Author Topic: Поморие  (Read 18857 times)

Offline golf_td

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 134
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Поморие
« Reply #20 on: 24.11.2012, 18:31:53 »
За 11Г5 ако говорим, не се ли води чисто градски автобус, крайградски мисля че по-скоро е 11Г3, тоест пак като 11Г5 , но с една сгъваема врата (много рядък модел според мен), повечето седалки са двойни, има и мрежи за багаж на тавана. Тук в Поморие имахме такива, но не към ДАП-а, а към ТКЗС-то, а 11Г5 си е чисто градски автобус според мен, макар и изглеждащ доста ретро към днешна дата. Между другото и крайградски 11Г3 един единствен път пуснаха и за Поморие - всъщност това ми беше първият и единствен път, в който се качих в такъв автобус и дори повече никога не го видях , вероятно много отдавна е бил за селата на "Запад", но са го бракували още тогава - около 97, 98-ма. Сега ако имаше такъв автобус, бих се качил като в екзотичен такъв , но тогава ги мразех - кой болен мозък може да измисли двигателя да е вътре в купето до шофьора и този невъобразим шум .... , при който трябваше да се вика , за да се разбере кой до къде ще пътува , да не говорим да искаш да кажеш нещо на шофьора, трябваше да го подбутнеш, да не говорим за миризмата на изгорели газове вътре в салона, мирис на нафта и мирис на старост... Поне в последните години бяха така, като нови може да са били по-добър, няма да забравя едно такова пътуване с 11М3 до Ясна Поляна- на Веселие направо ми прилоша...

11Г5- ци не останаха наистина, единствено военните имат такива машини, но те са 11М3. А тези Чавдари оригинално ли се произвеждат с правоъгълни фарове,  много такива с кръгли фарове - винаги съм се чудил по-стар модел ли са тези с кръглите или са преправяни, някой ако знае да каже- говоря почти за всички от по-стария тип - 11М3, 11М4, Б 13-20, Б 14-20. Между другото нашият ДАП имаше 3 броя Б 14-20- единият беше автоматик!, а първите им врати и на трите се отваряха по различен начин: на автоматика едното крило беше с копче, а вътрешното ( за кабината) беше с райберче и се отваряше на ръка; на втория вратата му се отваряше както и останалите 3 врати - с копче , а на третия предната му врата се отваряше съответно с едно копче за едното крило и друго копче за другото крило - това пак в зависимост от по-стар или нов модел е или шофьорите са си ги преправяли.  Доста интересен беше и фактът, че много отдавна имаше много Б 13-20 в Поморие - до началото на 90-те, но в периода 1993-2000г. остана само един, докато по-старите 11Г5 си останаха до последно и трите броя, тоест според мен са се оказали по-здрави като конструкции, имаше 13-20 без кабина за шофьора и такива с кабина - дали тези с кабините са били фабрични или са рязали съчленен 14-20 - толкова много питанки ми изникват сега за тези автобуси ...
« Last Edit: 25.11.2012, 00:10:30 by west_1 »

