Poll

Коя метростанция Ви харесва най-много ?

СУ Климент Охридски
70 (40.7%)
Стадион Васил Левски
22 (12.8%)
Жолио Кюри
8 (4.7%)
Г.М.Димитров
8 (4.7%)
Мусагеница
17 (9.9%)
Младост 1
37 (21.5%)
Младост 3
6 (3.5%)
Цариградско шосе
4 (2.3%)

Total Members Voted: 172

Author Topic: Метростанции в участъка Св.Кл.Охридски-Цариградско шосе  (Read 89804 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9125
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Малко споделяне на мнение. Университета е хубава станция, има характер и визия и с изключение на факта, че е толкова къса всичко там е наред за мен. Стадиона е много качествено изпълнена станция, но заради използваните цветове или заради нещо друго създава усещане за теснина и липса на пространство, което не ми допада. Също така може би щеше да е добре да заложат малко повече някаква отличителна за мястото тематика. В този вид това е просто поредната станция, а Националния стадион и Борисовата градина са забележителни обекти. Секторът „Жолио Кюри“ - „Младост I“ е доста проблемен. „Жолио Кюри“ е хубава станция с хубави цветове, но щеше да е хубаво да е малко по-висока на първо време. На второ тези пластмасови седалки тип седалки от стадион са ужасно архитектурно несъобразени и грозни и на трето белите плочки са залепени ужасно, фугите между тях са изпълнени потресаващо. „Г. М. Димитров“ е ужасна станция с този нисък таван и липсата на пространство за развиване на някаква специфична архитектурна визия, а е и много натоварена, с което често е изключително неудобна за ползване. Повтарят се и пластмасовите седалки. „Мусагеница“ е конструктивен и дизайнерски провал. Не създава усещане за комфорт, топлоизолацията ѝ е под всякаква критика, а дизайнът и естетичността ѝ също не падат по-далеч. „Младост I“ е по-добра станция, има хубави цветове и метални пейки, които са значително по-естетични, но все пак белият окачен таван не ми харесва, изглежда евтино. „Младост III“ и „Цариградско шосе“, подобно на следващите ги станции по направлението към летището и към БПС, може би с изключение на „Бизнес парк“ и надземните „Софийска Света гора“ и летището са изпълнени в пъти по-добре, имат архитектурен замисъл, по-качествено изпълнение поне на интериора(уточнявам го нарочно предвид течовете от тавана на „Младост III“), но единственият проблем на „Цариградско шосе“ е че цветовата комбинация, колоните и осветлението създават усещане за мрачно подземие, което не ми харесва.

Offline mitkov2

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 356
    • View Profile
    • Email
Ако си мислиш, че на Цариградско шосе не тече. Редовно има кофи там, личи си, че не си от Дружба :D

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13113
    • View Profile
    • Email
МС Цариградско: поначало всички станции и подлези с много колони създават впечатление на подтискащо мрачно подземие.
МС Г.М.Димитров: това не е метростанция, а леко разширен подлез. Заради липсата на средства по онова време беше създадена с много недостатъци:
- заради плиткото залагане липсва пешеходна връзка от страната на ПИБ и ОМВ-Мусагеница. Даже наличните връзки от подлезите към посока "център" са затворени с оглед икономия на персонал;
- пословична теснотия, като се има предвид, че обслужва доста квартали;
- теренът на ниво 0 позволяваше по-смислено изпълнение на кръстовището или по-точно на комбинацията на 2 кръстовища.