Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - New_Passenger

Pages: [1] 2 3 ... 8
1
Очевидно още не са я ъпдейтнали на сайта, което изобщо не ме учудва. Виж в темата за схемите: http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=3610.300 там са маркирани и новите разклонения.

2
Да, и аз си мислех за Обеля-Студентски град и Илиянци-Драгалевци. Ако най-сетне се даде тласък за развитието на север, може да се започне от Илиянци и да се изгради метро там. Пътникопотокът ще нарастне, разбира се.
Другото, виж новата генерална схема в съответната тема, втората станция няма да бъде на територията на Люлин, а след кръговото на Царица Йоанна/СОП, където е планирана новата небостъргачна зона. Съответно, разстоянието ще бъде като между Западен парк и Люлин.
Накрая, мисля че през последните десетилетия никой не би могъл да прогнозира със сигурност развитието на града. Уж трябваше да се развива на север, ама виж че южните квартали са презастроени, имат и много слаби връзки помежду си, затова трамвай по Каблешков е необходимост, както и самия булевард. От другата страна, южните квартали си имат стабилни връзки - ТМ5, ТМ7 като трябва да се оптимизират за да станат още по-удобни. От Билла България до НДК се стига за 10-11 минути. Трябва и разклонение по Дойран към Бъкстон, според мен е не по-малко важно от Армеец. Общо взето, никой не е сигурен как трябва да се подходи с бъдещите разширения на метрото.

3
Грешиш, предвидени са 2 станции - едната в Люлин след МС Люлин, някъде в средата между нея и СОП, другата зад СОП за евентуалния нов бизнес парк. До метростанцията ще има и жп спирка и фактически метролинията ще продължава като жп линия. Така че има 2 станции.

4

... за момента е в сферата на фантастиката, ама ако го направят някой ден, ще фалират бая авиокомпании :)

П.С. явно градовете са ги слагали на случаен принцип. Доста от тях дори и приблизително не се намират на посочените места.

Така е, но много неща които са били в сферата на фантастиката в миналото, днес са съвсем обикновени неща. Може би някой ден и телепортацията ще стане реалност, тогава ще фалират повечето транспортни компании. Навсякъде ще има телепорти които за един миг да те телепортират към избраната дестинация. Транспортните средства ще се използват по-скоро за кеф, за забавление. Така че и този влак, който може да стане реалност съвсем скоро, ще остарее като технология.

5
Предложената карта на Hyperloop



Ако искаш да стигнеш до Шанхай, качваш се и се прекачваш на жълтата линия в Техеран или през Рейн. Цялото пътуване ще отнеме около 6-7 часа, колкото до Варна с автобус. Жалко че имаме само 1 станция, в София, докато в Турция имат станции в Истанбул, Бурса, Анкара, Адана и Измир.

6
Напълно съм съгласен с вас. Линията 2а Обеля-Студентски град също ще бъде забита. Най-много до ГМД да стигне. Идеята да мине през Малинова долина, ако щете с трансферна станция на БПС, ми се вижда доста по-смислена. Някой ден може да обслужва и Горубляне. Само Линия 3б има шанс за развитие след Армеец. Въпреки че не харесвам идеята да мине под Цариградско с разстояние като на тролейбусни спирки, там поне има възможност да продължи по Цариградско към ИЕЦ и Самоковско шосе. Иначе, метрото да обхване целия Студ.град ми се вижда мисия невъзможна. В комбинация с трамвай може, като се предвиди лесен трансфер.

7
Да има в МАН-овете, слагаха ги наскоро оригинално не бяха така.

Ако правилно помя, пише Input и Output. Не съм много сигурен, за USB трябва само една шина, какво се има предвид вход/изход?

8
Не. Всъщност, прав сте, не е нова придобивка. Живот и здраве, нископодовите Шкоди ще ги турите на някой от следващите календари :)

9
+1

Наистина е така. Който не вярва на глупави стереотипни схващания, знае че предимствата на такъв квартал като Люлин 10 са много. Чист въздух, на 7 мин. от центъра с метрото, има си и хубав мол.

10
Не знам дали тук е мястото, но забелязах USB портове в А94. Вече можеш да си зареждаш телефона докато пътуваш.

11
Песите ги няма на календара.

12
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 05.01.2018, 19:05:25 »
Вижда се логото на Младежкия фестивал, значи е 1968 г.

13
Благун, няма как да не засегнем другите въпроси, тъй като почти всичко на тази тематика е взаимносвързано.