Offline west_1984

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1086
  • --==WEST_1984™==--
    • View Profile
Re: Поморие
« Reply #21 on: 24.11.2012, 20:42:13 »
Ние бракувахме всички автобуси от тогава- имахме 3 Чавдара 14-20, един 13-20, един бял съчленен Икарус с 2 врати, един жълт къс с 3 врати, по едно време за кратко - Мерцедес мисля, че Хюлиез се води и то съчленен, 3 Чавдара 11Г5 (градски), 5 броя 11Г3 или М3 ( не съм сигурен как се водят), разговорно ги наричаха "сини Шкодички" , но няма и помен от тях- имаме два къси Мерцедеса О405 , един къс Хюлиез (ако не бъркам модела), но и той е пред бракуване - всичко друго е заместено от микробуси.
Белият съчленен двуврат Икарус пристигна в периода 1998-1999год., номерът му беше нещо от рода А3969АК (или АХ), а с червени букви от двете страни пишеше "Анхиало- Авто ЕООД". Соло Икарусът беше А9380АС. Някъде около 2001-ва година (съдейки по спомените ми за последните букви в рег. номера "АН") започнаха да купуват късите Мерцедеси О305 (първият беше сив с оранжеви и зелени ленти по дължината (без изрязано задно табло); вторият беше светлозелен с тъмнозелена лента по дължината долу, на задното табло ролката му беше обърнат на знака, че вози ученици; третият беше сив с оранжеви ленти (без изрязано задно табло) и четвъртият, който помня беше чисто бял, дори веднъж се позапали леко на спирката на гърба на Строителния техникум, където беше преди спирката на автобуса за Поморие. Относно дългия оранжев Мерцедес, той си беше чисто О305G, а не Heuliez (на неговото задно табло също ролката беше обърната на "вози ученици". Тръгна да се движи някъде 2001-2002год., но не вървя дълго, може би е бил продаден след това.

Доста интересен беше и фактът, че много отдавна имаше много Б 13-20 в Поморие - до началото на 90-те, но в периода 1993-2000г. остана само един, докато по-старите 11Г5 си останаха до последно и трите броя, тоест според мен са се оказали по-здрави като конструкции, имаше 13-20 без кабина за шофьора и такива с кабина - дали тези с кабините са били фабрични или са рязали съчленен 14-20 - толкова много питанки ми изникват сега за тези автобуси ...
При фабричните Б14-20 (съчленен), първото стъкло след първа врата е голямо, а следващото е по- малко, освен това кабините им са оградени с врата.
При фабричните Б13-20 (соло), първото стъкло след първа врата е малко, а следващото е по- голямо, този модел нямат фабрична кабина.
Най-лесно може да се ориентираш по стъклата дали е оригинален Б13-20 или рязан Б14-20.

В тази връзка, от тези на "Анхиало-Авто" помня един съчленен, на който отстрани имаше реклама на "Държавен застрахователен институт- ДЗИ". Точно на този автобус, съучениците ми от Поморие му викаха "Червената комета", защото се движел "със скоростта на светлината", тогава беше абсолютна развалина...  :D :D :D
Не веднъж съм чувал и случки как кръглите плафони на лампите падали, когато минавал през дупките...  :D
« Last Edit: 24.11.2012, 22:17:05 by west_1 »

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3454
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Поморие
« Reply #22 on: 24.11.2012, 21:38:27 »
В Поморийския ДАП бяха зачислени четири съчленени Чавдара Б 1420,като само Б 0074 ПБ е от модела с ръчни скорости и е доставен през 1984 или 85 година. Другите три са доставени (съдейки по регистрационните номера) след 1990 година и са с автоматични скорости.;

Б 0839 ПБ - този най - често се виждаше в Бургас, ако не се лъжа същият носеше зеленикавата реклама на ДЗИ (Държавен Застрахователен Институт):

Б 1001 ПБ - за него имам спомени, че изобщо не му държаха задните възглавници, а в Бургас се виждаше по-рядко.

Б 1046 ПБ - него съм засичал един - единствен път на автогарата в Поморие по линията за калните бани.
« Last Edit: 24.11.2012, 22:01:46 by west_1 »
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline plastikat

