Author Topic: Обновяване на трамвайния парк  (Read 31124 times)

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2336
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #20 on: 19.05.2008, 09:45:20 »
Абе с 250 млн. всички ЧКД могат да се изремонтират и да получат електронни табели, акустична система, оранжеви дръжки, заден безмоторен вагон със същите екстри. Всички Т6М/Т8М могат да заприличат на трамваи и барабар с това може да се вземат и 30 Цитадиса. И да се оправят всички трасета.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #21 on: 19.05.2008, 17:11:36 »
Не знам за 1 млрд. излишък, но тази година ще достигне към 3-4 и да видиш тогава как се харчат за един месец. Вече почва да ме е яд, че нямаме кмет комуняга.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17657
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #22 on: 19.05.2008, 17:17:12 »
Quote from: borosport
Вече почва да ме е яд, че нямаме кмет комуняга.

за съжаление и на мен ми е минавало това през акъла. най-добрите години за София бяха с правителството на Костов, кмет Софиянски, Пълно мнозинство на СДС в общинския съвет и президент Петър Стоянов(е това последното няма значение де)
мур

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4510
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #23 on: 19.05.2008, 20:53:31 »
Quote from: emo
за съжаление и на мен ми е минавало това през акъла. най-добрите години за София бяха с правителството на Костов, кмет Софиянски, Пълно мнозинство на СДС в общинския съвет и президент Петър Стоянов(е това последното няма значение де)
Пак че бяха те, че да пуснат нови трамваи... Паркът беше тотално сменен, нали....     . Преди това на каруци сме се возили... Еххх, освободители....
Стига сте се излагали. Градът не е видял добро от тогава, когато обслужва лични интереси. А това продължава досега, а е почнало много преди да падне комуната...
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #24 on: 19.05.2008, 20:55:48 »
Quote from: maniak
Пак че бяха те, че да пуснат нови трамваи... Паркът беше тотално сменен, нали....     . Преди това на каруци сме се возили... Еххх, освободители....
Стига сте се излагали. Градът не е видял добро от тогава, когато обслужва лични интереси. А това продължава досега, а е почнало много преди да падне комуната...
тогава се подмени доста голяма част от автопарка на Автотранспорт, Дювазите също ще ти ги припомня, Т6А2СФ също дойдоха тия години
НЕ на хейтърството!

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #25 on: 19.05.2008, 20:57:42 »
Quote from: maniak
Пак че бяха те, че да пуснат нови трамваи... Паркът беше тотално сменен, нали.... рофл рофл рофл рофл . Преди това на каруци сме се возили... Еххх, освободители....
Е нали точно тогава 1999-2000 пуснаха ЧКД-тата. Пак имаше някакъв напредък с трамвайня транспорт!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4510
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #26 on: 19.05.2008, 20:57:49 »
Quote from: Repcho
тогава се подмени доста голяма част от автопарка на Автотранспорт, Дювазите също ще ти ги припомня, Т6А2СФ също дойдоха тия години
Говорим за трамваи, при това нови, излизаш в офтопик и ще трябва сам на себе си да правиш забележка!
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #27 on: 19.05.2008, 20:59:51 »
Quote from: maniak
Говорим за трамваи, при това нови, излизаш в офтопик и ще трябва сам на себе си да правиш забележка!
а ЧКД Т6А2СФ не знам какво са ако не нови трамваи.
А понеже ти отваряш дума за "паркът" като цяло, като в това число влизат и автобусите, които са най-многобройни в МГТ.
НЕ на хейтърството!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #28 on: 19.05.2008, 21:05:01 »
+ пляките и цялостната модернизация на Т6М700М.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8176
    • View Profile
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #29 on: 20.05.2008, 10:42:36 »
Да не забравяме и реконструкцията на Мария-Луиза , Хр.Ботев , Константин Величков .
Сегашният кмет за две години и половина закърпи няколко дупки и ремонтира един Шипченски проход и един Янко Сакъзов, които многократно бяха откривани . По-некачествени и грозни ремонти не са правени от времето на Янчулев.
При Софиянски имаше едно нещо , което се казваше срок . Само да ви припомня , че булевардите , които се ремонтираха бяха готови дни преди крайният срок и се откриваха рано сутрин , след което движението се пускаше . При Софиянски стрелка се сменяше за два дена - сега за три .
« Last Edit: 20.05.2008, 10:44:45 by София 70 »

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3505
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #30 on: 20.05.2008, 13:07:16 »
Но за да сме напълно обективни, трявба да се признае че по-важното от изброени неща  са се случили в първите години на управлението му. Като последните 4-5 бяха изключително слаби.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17657
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #31 on: 20.05.2008, 13:14:29 »
Равносметката за автобусите е закупени напълно нови 21 бели мана , 40 О345Г, 30 съчленени Мана, - и това стана в рамките на половин година 1998-1999 г. + 6 единични )345 + 30 стари мерцедеса - 317-377. Точно тогава - края на 1999 г. се закупиха и 17-те трамвая.
Паралелно с това се работеше и по метрото и то достигна до Булбанк.

