Author Topic: ЕМВ 32/33-серия  (Read 27421 times)

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1635
    • View Profile
ЕМВ 32/33-серия
« on: 11.08.2008, 16:28:15 »
Днес сайтът actualno.com разпространи новината за плановете на железниците да извадят от  движение съветските електрички, които бяха произведени още през 70 години на миналия век.
Ето по-важното от новината :

   Във връзка с подобряване на безопасността на превозите "Български държавни железници" ЕАД са извършили извънреден преглед в техническо и противопожарно отношение на всички електрически мотриси, съобщиха от пресцентъра на дружеството.
...
От утре БДЖ започват поетапното изваждане от движение на почти всички електрически мотриси, поради факта, че са в експлоатация над 35 години.

При внимателно преразглеждане на настоящата транспортна схема, от дружеството разработили алтернативни варианти за превоз, чрез които да не бъде нарушено нормалното обслужване на клиентите на железопътния превозвач.

Към настоящия момент 140 пътнически влака се обслужват с въпросните електрически мотриси. След поетапното им изваждане от движение, обслужването на 43 от тези влакове ще бъде извършвано като съставите им бъдат заменени с композиции от локомотиви и пътнически вагони.

20 пътнически влака обаче ще бъдат напълно отменени, като на тяхно място БДЖ ще наемат автобуси, които ще се движат по маршрутите и разписанията на отменените влакове.

Подмяната на тези влакове с автобуси ще се извърши поетапно, в зависимост от процедурите за сключване на договори между дружеството и автобусни фирми.

Цялата новина
« Last Edit: 19.08.2011, 01:02:53 by difian »
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline mediar

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 974
    • View Profile
    • Mediar's Site
Да се вземат в ръце и да купят още 50 Дезиро, с които да заменят старите електрички.

Online blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13023
    • View Profile
    • Email
Към настоящия момент 140 пътнически влака се обслужват с въпросните електрически мотриси. След поетапното им изваждане от движение, обслужването на 43 от тези влакове ще бъде извършвано като съставите им бъдат заменени с композиции от локомотиви и пътнически вагони.

20 пътнически влака обаче ще бъдат напълно отменени, като на тяхно място БДЖ ще наемат автобуси, които ще се движат по маршрутите и разписанията на отменените влакове.
Нещо не се вързва сметката: 43 - заменени с влакове, 20 - с автобуси, а останалите 77?
Направо да си купят 140 автобуса, да получат автобусен лиценз и това е! Иначе БДЖ става дойна крава на автобусни линии на "наши хора". Спестените от малките линии пари отиват за реално модернизиране на подвижния състав по основните. По-добре читав жп транспорт по основните линии, отколкото - лош по всички!

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4852
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Български държавни железници” ЕАД започват поетапното изваждане от движение на електрическите мотриси от 32-ра и 33-та серия
11/08/2008

Във връзка с подобряването на безопасността на транспортната услуга „Български държавни железници” ЕАД извършиха извънреден преглед в техническо и противопожарно отношение на всички електрически мотриси от 32-ра и 33-та серия. При този преглед в някои от мотрисите бяха констатирани известни технически неизправности, които по никакъв начин не застрашават сигурността на железопътните превози. Независимо от това, от утре (12-ти август), „Български държавни железници” ЕАД започват поетапното изваждане от движение на почти всички електрически мотриси от 32-ра и 33-та серия поради факта, че са в експлоатация над 35 години. Това е една от поредните мерки, които дружеството предприема с цел да минимизира рисковете при превоз на пътници. При внимателно преразглеждане на настоящата транспортна схема, „Български държавни железници” ЕАД разработиха алтернативни варианти за превоз, чрез които да не бъде нарушено нормалното обслужване на клиентите на железопътния превозвач.

