Poll

Коя метростанция Ви харесва най-много ?

СУ Климент Охридски
70 (40.7%)
Стадион Васил Левски
22 (12.8%)
Жолио Кюри
8 (4.7%)
Г.М.Димитров
8 (4.7%)
Мусагеница
17 (9.9%)
Младост 1
37 (21.5%)
Младост 3
6 (3.5%)
Цариградско шосе
4 (2.3%)

Total Members Voted: 172

Author Topic: Метростанции в участъка Св.Кл.Охридски-Цариградско шосе  (Read 89917 times)

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15594
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote
[attachment=7154:430x323.jpg]  
Навръх рождения си ден поп-фолк певицата Анелия пя на втория „таен концерт" за годината.
Верни на традицията, организаторите от Mad TV и този път се бяха погрижили шоуто да се проведе на нетрадиционно място.

Изпълнителката на „Погледни ме в очите" и „Само мене нямаш" изнесе концерта във все още неоткритата метростанция "Интерпред".

На сцената с нея бяха музикантите Георги Янев - китара, Мирослав Иванов - китара, Милен Кукошаров - кийборд, Мартин Дойкин - бас, и Калин Вельов - барабани, и Борислав Бояджиев - перкусии.

Анелия не ни отвя като мотриса, но все пак беше любопитно да я видим в една по-друга светлина.

Поп-фолк певицата изпълни свои любими парчета, като началото бе поставено с "Frozen" на Мадона.  

За "I'm outta love" на Анастейша на сцената се качи Нора Караиванова от Music idol. Двете певици направиха експлозивен дует, макар че в края на парчето се стигна до едно голямо надвикване, за което съществена роля имаха и бек-вокалите.

Една от най-успешните интерпретации на Анелия беше изпълнението на "Listen to your heart" на Roxette.

За речетативите в "Ready Or Not" на Fugees певицата бе подпомогната от Леон.

Концертът завърши с нестандартното „Не казвай любе лека нощ", което Анелия представи заедно с Ясен Козев от Bulgaro.

Сетлистът на Анелия:

1. „Frozen" - Мадона

2. „Since U Been Gone" - Кели Кларксън

3. „Say It Right" - Нели Фуртадо

4. „Overload" - Sugababes

5. „I'm Outta Love" - Анастейша

6. „If I Ain't Got You" - Алиша Кийс

7. „Listen To Your Heart" - Roxette

8. „Ready Or Not" - Fugees

9. „Please Forgive Me" - Браян Адамс

10. „Liberian Girl" - Майкъл Джексън

11. „No More Drama" - Мери Джей Блайдж

12. „Не казвай любе лека нощ" - Анелия vs. Bulgaro

Offline s_o_kv_v_zp_l_s_o

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 129
    • View Profile
    • Email
Quote from: ivan krastev
До колкото е известно всички нови метростанции ще са с два перона , с изключение на тази при Университета и евентуално последната станция в Младост ! Наистина там където е необходимо нека станциите да са с 2 перона , но защо всички трябва да са с 2 ? Знам че те излизат по-евтино , но не са чак толкова удобни колкото тези с един перон ! Дано СО да размисли и да корегира плановете и да помисли за удобството на пътниците !



Да  бе ти да не искаш на станция "Мусагеница:,която е надземна да е с 1 перон?И да те поправя станция номер 13(Младост) също е с 2 перона,само станция Климент Охридски е с 1 ,както досегащшните.

Quote from: NiGhtPiSH
София да не е 10 милиона? И аз предпочитам с един перон щот мога да си правя Joyride само с един билет... :P



искаш да кажеш,че се возиш в метрото с часове без да излизаш.ЯЯЯЯЯ още един като мене.Прав си ,че като е с 2 перона трябва да излезеш и пак да си купиш билет за другата посока.Освен ако не кажеш на касата,че си си изтървал станцията.

Quote from: burtan
Интересно, как ще минеш от единият на другият перон на станция Обеля без да те таксуват повторно?




Абе хорааааааа Представете си,че станция Младост всъшност е Обеля.Ще е по същия начин.Влака спира на Младост и тръгва обратно към Сердика и Обеля и вие може изобщо да не слизате.Както правя азззз

Quote from: Repcho
верно ли може в рамките на час да пътувам с 1 билет, пример:стига до Обеля, излизам да се разходя и като се върна след 30 мин.влизам със същия билет?