А изцяло ремонтираните булеварди са много.

Кажете ми след идването на правителството на Симеон кога София е видяла толкова много нови неща?

Quote from: LG_
Но за да сме напълно обективни, трявба да се признае че по-важното от изброени неща  са се случили в първите години на управлението му. Като последните 4-5 бяха изключително слаби.

Да, защото на власт вече не беше СДС, а Симеоновото правителство, което веднага оряза бюджета на София.
« Last Edit: 20.05.2008, 13:17:56 by emo »
мур

Offline mgt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 239
    • View Profile

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13466
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #33 on: 12.07.2008, 14:25:11 »
http://www.zagrada.bg/show.php?storyid=523417 Интересно!
30 ТБ + 50 ТМ за 11-12 млн евро! Отварям Инеконската тема: 18 ТМ за 13.2 евро (+ още 3.3 млн поискани)! Разликите са фрапантни! Кога лъже Велизариус - сега или през 2006 г.?

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4510
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #34 on: 12.07.2008, 14:46:52 »
И тогава и сега. Въпреки, че с автобусите може да очакваме добри изненади, при тролеите и трамваите положението не виждам как ще го оправят.
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #35 on: 12.07.2008, 16:03:53 »
Е добре де, за трамваите си има отделна тема, с автор ЧКД. За тролеите също има създадена, която беше заключена след като се провали търга, но може да се възобнови.

Тази е изчерпана предвид че се оказа поредния кьорфишек на бате Бойко.

Освен това не е ясно как е преминало гласуването на въпросната идея за трамваи и тролеи в СОС
НЕ на хейтърството!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #36 on: 13.07.2008, 12:28:07 »
 На кое заседание е гласувано? Да погледна точките и да видя как са гласували в СОС.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #37 on: 13.07.2008, 15:59:21 »
Toчка 13 от този четвъртък.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #38 on: 13.07.2008, 16:06:03 »
 ОК, в Понеделник ще видя как е минало гласуването.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13466
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #39 on: 16.07.2008, 01:36:54 »
Quote from: www.segabg.com
София се засили да купува 50 трамвая без конкурс

Таня Петрова

Скандално решение за покупка на 50 трамвая без обществена поръчка се опита да прокара столичният зам.-кмет по транспорта Велизар Стоилов. Според Стоилов нужда от конкурсна процедура няма, защото ще се купуват трамваи втора употреба. Той предлага и друга спорна сделка в "Столичния електротранспорт" за крупна сума от 30 млн. евро. Това се разбра на заседание на общинската комисия по бюджет и финанси. Комисията не гласува предложенията и ги върна за изготвяне на тръжна документация.
От изказването на Стоилов не стана ясно на каква приблизителна стойност биха възлезли 50-те трамвая. Вместо конкурсна процедура зам.-кметът предложи "Столичен електротранспорт" да избере фирма доставчик само на основание техническите изисквания към возилата. Това е само един елемент от състезанието между доставчиците, възмутиха се съветници. Според председателя на транспортната комисия Радослав Тошев приблизителната цена на трамвай втора употреба е 200-300 хил. евро.
Спорна е и предложената сделка за купуване на 30 нови тролейбуса с 30 млн. евро заем от Европейската банка за възстановяване и развитие. Банката се е съгласила да отпусне транша на "Столичен електротранспорт", без да търси общинска гаранция. Изплащането на заема обаче на практика ще натовари цялата система на транспорта.
"В предложението е предвидено "Столичен електротранспорт" да калкулира нова цена за километър пробег, така че тя да гарантира обезпечението на кредита. Това на практика означава превеждане на по-високи суми за работата на дружеството", обясни Радослав Тошев. В доклада на Стоилов този въпрос е засегнат само с едно изречение, без калкулации до какви допълнителни разходи би довело тегленето на заема. Според Тошев тези разходи могат да се избегнат чрез икономии от по-малко ремонти.
Това е вторият опит на зам.-кмета Стоилов да прокара решението, научи още "Сега". Точката е била внесена в дневния ред на последното заседание на СОС, без да е обсъждано в нито една комисия. Впоследствие тя бе оттеглена.

ПОБЕДА
Столична община спечели окончателно делото срещу глобите в градския транспорт. Тричленка на ВАС е отхвърлила изцяло доводите на първата инстанция и оставя в сила всички отменени от нея разпоредби. Според съда контролът върху пътниците в масовия транспорт не следва да се извършва от министъра на транспорта, защото за общинските транспортни схеми отговаря общината. Наред с това законът за автомобилните превози не касае част от градския транспорт като трамваите и метрото. Размерът на санкциите не надхвърля предвиденото в закон, а сумите от наказателните билети от 10 лв. за нередовен пътник правилно постъпват в СКГТ, счита още съдът. Според ВАС наказателният билет няма характер на глоба, а на обезщетение за ползване на услугата без заплащане и правилно постъпва в СКГТ, а не в общинския бюджет.