Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Малко офтопик ама интересно икарусите по 1 как са въртяли на дизел  :D

Голяма забава е като почнете да се правите на интересни. Достатъчно очевидно е че тези, които не са имали "дизел" не преминавали, а са чакали да се освободи трасето, където има "ток".

Както и Шкодите с неработещ дизел :D

Защо има такива с неработещ?  :angry:
2
3591 - 76
3
Стара София / Re: Ретро снимки
« Last post by mitko08888 on Today at 13:25:56 »
Не знам за кои шкоди по две става въпрос, аз имам такива:
4
Разни / Re: Топло
« Last post by viktorlc on Today at 12:27:17 »
Там авариите най-често са заради причините, поради които се случи Чернобил. ;)
5
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« Last post by V.Peichev on Today at 12:19:53 »
Чавдар 141 издържаха с мъка около 4 години по натоварените 280 и 94 и след това работеха само по умерено натоварени линии, освен понякога по 85 и 310, кратък период по 309 и епизодични излизания като резерви. :rolleyes: За сравнение O305G/Heuliez издържаха почти 20 години по натоварената 76 и работеха често по също натоварената 213 дори след доставката на O345G, обслужваха натоварените 11 , 83 и 102 и бяха титуляри по 85. :rolleyes: Ако бяха закупени 200 автобуси Чавдар, то след няколко години нямаше да има с какво да се обслужват натоварените линии. :rolleyes: Салонът е висок като гробница, а за тишина не може да става и дума.  :help:
6
За катастрофата на Горнобански път: тук.
Снимки: тук.
Ударът е от дясната страна на буса и изглежда, че той е минавал от локалното към главното на ЦБ3 и трамвай, идващ откъм Павлово, го е подбрал и запратил върху околни коли и спирката.
7
Въжени линии / Re: Кабинков лифт, Банско
« Last post by blagun on Today at 11:51:15 »
Кое ще е по-екологично, да правят просека за още един лифт, или да пуснат излетна линия с няколко курса на ден, а като станат опашки да пускат рейсове един след друг?
Съдейки от опита в разни неекологични държави като Австрия, Швейцария, Италия и Франция - първото. Прекарването на лифт вреди на природата колкото прокарване на електропровод и по-малко от прокарването на жп или трамвайна линия (която би пречила на придвиждането на животни, би наложила отводняване, претрасиране на потоци и т.н.). Замърсяването с изгорели газове и прахови частици е нулево. Шумовото замърсяване по трасето без околността на станцията с машината - нулево. Комфортът за пътуващите - несравнимо по-голям.
Кабинката в Банско е част от ски-лифтовете и се ползва повече от 1 път - хората се спускат по ски пътя и пак нагоре (след като отшумят опашките долу).
8
Разни / Re: Топло
« Last post by Ivo on Today at 11:37:27 »
Още повече, че при отопление на газ има опасност инсталацията да гръмне! Редовно има някакви такива инциденти, в Русия пък където има много блокове с такова отопление на газ имало случаи дори на разрушени цели входове.
9
Малко офтопик ама интересно икарусите по 1 как са въртяли на дизел  :D

Както и Шкодите с неработещ дизел :D
10
Разни / Re: Топло
« Last post by ooleg on Today at 11:27:38 »
Та тия газове и пушеци дето излизат отиват право в апартамента на горния етаж. Нещо хич не ми хареса тая работа, като отвориш прозореца и дишаш тези пушеци и газове.
Иво, Ивоооо! Спал си в часовете по химия! От горенето на въглеводороди се получава CO2 и H2O! През отдушниците не може да влезе нищо в друг апартамент, защото тягата е от апартаментите към отдушника нагоре и се осигурява от вертикалния градиент на атмосферното налягане.

И ако трябва да свържем този пост с по-горните - отделянето на вода при изгарянето на въглеводороди е причината да не се препоръчва открития пламък при топлене на газ в помещения с мухъл. Да не говорим, че открития пламък изгаря и кислорода в помещението като го замества с CO2.
Pages: [1] 2 3 ... 10