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 869
  • Венцислава, да не те подгони глигана?
    • View Profile
    • Email
Re: Поморие
« Reply #23 on: 24.11.2012, 22:37:23 »
В тази връзка, от тези на "Анхиало-Авто" помня един съчленен, на който отстрани имаше реклама на "Държавен застрахователен институт- ДЗИ". Точно на този автобус, съучениците ми от Поморие му викаха "Червената комета", защото се движел "със скоростта на светлината", тогава беше абсолютна развалина...  :D :D :D
Не веднъж съм чувал и случки как кръглите плафони на лампите падали, когато минавал през дупките...  :D
В този ред на мисли, се сещам за "Рико". Един бая мургав образ, с доста оплешивяла глава. Първо караше един 11Г5  Б0735ПБ, ако не се лъжа, (имаше празни кутийки от кока-кола, закачени на тавана, над главата на шофьора), а после се прехвърли на жълтият соло Икарус, който в последствие беше пребоядисан в бяло и синьо и единственият не-модернизиран. Та този "Рико", беше повече от Шумахер. С Чавдарa,по линия 5, бая ми е изправял косъма. По нанадолнището преди Атия целият автобус вибрираше и се тресеше от скорост, амен-амен да се разпадне :D С Икаруса основно се изявяваше по 4-ката. И там имаше изпълнения от сорта на "на 18-тата минута да е на автогара Запад", но друго ми беше направило силно впечатление- нямаше жена, покрай която да мине и да не и подсвирне с клаксона  :D Чак кондукторките го базикаха и му викаха : "ей Рико, твоята бибитка като види хубаво момиче и сама свири ". :laugh: Помните ли го? Пенсионира ли се? Какво стана с него? Откакто му бракуваха Икаруса, не съм го виждал.
« Last Edit: 24.11.2012, 22:44:41 by west_1 »
Guz_lover и поп Кръстю - невероятна двойка.....

Offline golf_td

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 134
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Поморие
« Reply #24 on: 24.11.2012, 23:19:59 »
За поморийския ДАП бързам да оспоря веднага - белият съчленен Икарус дойде около 99-та година, не по-рано със сигурност, номерът му беше със сигурност 3422, за буквите не съм сигурен, никога не е имало 4 съчленени Чавдара Б 14-20, имаше 3 на брой като 0074 беше най-старият, но точно той беше автоматикът, другите бяха с ръчни скорости 0839 и 1001. Наистина 0839 се изявяваше най-много за Бургас, но и 0074 не му отстъпваше, най-рядко беше 1001 (най-новият), големи гробници бяха всичките, но пък сме изпреварвали несебърските си събратя пак 14-20 след Сарафово като много се кефихме и със самочувствие размахвахме ръце отвътре (лапешка история от средата на 90-те), късият съчленен Икарус жълтият беше 9380, но рядко беше за Бургас, пращаха го градски и за Просеник и Горица понякога, Мерцедесите - от моделите О305 остана само един къс- остана точно най-раздрънканият- сивият със оранжевите ивици, в момента е боядисан сиво на червено, а вратите му взеха от първодошлия мерцедес от същия тип, не го пускат изобщо за Бургас вече - единствено е градски, за автобус с номер 1046 нямам спомен да е имало... а колкото до Хюлиез - грешката е моя - просто този модел 0305 и O305G съм имал предвид.
Единият МАН- червено на бяло, който е към Анхиало-Авто е много зле към момента, не знам дали изобщо за ползва - половината му седалки са от градски Икарус, за новия МАН мисля, че е супер, не съм се качвал, но така изглежда. Всъщност лошото е, че повечето возила са по-скоро микробуси, а не автобуси, но явно бройката на пътуващите е намаляла. А навремето линията Бургас - Поморие беше една от тези с най-резките разлики между автобуси, ето например в 6.30 сутин от Поморие тръгва гробницата 14-20 0839, а само 40 мин. по-късно в 7.10 е да речем Неопланът 5401 (тогава 7278 и за мен лично най-добрият автобус на БургасБус, седалката над тоалетната беше култ, наричахме го Неоплана с орела, тъй като на гърба си имаше такъв- много се натъжих като разбрах , че са го бракували). Не веднъж съм закъснявал за първи час, за да хвана автобус от такъв ранг, вместо да пътувам прав в претъкпания 14-20. Е, доста често риска ми беше неоснователен, тъй като пускаха в 7.10 разнебитени 11М4, но все пак ... друга бира си беше.
« Last Edit: 24.11.2012, 23:53:31 by west_1 »

