за пернишките МАН-ове в началото на годината, отново е обявена поръчка за 7 употребявани автобуса на стойност 30 хиляди лв за покриване на автобусните линии от общинската транспортна схема. В момента "Тролейбусен транспорт" обслужва всички автобусни линии в и около града с всички свои автобуси и такива под наем от "Автобусни превози" (Исузу, Мерцедес О405 и микробус) и пловдивския превозвач "Автотранс Чолаков". Целта на обществената поръчка явно е бройката на возилата под наем да бъде сведена до минимум.

2


Ако говориш за гласово оповестяване в самата мотриса;

Мисля, че в краставиците би трябвало по принцип да си има. Преди около месец оповестяването в 685 си работеше много добре, не знам дали и сега е така.

Може би не всички краставици са оборудвани с такава система? Ако може някой по - запознат да ми отговори, ще му бъда благодарен.  :)

Честно казано, колкото пъти съм пътувал с краставица (вярно, не са били много), оповестяване не съм чул. :/ Направи ми впечатление и в един от съставите Т6А5 (номера не си спомням)  и това всъщност породи въпроса ми. В един от другите модели (синьожълтите Татри от Лайпциг по 22) също нямаше оповестяване, но вероятно е проблем на конкретния състав.

Благодаря за отговорите!

3
Здравейте! Навярно нагоре в темата е писано, но ми стана интересно каква е причината краставиците и Т6А5 все още да не разполагат със съобщаване на спирките? Кога ще бъде въведено?

4
Други градове / Re: Враца
« on: 07.03.2018, 21:17:55 »
От няколко дни в града се подвизават под наем автобуси Isuzu на пловдивския превозвач „Автотранс Чолаков”. Прилагам 2 информативни снимки.

7
Други градове / Re: Враца
« on: 14.02.2018, 16:46:30 »
Аз разбирам, че им се иска да е екологично и както трябва, но някак ме съмнява това да е възможно със 70 хиляди лева. Така е, парите не растат по дърветата, но за такава сума да се искат такива автобуси лично според мен е странно. Нека си карат Исузутата под наем, щом е така.

Нищо, абсолютно нищо съществено ново. Единствено смяна на автобусния превозвач и нещо по тарифите. Всичко друго си е постарому. Нова транспортна схема, влязла в сила, няма. По мое мнение можеше да се осъществи поне частта от новата схема, засягаща тролейбусите. Най-вероятно щеше да оптимизира разписанията. Сегашният начин на работа е крайно неефективен, както би видял всеки - 2 тролейбуса един след друг или на много кратък промеждутък един от друг и последваща 10-минутна дупка след тях и почти припокриващи се (ненужно) по трасето на линия 4. До Ученическия комплекс също напливът не е колосален - дотам вече пътуват повече хора, искащи да отидат до околната вилна зона. Филиалите на университетите се намират в града, следователно и напливът до Уч.к-с трябва да е по-малък.

8
Други градове / Re: Враца
« on: 14.02.2018, 06:57:38 »
Какво стана с Манчетата взеха ли ги или ги върнаха в Перник?
Най-вероятно. В последния репортаж ставаше въпрос, че са започнали да си ги прибират. Мина време от него и нищо не е излизало на линия.

9
Други градове / Re: Враца
« on: 13.02.2018, 21:10:45 »
Благодаря за въпроса! На не една снимка съм виждал въпросното Исузу, но в последно време, че даже в последните години никакво го няма. Минаваше ми през акъл да не би да е за части.
А някаква снимка има ли?
http://phototrans.eu/14,814775,0,Isuzu_Urban_50______0345_____.html

10
Други градове / Re: Враца
« on: 13.02.2018, 16:28:35 »
117 върнат на линия, 4А!

11
Други градове / Re: Враца
« on: 07.02.2018, 17:49:58 »
Благодаря за въпроса! На не една снимка съм виждал въпросното Исузу, но в последно време, че даже в последните години никакво го няма. Минаваше ми през акъл да не би да е за части.

12
Да, и такова чудо имаше, че на врачани им пречела линията да си вървят на воля по града и много им тракали 3-те влака дневно.
Малко off-topic, ама проблемът беше как шумозаглушителните стени, които биха се изградили по протежение на линията, щели да разделят града на две части, видите ли. Чак сравнения с Берлинската стена имаше, подписки в последствие...