Към настоящия момент 140 пътнически влака, движещи се по различни маршрути в страната, се обслужват с електрически мотриси от 32-ра и 33-та серия. След поетапното изваждане от движение на електрическите мотриси, обслужването на тези 140 влака ще бъде извършвано по следния начин:

• Съставите на 43 от пътническите влакове ще бъдат заменени с композиции от локомотиви и пътнически вагони.
• 20 пътнически влака ще бъдат отменени, като на тяхно място „Български държавни железници” ЕАД ще наемат автобуси, които ще се движат по маршрутите и разписанията на отменените влакове. По този начин железопътният превозвач ще запази нормалното транспортно обслужване на своите клиенти в участъците, където ще бъдат отменени влакове. Подмяната на тези влакове с автобуси ще се извърши поетапно, в зависимост от процедурите за сключване на договори между „Български държавни железници” ЕАД и автобусни фирми.
• 77 пътнически влака ще продължат засега да се обслужват с 13 електрически мотриси от 32-ра серия. В изпълнение на своята програма за обновяване на подвижния железопътен състав, „Български държавни железници” ЕАД ще пуснат в редовна експлоатация последните 5 нови електромотрисни влака „Дезиро”, след като те преминат необходимото сертифициране. С тези 5 нови мотриси железопътният превозвач ще подмени състава на общо 31 пътнически влака, които се обслужват от електрически мотриси от 32-ра серия.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Брех какви неща се появиха днес. В момента БДЖ експлоатира 23 ЕМВ-та серия 32. Интересно как ще ги направят до 13 и как ще пуснат на тяхно място състави (лок+вагони) при положение, че локомотиви няма. Вагони все ще се намерят някакви.
Очаква ни наистина много интересна есен!
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Очаква ни наистина много интересна есен!

За мене няма нищо интересно в случая. Подобни изявления целят единствено даването на официален отговор на общественото (журналистическо) очакване по темата с БДЖ и зачестилите инциденти. Това че няма локомотиви си го знаем ние, но редовия човек гледайки вечер телевизия или четейки вестник, това няма как да го провери.
За съжаление обикновено такава е реакцията на нашите политици в кризисни моменти - дигане на пушилка, че нещо се прави, че се взимат решения, че проблемите се преодоляват, докато излезе някой нов скандал и старата тема се забрави!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5201
    • View Profile
Сега ще се започне едно вадене на машини от храстите и ремонтиране с подръчни средства за да има машини.. Очаквайте да се вкарат още 42-ки в експлоатация  :D :P

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15582
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote
БДЖ заменя влакове с автобуси между Дупница и Бобов дол

От днес до 15 септември, без съботните и неделните дни, временно се подменят с автобуси крайградските пътнически влакове, които се движат в железопътния участък между Дупница и Бобов дол, съобщи БНР.
Причината е в поетапното изваждане от движение на стари електрически мотриси. За да не бъде нарушена транспортната схема, автобусите ще се движат по обявените маршрути и разписания на влаковете.
 През съботните и неделните дни влаковете в участъка Дупница-Бобов дол отново ще бъдат обслужвани от железопътни композиции, които ще бъдат съставени от локомотив и вагони.

Online abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2659
    • View Profile
Доста стара тема с нов привкус  ;).Старите Съветски ЕМВ 32 се завръщат в СФ!
П.П Май те се оказа най-пригодни за нашите експлоатационни условия  :rolleyes:

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5201
    • View Profile
Ми не - те се завърнаха за малко, сега отново ги спират.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Online abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2659
    • View Profile
Надявам се да е така  :)

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5201
    • View Profile
Ами в момента се движат само две. Едната по 3-та линия до Карлово, а другата по 5-та до Дупница.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2859
    • View Profile
Доста стара тема с нов привкус  ;).Старите Съветски ЕМВ 32 се завръщат в СФ!
П.П Май те се оказа най-пригодни за нашите експлоатационни условия  :rolleyes:
Прощавайте невежеството ми, ама това тези червените с автоматичните врати ли са?
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5201
    • View Profile

