Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - fafan

Pages: [1] 2 3 ... 85
1
Паркиралите хубаво КАТ ще ги глоби, а кой ще глоби служителите на фирмите по чистотата че слагат кофите не в джобовете, а по платното?

2
То други открити участъци по МД3 няма да има, така че явно сняг ще трябва да се рие само в депото. Но този път не са русенски локомотивчета, жалко...

3
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 14.08.2018, 15:44:21 »
А как да си обясним алтернативата(А66),последният курс е в 16:50.И той ли е частен.....  :help:

За това трябва да питаш СОС, те определят рамката на бюджета в който влизат и излетните линии. Някои от членовете му имат странни роднинско-търговски връзки с определни лица, които държат фирмата собственик на лифтовете. Но за конфликт на интереси за сега никой не се отваря дума.

4
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 14.08.2018, 15:41:20 »
Вероятно сумата е подобна на тази, дадена за пребоядисването на Дювазите за тм23 - т.е. астрономическа.

5
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 13.08.2018, 12:44:02 »
Значи да синтезираме: откакто лифтовете на Витоша бяха приватизирани цената е скочила 6,6 пъти, работното време е намаляло 2 пъти, а модернизация не се е случила в каквато и да била форма. После някой да излезе и да почне да разправя как трябвало да се приватизират общински инфраструктурни дружества и как частника бил добър стопанин.

6
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 11.08.2018, 20:19:12 »
Какви са тези купчини строителен материал изсипани на колелото на 66  :eek: ?

7
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 11.08.2018, 16:13:01 »
От Т4 до Т4D-C e доста повече от боя и седалки - сменен е контролерът, пантографа, вратите и доста други работи. Ако бяха оригинални Т4 нямаше да приключат земния си път на плаца в депо Красна поляна преждевременно, а поне да си избият милионите дадени за тях. Но ако тайнствения български бизнесмен препродавач, чието име така усърдно се крие, се беше сетил да продава и техническа документация и резервни части заедно с трамваите можеше и да се движат днес, а не да ръждясват на плаца при нас и в Хале. Щом даже украинците са се отказали след като видяха какво се случи с нашите трамваи, явно родния ни бизнесмен продава не трамваи, а старо желязо, сега се опитва да ги продаде като не в движение за атракциони, кафене или други цели :

https://www.mz-web.de/halle-saale/strassenbahn-aus-halle-wer-will-eine-tatra-kaufen--26997954

8
Идеи / Re: А 67
« on: 07.08.2018, 13:38:06 »
Ако имаше автобус от МС "Бизнес парк" до Симеоново щеше да е идеално на този етап от развитие на метрото.

Бистрица си извоюваха такъв автобус - 314. Има тема във форума ето тук, започната от един от инициаторите на идеята, който се бореше с общината и ЦГМ да се пусне линията и после да мине от експериментален в нормален режим, прочети там какво са писали хората и колко време е траело всичко. Мога само да ти кажа че само с писане по форуми нищо няма да се случи. Ако искаш такава линия да стане реалност трябва да мобилизираш всичката си енергия и време, все пак си е борба с вятърните мелници на общинската ни администрация и след 4-5 години може и да имаш късмета да я пуснат.

9
Какво им пречеше толкова години да пуснат ако са искали, не ще никакви инвестиции?

Всичко струва пари. Дори и тролейбусното трасе струва не малко, щом 700 метра в Младост са половин милион може лесно да се сметне колко ще струва това. Аз за това и питах дали ще рециклират трамвайния кабел и ще го могат да го ползват за тролейбусен, тогава може и да се спести значителна сума. Но стълбове, хващачи, по трасето има доста неравности, трябва да се пробие и достъп от колелото към булеварда. Сумарно сигурно ще е седемцифрена сума само за инфраструктурата.

10

 
Освен, че няма да спазва интервала на трамвая, хората в този район губят директна връзка с бул. Христо Ботев. Ако тролеят ще минава през Орлов Мост ще може да се прекачиш и да достигнеш до много дестинации.