13
Други градове / Re: Враца
« on: 12.01.2018, 22:47:50 »
И все пак...
Неразбории поставят новите автобуси под въпрос:
https://www.youtube.com/watch?v=A2Pa2Q_NnRQ
https://youtu.be/DXS1CD7IIt4

14
Други градове / Re: Враца
« on: 11.01.2018, 20:53:57 »
Интересно дали МАНовете на Тролейбусен транспорт имат работещи електронни табели.
Дори и да имат, силно се съмнявам някой да разбира от тях и да бъдат вкарани в експлоатация.

15
Други градове / Re: Враца
« on: 11.01.2018, 01:01:30 »
Всички линии са по старите маршрути и разписания, независимо от това тролейбусни или автобусни са.
От „Автобусни превози” няма особен избор какво да наемеш . Наети са бройки Исузу от малкия модел, по-новото Isuzu Citimark и О405-цата, която има ДАП-а.

16
Други градове / Re: Враца
« on: 10.01.2018, 20:38:02 »
Успях да видя номерата на 3 от 5-те автобуса:
РК 9735 ВМ
РК 6715 ВМ (не съм сигурен)
РК 5432 ВН

17
Здравейте! Във Враца са закупени 5 броя автобуси MAN, бели на цвят, производство 2000 г. За последно са били използвани през м.ноември 2017 г. за изпълняване на заместващи линии на БДЖ. Може ли някой да каже чии точно са били тези автобуси, откъде са закупени и кой модел са?

18
Други градове / Re: Враца
« on: 04.01.2018, 13:06:43 »
Две бързи снимки от автогарата от днес. Освен своите автобуси, „Тролейбусен транспорт” използва автобуси Исузу и О405-цата на „Автобусни превози” под наем. :)

19
Други градове / Re: Враца
« on: 03.01.2018, 10:29:13 »
тролейбусните линии бяха оптимизирани - всички бяха заложени с крайна спирка Медковец, като трябваше линия 1 да бъде по трасето на сегашната 4, а 2 - по трасето на 17.

Искаш да кажеш до Химко, защото доколкото си спомням кв. Медковец беше отправна точка само за заложените автобусните линии. Нали нямаше и техническа възможност на тролеите в кръстовището, за да минават и през обръщалото в квартала, пътувайки за Химко.
Да, да, Медковец оставаше без тролеи.

20
Други градове / Re: Враца
« on: 02.01.2018, 21:13:43 »
И така, ситуацията от днес, 2-ри януари, в града е следната:
градският транспорт действа по старата транспортна схема. Единственото ново е, че вече абсолютно всички линии са на "Тролейбусен транспорт". Съответно Рената могат да бъдат забелязани на някои от линиите като 5, 7 и др. Наред с тях по останалите линии пътуват Исузу, както досега. Линии с № 5 (за кв. Бистрец), 7 (за с. Нефела), 13 (за лозята) и 20 (за с. Згориград) се третират като градски линии и за тях билетът струва 1 лв.
Тролейбусните линии се движат съгласно познатите линии, разписания и маршрути.
Да припомня, за да съм конкретен защо има разлика: проектът за транспортна схема, който беше представен пред гражданите за обществено обсъждане, беше доста добре направен - автобусни линии обезпечаваха всяка точка на града с градски транспорт (дори беше парадирано с това, че максималното разстояние на врачанин до спирка на градския транспорт няма да бъде повече от 300 м), а тролейбусните линии бяха оптимизирани - всички бяха заложени с крайна спирка Химко, като трябваше линия 1 да бъде по трасето на сегашната 4, а 2 - по трасето на 17. Линия 3 щеше да е с довозваща функция до Уч. комплекс. Общият брой на линиите на градския транспорт беше 9 или 10, а за градски се считаха и тези за Нефела и Згориград. В последствие явно е решено, че поради едни или други съображения, въпросната схема няма да бъде внедрена от Нова година, а само ще бъде сменен превозвачът. Тъй като аз бях добре впечатлен от проектът за разпределение на транспорта изразявам надежда, че все пак тя ще влезе в сила.

Pages: [1] 2 3 ... 35