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2230
    • View Profile
    • Email
Честно казано пътувайки много с влак между Перник и София (където вече ги няма старите от поне 2 години) мислех че тия стари и гнусни електрички вече не се движат из цяла България.Но съм се заблуждавал жестоко.В плевенско преди дни с изненада видях две,както и на гарата в Шумен,покрай Варна и на гарата в Пловдив,като само в Пловдив имаше от новите Сименси а във Варна и едно дезиро.Явно те си остават преобладаващ подвижен състав на БДЖ и през 2010 което си е направо потресаващо...

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3454
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Честно казано пътувайки много с влак между Перник и София (където вече ги няма старите от поне 2 години) мислех че тия стари и гнусни електрички вече не се движат из цяла България.Но съм се заблуждавал жестоко.В плевенско преди дни с изненада видях две,както и на гарата в Шумен,покрай Варна и на гарата в Пловдив,като само в Пловдив имаше от новите Сименси а във Варна и едно дезиро.Явно те си остават преобладаващ подвижен състав на БДЖ и през 2010 което си е направо потресаващо...
Да те допълня, че "тези стари и гнусни електрички" редовно се движат по направленията "Бургас-Сливен" и "Бургас-Ямбол"
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Честно казано пътувайки много с влак между Перник и София (където вече ги няма старите от поне 2 години) мислех че тия стари и гнусни електрички вече не се движат из цяла България.Но съм се заблуждавал жестоко.В плевенско преди дни с изненада видях две,както и на гарата в Шумен,покрай Варна и на гарата в Пловдив,като само в Пловдив имаше от новите Сименси а във Варна и едно дезиро.Явно те си остават преобладаващ подвижен състав на БДЖ и през 2010 което си е направо потресаващо...
Може да са всякакви, но докато някой не реши да направи частен жп превозвач ново не ни очаква. Така че трупайте капитали и един ден стъпете на жп пазара. А ако не искате - не очаквайте нещо ново, съответно не се оплаквайте :D
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline Gordon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 506
    • View Profile
    • Email
Доста стара тема с нов привкус  ;).Старите Съветски ЕМВ 32 се завръщат в СФ!
П.П Май те се оказа най-пригодни за нашите експлоатационни условия  :rolleyes:
А това, което е по влака до Лакатник какво е? Изглежда същото, но кафеникаво?

Offline ревизора

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
    • Email
Честно казано пътувайки много с влак между Перник и София (където вече ги няма старите от поне 2 години) мислех че тия стари и гнусни електрички вече не се движат из цяла България.Но съм се заблуждавал жестоко.В плевенско преди дни с изненада видях две,както и на гарата в Шумен,покрай Варна и на гарата в Пловдив,като само в Пловдив имаше от новите Сименси а във Варна и едно дезиро.Явно те си остават преобладаващ подвижен състав на БДЖ и през 2010 което си е направо потресаващо...
Да те допълня, че "тези стари и гнусни електрички" редовно се движат по направленията "Бургас-Сливен" и "Бургас-Ямбол"


     Много са си добри електричките, които не го кефат да си пътува с реЙса....
Жалко че вече на много малко линии ги оставиха...
  На скапания 'Сименс' нито прозореца може да отвори, климатика никога не работи както трябва,
 освен това е доказано че климатиците са причина за разпространение на вирусни заболявания като птичи и Свински грип!!!

     Като са толкова лоши руските електрички, защо на една електричка не съм видял строшен  джам, докато на 'Сименсите" има бол!

    Сигурно има някаква причина! Явно не само аз мисля така...

« Last Edit: 22.06.2011, 02:01:44 by difian »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11710
    • View Profile
Явно си забравил колко електрички са се запалили в движение и по чудо няма жертви.
Ако се прави редовно профилактика на климатиците, няма да има проблеми с тях. Сименсите са съвсем друга класа.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община