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1076
    • View Profile
    • Email
Re: Поморие
« Reply #25 on: 28.11.2012, 23:20:32 »
Ех, Поморие, на 20 км... Значи Поморие, го направихте квартал на ''Сарафово'' – да има паритет и да не се разсърди някой :D
Когато пуснаха линията Бургас – Поморие, помниш ли, че малко след това всъщност беше: ''Бургас Юг – Поморие - център''? Трябва да е било началото на 90-те. Малко след като първите самостоятелни поморииски автобуси са обособени отделно в ''Автостопанство - Поморие'', било е по скоро ''смесено'', но ние разглеждаме само автобусите! Че тогава много ме беше яд, че имаше съчленени Чавдари, които не остават в Бургас. Може да звучи тъпо, но тези автобуси имаха някакво странно обаяние! И когато ги получават от Ботевград, те минават първо през бургаския гараж и после отиват за Поморие или Несебър. Това е заради правилото на централизираното разпределение– продължило до края на 80-те. Задържат се по няколко дена едни чисто нови Чавдари в гаража, после още няколко само, че с номера и по- късно, когато очакваш да се появят на линия ги няма. Чак след известно време ги мернеш с надписи ''Поморие'' или ''Несебър''– ама умираш от яд. Това чувство е продиктувано още по- отрано, защото голяма част от късите им събратя– модела В 13-20 – поголовно се откланя за Поморие. Много от тия автобуси през 80-те въпреки, че са бургаски са изпратени в Поморие, като някои от тях си остават там завинаги! Тези, които все пак са върнати, е благодарение на създаването на новия поморийски клон, като по този начин е започнато да се децентрализира системата на автобусните превози. И това е периода реално на последните две три години на 80-те. 
Не зная дали си запознат изцяло с зачисляването по инвентарни номера, но до началото на 90-те беше прието да им ги пишат – говоря за ДАП-те, които са били по окръжните градове. По - малките клонове, като Поморие, не са им писали такива. Но все пак и след промените в града остават останалите уж временно, но реално завинаги автобуси командировани по - рано от Бургас.
Инв. н. 1727
            1749
            1762
            1716 (по-късно е доставен В 41-20 с такъв номер, а този явно е бракуван рано)
Трябва да помниш някои от тях, като един се мяркаше до края на 90-те, беше със сменен номер от рода на Б ХХХХПБ, дали не беше 1720 – тук не съм много сигурен, но въпреки че беше вече боядисан в тъмно червено, този инв. номер му беше запазен. Запомнил съм го, как винаги стоеше на крайната в квартала, но ще му объркам, кой му беше точно инв. номера! Когато ''Анхиало - Автотранспорт'' взеха линиите от ''Поморие - Автотранспорт'', тогава явно са го и бракували. То всъщност бяха подменени и всичките автобуси, без един – после ще ти кажа за него. Но ''Поморие - Автотранспорт'' в началото след 1990 г. беше ''ДФ'' – държавна фирма и се явяваше приемник на всичките заварени автобуси. Когато настъпват промените има само Чавдари те са единствени и до края, без тоя, за който ти споменах! После се появиха тия, сегашните – не е някаква тайна, ако спомена, но не очаквай да мога да го докажа, че към края на 90-те успяват да вземат по ''частен начин'' линиите от въпросното бивше ''ДФ''. Така се появяват и дранголниците – да ме извиняват някои, ама... точно тия в Поморие са си такива: МВ О305.
Наред с тези промени от началото на 90-те се появява и регулярно гореспоменатата линия между двата града– обслужвана от автобусите на тогавашния превозвач ''Поморие - АТ'' и ''БургасБус''. Регулярно, защото преди това ту е имало някои и друг курс май, ту е нямало – все пак тогава автобусният транспорт е в пика си и колкото и автобуси да има винаги е имало недостиг. И точно по това време се появява и синьо- белият туристически Икарус 256 – Б 2114ПБ – за които загатнах по - рано. Съдейки по номера му, трябва да е регистриран някъде през 1992г., но аз съм останал със спомен, че съвсем в началото този автобус беше на ''ББ'', даже мисля, че съм го мяркал по техни линии. После започва да ходи между двата града, като курсовете му са в тези часове, в които автобусите са на ''ББ''. По - късно вече започва да влиза в поморийските часове на обслужване. Мисля, че след смяната на превозвачите, съвсем в началото все още се мяркаше. Но тогава линията остава единствено за ''Анхиало - АТ'', а както и останалите автобуси от ''Поморие - АТ'', така и той макар и малко по - късно, изчезват.
Двувратият Икарус 280 – А 3422АК.           
« Last Edit: 28.11.2012, 23:52:02 by west_1 »

