Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Бул. Мария Луиза е в ужасно състояние заради трафика,а бул. Христо Ботев е тесен,с едно платно в двете посоки.
2
По Бул.Източна Тангента малко след махалата в посока летището има отбивка за терминалите 1 и 2.
3
Разни / Re: Странични въпроси
« Last post by viktorlc on Today at 13:07:56 »
Да, Trek също са хубава марка. В България не са чак толкова популярни. Цените им са подобни като на CUBE и Specialized.
Виж серия Marlin.

Калниците ми служат дотолкова, доколкото в София положението е трагично откъм кал, прах и боклуци. Вечно някъде ще има локва, ще мият, ще се е спукала водопроводна тръба, ще има нещо разлято. Някой път и времето ме изненадва. Принципно не са задължителни за сухо време, но според мен не са излишни. Ти си прецени.

Това, което Влади е написал - за 10 години е сменил задната капла, спирачните челюсти и жилата и шифтрите на скоростите. Задната капла не би трябвало да ти се налага да я сменяш. Качествено конструираният велосипед е сметнат какви капли да се ползват, така че да не се налага да ги сменяш. Същото е и с командите на скоростите (шифтрите).
Предният амортисьор (качествен) изисква смяна на маслото през определен брой пълни потъвания - 15-20 хиляди. Но това е при по-екстремно офроуд каране, което при теб едва ли ще се наложи. Смяната на маслото също не е скъпа. Би трябвало да е 40-50 лева. Маслото на евтините велосипеди не се сменя. Там той просто спира да работи.

При мен - най-честият проблем, който се появява е спукана гума. Но това е пак от качеството на настилките и чистотата в София, което би трябвало в Канада да не е чак такъв проблем. Това се минимизира от качествените гуми на по-скъпите велосипеди. Например една качествена външна гума като нова струва в България между 40 и 50 лева. Пукането на гуми обаче си е проблем и при велосипед от 150 лева, и при велосипед от 15 000 лева...
4
Разни / Re: Странични въпроси
« Last post by IKAR on Today at 12:37:32 »
Благодаря. Значи в крайна сметка колелата в големите хипермаркети, както и тези в амазон и т.н. са боклук. Виждам, че има и сносни цени, първоначално се уплаших, но явно зависи какво ми е нужно, след като няма да ходя по-планините, съм в доста по-благоприятно положение. И обезателно хидравлични спирачки, въпреки че са по-скъпи....Моята височина е същата, като твоята, значи трябва да гледам размер XL. Светлини, калници, ключове, помпи, компютър и т.н.  се купуват отделно, те не вървят с колелото. За предпочитане лампите да са със зарядно, не с обикновени батерии. Колкото до звънеца, аз определено предпочитам свирка. Калниците задължителни ли са? В добавка, в повечето провинции, вкл. и при мен, трябва да се кара с каска, иначе полицаите може да те глобят, нищо, че може да караш само по тротоара.....Ще видим какво ще си взема в крайна сметка, добре че не поръчах от големия магазин или от амазон.....Има и една друга марка - Trek -полицаите тук я използват, но нищо не знам за нея....
5
KOE е това ТАМ?
Предложението ти е за автобус до летището, който не може да минава по сегашната улица, а тази която ще построят не отива на летището. Кое от предложеното кореспондира с реалността?
6
От там ще минава предложения от мене автобус.
7
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Last post by Трамвай 17 on Today at 12:26:40 »
Това също е като вариант,нескрапираните Дювази могат да станат музейни експонати.
8
След 23те милиона за Лъвов мост забрави за този пробив.
9
Ако се направи пробива по бул.Данаил Николаев,целия автобусен трафик с изключение на 1 или 2 автобусни линии ще бъде прехвърлен по бул.Данаил Николаев,според мен трафика по булевардите Христо Ботев и Мария Луиза ще е по-спокоен.
10
Чакай малко. Ако ще говорим за кривата улица между летището и Христо Ботев е едно. Ако ще говорим за бул Източна тнгента и ОУП е друго. Двете помежду си нямат общо, освен началната си точка. Ти за кое питаш?

Едното не е и няма да е подходящо за градски транспорт, а другото няма да обслужва летището.
Pages: [1] 2 3 ... 10