Планираното отклонение е по бул.Гео Милев - МС Ситняково до Румънското посолство, МС Елисавета Багряна - до 93, МС Слатинска - до едноименната улица, самия център на Слатина, МС Шипченски проход, МС Арена Армеец, МС Тех парк - ненужна, после не съм сигурен - ако е на Св.Анна това в голяма степен създава ненужно дублиране на скоростните рейсове по Цариградско, ако е до Дъ Мол тогава отсрещнатите блокове в Младост 1 ще духат супата защото не остана никакво място за изход, а и не си представям къде е предлаганата станция - под мола има паркинг, ако е към Разклона за Летището - ок. После може да се направи трансфер с Линия 1 на ИЕЦ. Честно казано, вариантът с продължение към Дружбите не е кой знае колко по-ефективен от този по Цариградско. В Дружба вече си имат 2 метростанции, пардон 3 след като пуснаха тунела от МС ИЕЦ.
Първоначалната идея когато МД3 е бил планиран по Цар Борис III и Ботевградско, плановете за трамваи бяха други - удължаване на трасето към Овча купел и трасе по Вазов. По принцип, трамвай в Овча купел не е излишен и сега, може да се направи така че да не дублира метрото. Да си припомним и идеята за трамвай Овча купел-Каблешков-Кутев-ГМД-Асен Йорданов-Дружба.
Да се надяваме и Северната София да се сдобие с удобен транспорт, щом започне да се развива. Там по-скоро трябва да се мисли как да се адаптират съществуващите жп връзки за да се направи бърза железница от рода на S-Bahn която да обслужва севера и предградията. Да се направят връзки с метрото където е възможно, за удобен трансфер. С ТМ20, 22 и 23 на Подуяне. И т.н.
Колкото до трасето до Дървеница, все още се надявам да се възобнови работата по възстановяването му. Предлага уникални връзки на Лесото и др. с централните части на града, автобусите които минават по Кл.Охридски не предлагат такива връзки. А и ще разтовари в известна степен автобусите, много от тези които са за Лесото или ТУ, ще се прекачат на трамвая. По времето на предишния гл.арх. дори искаха да закрият А94 след възстановяването на трамвая до Дървеница. Това по-скоро може да стане когато бъдат готови и двата проекта - не само трамвая, но и метрото до Студентския, което според новата ген.схема след станцията в Кръстова вада се предвижда разклонение: жк.Градина (никога не съм чувал за такъв жк.) -Кауфланд-НСА.

14

Имах предвид без трамваен или тролейбусен транспорт.

Ами ТМ20, 23? Въпреки че не се знае къде точно започва Слатина и къде е Гео Милев. А къде другаде може? По бул.Гео Милев ли?

15
В тази тема можете да пишете за някои интересни и познати места в София където са снимани игрални филми. Да ви напомня че в Ютуб има опция за точно време така че можете да онагледите места за които говорите.

16
Пейчев, така е. Който измисли решение, той ще е следващият гений. Трасето може да облекчи автобусите по Кл.Охридски и може да бъде уникално с това че прави връзка между различни ВУЗове - УАСГ, кампуса на СУ в Лозенец, ТУ, ХТМУ, ЛТУ. Наистина, част от хората, които са за ЛТУ примерно, ще се прекачат на трамвая вместо да пълнят А280 и другите автобуси.

Слатина не остава без електротранспорт, виж разклонението на МД3.

17
Ами, колелото уж трябваше да стане на 3 нива, но както се оказа, пътния възел Сливница го изпревари. Ако стане на 3 нива, трамваят може да използва едно от нивата.
Всъщност, каква беше идеята на новия трамвай до Дървеница? Ако правилно помня, природозащитниците не бяха съгласни защото планираното трасе трябваше да мине непосредствено през гората. Може алтернативен вариант - след Семинарията по маршрута на автобусите. Там няма влизане в гората.

18
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 02.01.2018, 19:33:55 »
Просто невероятни снимки! Много ти благодаря за линковете! Освен известните места в центъра, има и няколко снимки от Люлин 6 и 3 микрорайон! И малко от Лозенец като тази с трите високи блока на Вапцаров :)

19
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 02.01.2018, 14:43:27 »
Нали ако сменят името ще настане голям хаос. По-голям би бил само ако сменят името на спирката при Централна Гара.

Точно затова трябва да се измисли нещо и топонимът Плиска да остане. Квартал Плиска е идеалното решение.

20
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 02.01.2018, 14:40:25 »

Тя и "Кемпински хотел Зографски" все още се казва така :). Някога е съществувал хотел Плиска, когато е кръстена и спирката. Но там е проблемът - не трябва да се кръщават на търговски и други подобни обекти, защото те по-често си сменят имената, отколкото географските такива.

Там пък няма проблем да се кръсти на най-близката улица, Кораб планина примерно. Пък на Плиска не се сещам кое име би могла да носи. Името Изток вече е заето от бившата спирка Студентски общежития която носеше това име дълги години, дори след като вече няма общежития.

Pages: [1] 2 3 ... 8