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3454
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Поморие
« Reply #26 on: 29.11.2012, 12:09:21 »
За Б 2114 ПБ си прав, някъде до 95- 96 година беше собственост на БургасБус. На фона на синия си цвят, шаблонът, обозначаващ чия собственост е автобусът (също син) едва се забелязваше. В края на 90- те години е бил продаден на "Анхиало - авто", някъде в този период се появи с емблемата на Помориийската фирма.
« Last Edit: 29.11.2012, 12:19:03 by west_1 »
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline golf_td

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 134
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Поморие
« Reply #27 on: 29.11.2012, 23:21:24 »
2114 е собственост на Поморийския ДАП от средата на 90-те- 95, 96-та, или поне тогава го видях за първи път. Водиха го "Поморийската гордост", тъй като той беше единственият по-добър автобус. Все пак на фона на 11Г5, 11М3, Б14-20, Б13-20, един такъв Икарус се отличаваше драстично. Вече много по-късно дойдоха жълтият Икарус, може би самия край на 90-те и белият 3422- още по-късно около 2000 година. О305 са си запазени автобуси общо взето, макар сега да има само един къс, а иначе дългият пък си беше уникален- май в цялата Бургаска област единствения  О305G беше нашият екземпляр!
« Last Edit: 30.11.2012, 10:18:20 by west_1 »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11494
    • View Profile
    • Email
Re: Поморие
« Reply #28 on: 30.11.2012, 09:30:53 »
В Слънчевбрягския ДАП имаше съчленени, но Хюлиез О 305 Г, те нали се водят към Бургас??! Аз останах с доста добри впечатления от вашият красив град и градския транспорт, тази година бях там, малко по-нагоре писах впечатления. Персонала беше доста любезен, времето беше топло, но много ветровито и шофьорът на рейса пусна пътниците да влезнат в рейса на началната спирка в Поморие, да стоят на завет, преди да замине. Всъщност сега има ли О 305-ци в движение, аз видях само О 405 по градските линии и крайградски Сетри и една Бова по линията за Бургас. Бовата беше доста стара, но запазена. Съчленени автобуси също не видях да има. О 305-ца или О 307-ца видях на другата последна спирка на 1-цата в "квартала" май му казвате там или ж.к.то, явно е бил резерва.
« Last Edit: 30.11.2012, 10:19:16 by west_1 »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline golf_td