Не ми се вярваше до вчеро ,но опитах на Сливница и стана

Quote from: Muslon
В много градове се съобщава на коя страна се отварят вратите следващата спирка. Това е и полезно за по-неорентираните в пик часовете, когато влака е пълен да не се блъскат наляво-надясно.



Има си метросхеми над вратите в новите влакчета.Схемата над вратата ,на която светлината върви отляво на дясно ще се отвори

Quote from: boleroto
Не това ме притеснява, а факта, че едно подобно нещо, само ще предизвика неориентираните в метрото пътници да питат кое е дясното и кое лявото на говорителката... така или иначе пак ще има объркали се... може да се направи светлинна сигнализация




Ще има над всяка врата от новите влакове има схема.И там където светлината мига от ляво на дясно,а не от дясно на ляво ей там ще се отворят.

Quote from: ivan krastev
И 6-те станции , които сега се строят ще са с ескалатори !
и асансьори.Аз го видях асансьора на станция Интерпред

Offline JloKyM

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 974
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Аз в Париж си припкам от станция на станция и от посока на посока без да се налага да излизам от станцията. ..тъй че..и тук ще е така.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13117
    • View Profile
    • Email
Quote from: s_o_kv_v_zp_l_s_o
искаш да кажеш,че се возиш в метрото с часове без да излизаш.ЯЯЯЯЯ още един като мене.Прав си ,че като е с 2 перона трябва да излезеш и пак да си купиш билет за другата посока.Освен ако не кажеш на касата,че си си изтървал станцията.
И при едноперонна, и при двуперонна организация билет се таксува за ползване на цялата метросистема, а не за едно метропътуване.

Offline marik

  • Писател
  • **
  • Posts: 36
    • View Profile
    • http://autoborsa.eu
    • Email
Quote from: boleroto
Е, как без стълби - ми при инцидент и техниката откаже без стълби ще стане още по-зле. Не винаги трябва да се разчита на високите технологии - едно хубаво мраморно демоде-стълбище ще ме кара да се чувствам много по-безопасно, отколкото ако знам, че трябва да разчиатм на нещо, което има вероятност да се счупи...

Te eскалаторите са с двойна употреба - могат да се ползват и като сълби 
да ама, не ти се е случвало ескалатора да набира скорост....тогава става старшно...

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
s_o_k_o.. нещо си...

Така:
1. Има наземни станции с островни перони - при тях вестибюлите са качени на мостови конструкции... Мусагеница също можеше да е решена така.
И тона,който използваш, сякаш сме някакви плиткоумници не ми харесва...
2. Двата перона се обслужват от ЕДНА касова зала... качваш се в касовата зала, пресичаш ПЛАТЕНАТА ЗОНА и слизаш на другия перон...
3. При ОБЕЛЯ е различно, защото платената зона почва СЛЕД СТЪЛБИЩЕТО ЗА СМЯНА НА ПОСОКАТА...
4. Системата на билетите на метрото помни баркода в рамките на един час... можеш да излизаш N на брой пъти, стига да е в точното време;
5. Отляво надясно... и ако си за пръв път в метрото ще се ориентираш ли? Аз даже не бях го забелязал... Под светлинна сигнализация имах предвид напречно на дължината на влака да има светлинни табели, посочващи страната на перона, а и... На ОБЕЛЯ вратите се отварят от едната страна,а на СЛИВНИЦА... от другата, така че аргумента ти пак не важи...
6. Асансьорите са задължителни според изискванията на ЕС за достъпност на инвалидите, така ЧЕ ОПЦИОНАЛНИ ОСТАВАТ САМО ЕСКАЛАТОРИТЕ, ПОНЕЖЕ ТЕ СА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ПРИ ДЪЛБОЧИНА ПО-ГОЛЯМА ОТ 12 МЕТРА.

marik, не знам кога е страшно и кога не, но аз лично смятам,че стълбищата трябва да си ги има...
« Last Edit: 23.08.2008, 11:37:40 by boleroto »

Offline s_o_kv_v_zp_l_s_o

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 129
    • View Profile
    • Email
Станциите не са ли с фиксирана дължина от по 120 м, та спорите в момента !? Единствено Обеля си мисля, че може да е някакво изключение, тя е в крива, на мост... Но на нея предстои и доста голяма реконструкия при строежа на М2.