Интервалът ще е 8 минути, т.е. по-добър от този на трамвая. Същите връзки при много по-удобно прекачване получаваш на МС НДК и МС Опълченска - слизаш от тролея и директно си в метрото. От там можеш да стигнеш където искаш. Орлов мост е едно от най-неудобните места за прекачване ако трябва да пресичаш.

11
По-добре тесна бус лента, отколкото никаква, поне в случая на Васил Левски, който няма как да се разшири.

По-добре работеща бус лента отколкото хабене на боя. По П.Евтимий има по-голям смисъл от тях, там могат да ги направят и 3,75-4,00 м. а не такива тесни.

 
Е точно заради клоните на дърветата така карам .На записа толкоз не личи но страшно пречат. Два пъти се обаждах на ЦДП за това но резултата за сега нулев  :(

Може да се опиташ да подадеш сигнал през Столичен инспекторат, като обясниш че си водач на градския транспорт, така е по-вероятно да се задействат и да пратят някой да ги окастри. Но проблемът с кофите ще си остане, все ще се намери някой да ги избута на улицата и тогава цялата бус лента отива на кино.

12
Колко са широки тези нови бус ленти по Левски? По Сливница са единствените нормални бус ленти в София - 4,50 м, но и там ги осакатиха в района на Лъвов мост с глупавото кръстовище на две нива. Стандартите на запад са 4,75, но това не се надявам да го видя в България някога.

13
Дърветата са още млади, след малко окастряне и някоя друга година ще е идеално. Но ако караш така с лявата гума в съседната лента няма голям смисъл от бус лентата, тогава по-добре без нея.

14
В момента ТБ1 и ТБ5 в действителност се движат в пакет, което не знам колко е ефективно.

Ако ще има две линии между Банишора и НДК, то е редно едната да е по стария маршрут на ТБ5Б през бул. "Сливница" и бул. "Столетов", за да се избегне излишно дублиране.

Не става, по Столетов няма нужда от линия на 8-9 минути, там и 20 стигат. Като се разместват линии трябва да се има предвид по цялата си дължина да са равномерно натоварени.

15
Две синхронизирани линии. В момента са две линии, които се движат в пакет. А като се добави сега и третата ще стане още по-интересно.

16
Поясни допълнително, нещо не става ясно. Как ще закриеш тб5, след като не можеш да обхванеш Банишора само с една линия? Разположението на колелата там е такова, че трябват минимум 2 линии за да се стига до двете крайни спирки.

17
"Аз като ви казвах..." http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=86.msg100182657#msg100182657  :crazy:

Ти хубаво ни каза, но не ни каза какво ще се случи ако електронните карти се проверяват както трябва. До сега разбрахме само, че реално контрол няма, а не че системата е лоша.

18
Тук бая офтопик се изписа. Значи се оказва, че въпросното демонтиране всъщност е ремонт на водопроводи и една групичка отново се опита да манипулира общественото мнение, като разпространи лъжи. Защо ли не се учудвам...

19
А по Черни връх защо? Релсите не пречат на никого...

20
Не знам защо се говори за "туристически автобуси" от страна на уж компетните хора в общината. В общия смисъл това означава автобус за дълги разстояния по редовни международни и вътрешни линии и/или курсове без строг маршрут и график(туристически цели). По-скоро търсените автобуси трябва да са interurban/überland bus и според мен задължително low-entry версиите/Setra,Iveco/. Другата възможност е градски автобус с по-голям брой седалки и отново е препоръчително да е LE, а не изцяло нископодов/Citaro Ü/.

За конкретната поръчка би било хубаво да се предвидят автоматични вериги и ремаркета за колелета и ски.

Вече писахме назад, че вариант с ремаркета е неприложим. Трябва да са с багажници.

Pages: [1] 2 3 ... 85