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 134
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Поморие
« Reply #29 on: 30.11.2012, 12:40:56 »
О305-ца има една единствена- червено на сиво (за мен лично много неприемлива комбинация от цветове), има и в гаража още няколко , но не пътуват от години - може би са за части или им предстои скрап. Съчленени автобуси изобщо няма, дори соло автобуси взеха да стават кът, всичко се замени от микробуси. Между другото като Поморийския туристически Икарус 2114 БургасБус притежаваше 3 бройки - един направо като близнак на нашия и по цвят с номер 1637 или 1638, другият пак същия, но червено на бяло - 1637 или 1638 (просто не се сещам кой номер на кой цвят отговаряше) и третият туристически Икарус на БургасБус беше малко по- луксозен - по- дълъг като размери с по-луксозни седалки , имаше щори както и духалки по целия таван над седалките .Той беше с номер 1636 и беше червено на бежово (както него, така и другите 2 барабар с ниските туристически Неоплани обслужваха Нефтозавода като титуляри, но в събота и неделя отскачаха до Созопол и Несебър, в много големи изключения и през делничните дни- дори директно до Поморие). Хюлиезите на Несебърския автотранспорт бяха нещо уникално за края на 90-те, БургасБус тогава имаха Чавдар 120 и 141, както и част от Ротердамските червени ДАФове, които обаче не можеха да се мерят със съчленените Несебърски Хюлиези - мен лично ме кефиха адски много.

Да допълня само още нещо, което виждам че ви интересува- Сетри нямаме, всички които са били в Поморие са всъщност на Минибус- Експрес. Те имат голямо разнообразие от 3, 4 вида Сетри- все соло обаче, О405-ци имаме само 2- понякога ги пускат за Бургас, но рядко. През лятото отскачат дори и по селата. Имаме 4 линии до селата:
Поморие - Каблешково ;
Поморие - Горица ;
Поморие - Просеник ;
Поморие - Дъбник - Габерово.

« Last Edit: 01.12.2012, 01:23:21 by west_1 »

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3454
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Поморие
« Reply #30 on: 30.11.2012, 14:20:13 »
Единият Мерцедес О405 е изцяло в сива (подобна на съчленения Неоплан 7214) разцветка, мисля, че беше А 2012 ВМ и по регистрационния номер съдя, че е доставян през зима 2004/05, заедно с туристическия МАН А 2011 ВМ. Другият (неговия номер ми се губи) е в разцветка в два цвята- червено и охра и май имаше някаква реклама.
« Last Edit: 01.12.2012, 01:25:09 by west_1 »
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline cvert

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1212
    • View Profile
Re: Поморие
« Reply #31 on: 30.11.2012, 18:38:59 »
И друг път сме спорили за тоя автобус и аз продължавам да твърдя, че не е бил на ББ, а само в началото докато го регистрират стоеше в гаража заедно с два Икаруса 280, от които единият остана на ББ, а другият изчезна някъде и не се появи повече. И трите автобуса бяха с немски транзитни номера. 2114 от 93 година някъде се движи само за Поморие и обратно като в началото нямаше стикер на фирмата собственик. Автобусът с избелелите стикери на ББ беше Б 1637ПБ и в същата разцветка като 2114, но в много по- лошо състояние.
« Last Edit: 01.12.2012, 01:26:05 by west_1 »

Offline plamen_yambol

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 90
    • View Profile
    • Email
Re: Поморие
« Reply #32 on: 10.02.2013, 20:26:55 »
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=0dm2DjtShZs" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=0dm2DjtShZs</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=XHjvMONy8ZM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=XHjvMONy8ZM</a>
« Last Edit: 11.02.2013, 19:09:40 by plamen_yambol »

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3454
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Поморие
« Reply #33 on: 18.05.2013, 14:58:59 »
През миналата година Zirka засне новата придобивка на "Анхиало -авто" МАН SR 280. Тези дни успях да направя снимка на другия МАН - А 2011 ВМ. Дoставен е през февруари 2005 година (на старо естесвено). Когато го видях за пръв път в Бургас беше затънал в една пряспа на бул."Стефан Стамболов", та една Ифа се канеше да го дърпа.

Качвам и една снимка на бус Мерцедес, вероятно собственост на превозвача, скорошна доставка съдейки по регистрационната табела.
« Last Edit: 27.06.2013, 20:31:45 by west_1 »
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1076
    • View Profile
    • Email
Re: Поморие
« Reply #34 on: 27.06.2013, 15:46:39 »
А че от кога има МАН НЛ 202 – А 3681 ВТ, бежов цвят? Естествено двуврат! Съдейки по регистрацията е от 2006 г. Ама за толкова време, аз ли никога не съм го виждал или е купен наскоро?