Ми не са с еднаква дължина.Обаче си прав от една страна , че има еднакви по дължина станции.Ама сега е очевидно,че Обеля е най-къса , Сливница е най-дълга. :)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
Подлезът, който е от страната на павильона ще се ползва като градски подлез, а от него ще може да се влиза директно в станцията, в направлението за центъра. А и да не е така, не виждам какъв е проблемът - сигурно и в други страни се случва да преминеш през един подлез в повече, за да стигнеш до входа на станцията, която ползваш за да се придвижиш.
« Last Edit: 04.11.2008, 23:40:09 by difian »


Offline KRUPA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1421
    • View Profile
    • Email
На първата снимка станцията малко на 'Сердика' ми прилича - толкова ли нямат фантазия тия хора!? Иначе коя е тази станция?
« Last Edit: 15.02.2009, 18:54:33 by KRUPA »
Я мислех, като да си умрем от старост, а оно така стана, като да си умрем от смех, хе-хе-хе...

Offline sharkb

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 321
    • View Profile
На първата снимка станцията малко на 'Сердика' ми прилича, толков али нямат фантазия тия хора!? Иначе коя е тази станция?

Хмм, от новите станции май само на университета трябва да е с централен перон, пък нея я няма още. Или са променили проектите, или това е някоя от старите станции.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
Св. Климент Охридски
Поне построената половина де хехехе

Offline sharkb

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 321
    • View Profile
Св. Климент Охридски
Поне построената половина де хехехе

4 секунди ;)
Много са напреднали с тая станция - да им се не надява човек.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
Да, остава явно само да демонтират къртицата и да построят северната касова зала и да доизлеят тавана. После мазилки и висящ таван лесно ще се закачат.

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1635
    • View Profile
На първата снимка станцията малко на 'Сердика' ми прилича - толкова ли нямат фантазия тия хора!? Иначе коя е тази станция?
Напротив : прилича си на проекта отпреди двадесет години.
Това си е станцията на СУ.
Между прочем доста голям напредък отпреди месец !
За съжаление и в репортажите другите станции не са намерили място.
Може би Интерпред и СУ са в най-напреднал стадии, затова тях показват...
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
Всички станции са в напреднал стадии без 1/2 от станцията ред Су и Юнак, може би. Въртопо е завършена изцяло, Интерпред е готова, на станцията до Онкологията са монтирали всичко без асансьорите, Младост бе показана почти изцяло завършена още миналата година. Учудващо е само защо наистина в медиите не се стремят да ни показват новите станции, а показват това, до което вече отдавна имаме достъп като информация.

Offline bmbg

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 53
    • View Profile
    • Email
Това е линк към репортажа от телевизия Европа. Много хубави кадри от Младост и Онкологията !

http://www.ekipnews.com/?v=6968


Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2016
    • View Profile
Честно да си кажа новите станции са неверояни - много ми харесват ! Особенно станцията в Младост - съчетанието на син и жълт цвят :) А като гледах репортажите станцията при Стадиона не е изградена точно като проекта в саита на Метрополитен - в друга цветова гама е ! Наистина СУ ми прилича малко на Сердика , но като цяло е хубава станция ! Поздравления , дано скоро да им се порадваме наживо :)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
Честно да си кажа новите станции са неверояни - много ми харесват ! Особенно станцията в Младост - съчетанието на син и жълт цвят :) А като гледах репортажите станцията при Стадиона не е изградена точно като проекта в саита на Метрополитен - в друга цветова гама е ! Наистина СУ ми прилича малко на Сердика , но като цяло е хубава станция ! Поздравления , дано скоро да им се порадваме наживо :)

Това е станцията на Онкологията - тя е в бежаво. Драган цанков не я показаха... Явно ще чакаме до откриването, за да я видим.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2016
    • View Profile
Дадоха я Канал 1 , но бегло - на тавана има някакви си осветителни тела ! Като цяло всички станции ми харесват много , въпреки , че са с 2 перона ! Ето и моята класация :
1. Младост
2. Онкологията
3. Стадиона
4. СУ
5. Интерпред
6. Мусагеница