Author Topic: BMC Belde 220/250-SLF  (Read 166617 times)

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1013
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1260 on: 24.01.2018, 19:47:07 »
2739 е минал някакъв доста приличен ремонт. Сменяни са и седалките в салона, сложили са чисто нови с доста приятна тапицерия.
Да и аз го видях вчера на 26-та линия даже се возих приятно е с тези нови седалки,в сравнение с преди каква кочина беше,даже е и изцяло пребоядисан,обаче колкото и да са му правили ремонт диференциала още си вие както преди и още като беше в Дружба.Този май е единствения с толкова силно виещ диференциал.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9122
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1261 on: 24.01.2018, 20:37:09 »
Това е скоростната кутия. Или с други думи кочината седалките си мени, но виенето никога.

Offline tm0

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2934
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1262 on: 01.02.2018, 23:38:41 »
Автобус 2742 е в потресаващо състояние. Има скъсване на носещи елементи от конструкцията. И не случайно - крайградската част от маршрута на линия 100 е в като след война. Там освен линия на градския транспорт минават и стотици тежкотоварни автомобили. Автобусът трябва да се спре за ремонт, в случай, че е възможен такъв. Иначе Mercedes O 405 N могат да се ползват.
                         

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9122
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1263 on: 02.02.2018, 08:10:44 »
Е те със сигурност ще се справят по-добре по „Първа Българска армия“, все пак са високоподови. Такова трасе не става за нископодови автобуси, камоли ВМС бараки на тези си години.

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2730
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1264 on: 02.02.2018, 11:08:16 »
0405-ците със сигурност не бяха всички за спиране от движение и със сигурност за линии като 100 и 101 бяха по-смислено решение, но нали сме престижна община с престижен транспорт, някак си престижно е да имаме 15-годишни БМЦ вместо 25-годишни 0405, които като им се разпаднат каросериите на половината в следващите 2-3 години и ще изпаднем в престижен недостиг на къси автобуси, а пропадането на прозрачен конкурс след прозрачен конкурс прави вероятността за подобряване на положението нулева според мен, нооо - аз съм черноглед по подобни теми и хейтър, погледнато през розови очила сигурно всичко е точно. В крайна сметка важни са неща като средна възраст на подвижния състав (на хартия), статистики (на хартия) и т.н., а не реалността и транспортното обслужване на живи хора в живия живот.
« Last Edit: 02.02.2018, 13:17:35 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9122
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1265 on: 02.02.2018, 21:58:19 »
Принципно съм съгласен, но и на 405-тиците им беше извадена душата, при това отдавна. Трябва генерална стратегия за избавление от бараките, не може да се отлага повече. Зелени, ВМС-та, 302-ки, бели МАН-ове и т.н., всички са за пенсия. Проблемът е че и да има желание с тези отвратителни боклукчиви ЮТОНГ-и, които заробиха автото с непрекъснатите си проблеми, сериозните подобрения са малко вероятни в обозримо бъдеще.