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3454
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Поморие
« Reply #35 on: 27.06.2013, 16:14:40 »
^Този МАН (в жълта разцветка подобна на 3639) не беше ли собственост на "Феста холдинг"? През този период (2006 - 2007) съм го засичал на спирката на МБАЛ да извозва работници, но не мога да съм сигурен на чия фирма е собственост.

Онзи ден успях да щракна и Бовата на "Анхиало - авто"
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1076
    • View Profile
    • Email
Re: Поморие
« Reply #36 on: 11.11.2013, 23:45:46 »
Този МАН (в жълта разцветка подобна на 3639) не беше ли собственост на "Феста холдинг"? През този период (2006 - 2007) съм го засичал на спирката на МБАЛ да извозва работници, но не мога да съм сигурен на чия фирма е собственост.
Знам ли – като затвориха завода в Бургас, зеления Мерседес го прехвърлиха в Поморие. И оттам имаше служебен превоз до Вимпрома, ама какво беше точно, ми се губи!

Какво става – ''Анхиало Авто'' да не го изритаха? Отдавна се беше появило (може би има три години) в пресата, че жителите готвили бойкот на автобусите понеже им се виждали стари МВ-та О305. После се появи отговор и от управата, че сроковете на договора с общината скоро изтичали и не било сигурно дали те ще бъдат отново, а така да се влагат средства в нови автобуси не може. Все пак смениха О 305 с О 405. Сега за Бургас се движат други – доскоро обслужваха измислената линия Поморие - Сл. бряг, наред със ''Сл. авто''. Ама айде, ако едните го вършат, то тия къде се бутат? Но зимата дойде... огладняха, дошло е време да се разширят! Ха, случи се така, както тия изритаха навремето ''Поморие Автотранспорт'', бившия клон на ДАПа – ''Смесено Автостопанство - Поморие'', че имали само Чавдари! И все пак нека си спомним за тези автобуси! :arrow:
« Last Edit: 12.11.2013, 00:15:17 by $h@IdEr »

Offline golf_td

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 134
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Поморие
« Reply #37 on: 12.11.2013, 13:24:32 »
Анхиало Авто си остава само с градските линии 1 и 3, както и няколко курса за селата в определени часове, линията Бургас-Поморие се изпълнява от 01.10.2013 от Конкорд 7 , както и Минибус Експрес , има промени и в разписанието. Автобусите остават все по-малко в Анхиало Авто - почти изцяло се преминава на микробуси. Имаме само 3 градски автобуса - 2 Мерцедеса 0405 , както и един Ман - не знам как се води моделът, но е почти еднотипен с тези 2 Мерцедеса 0405 , но отдавна не съм го виждал на линия и него. Имаме още един бяло-червен Ман - крайградски модел, но и той рядко се ползва, една Бова и сякаш още един Ман, малко по-модерен полутуристически ... но и той се губи. Най-вече се ползват микробусите, с изключение на някои пикови часове в градските линии - тогава се изявяват 0405-ците.
« Last Edit: 12.11.2013, 14:46:39 by $h@IdEr »

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Поморие
« Reply #38 on: 12.11.2013, 14:43:40 »
Червения МАН 2011 го виждам редовно, и в Бургас често идва. Градският МАН, ако не се бъркам, е двуврат NL202, както между другото е писал zirka по-горе.
А че от кога има МАН НЛ 202 – А 3681 ВТ, бежов цвят? Естествено двуврат! Съдейки по регистрацията е от 2006 г. Ама за толкова време, аз ли никога не съм го виждал или е купен наскоро?

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2247
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Поморие
« Reply #39 on: 29.12.2013, 00:12:02 »
 Няколко снимки на един (вероятно служебен на Винпром Поморие) Мерцедес, какъв ли е моделът му?