Author Topic: T4D  (Read 60819 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17544
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Т4Д, Т6А2
« Reply #40 on: 07.04.2009, 12:55:08 »
Към датата на удара не е имало бракувани пляки с изключение на 1088 и респ. не е имало откъде да вземат стъкло, т.к. на 1088 вече е било използвано.
Грешката е, че не са потърсили предно стъкло от завода производител или от бракувани пляки в Загреб.
мур

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8123
    • View Profile
Т4Д, Т6А2
« Reply #41 on: 07.04.2009, 16:17:41 »
Могли са да свършат работа и в завода в Перник.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17544
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Т4Д, Т6А2
« Reply #42 on: 07.04.2009, 16:18:53 »
Могли са да свършат работа и в завода в Перник.

Така като го гледам това стъкло, май точно там са го правили.
мур

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8123
    • View Profile
Т4Д, Т6А2
« Reply #43 on: 07.04.2009, 16:34:52 »
ама нещо не им е достигнал материала.

Offline JloKyM

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 989
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
T4D
« Reply #44 on: 26.05.2009, 19:51:28 »
Чакам с нетърпение момента в който списъкът ще бъде най-кратък и най пълен а именно - "401-467".
Ще има да почакаш...
Скоро няма да се случи .На първо място ще бъдат 980,1017...1095.После 4ХХ.

Защо тия пляки нещо не се справиха в България..Само некадърността в Трамкар ли е причината или има и друга? Просто ми е много чудно, какво се случва с тях.
« Last Edit: 26.05.2009, 23:03:06 by CKD »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6836
    • View Profile
Toва са вагони предназначени за движение по обособени трасета. За регулиране на тягата се използва т.нар. ускорител, който чрез 5 позиции на пусковия педал/контролер определя времето за което вагонът ще се ускори от V=0 до Vmax. Системата е такава че не подържа възможност за намаляване на тягата чрез отнемане на тягови позиции (при българските вагони и Дюваг със стандартен контролер или при Т6 с потенциометър). Така за подържане на ниски скорости, преобладаващи в столичната транспортна обстановка се налага прекалено често включване и изключване под товар на линейните контактори на ускорителя. Това в комбинация със замяната на оригиналните контактори в Трамкар след пристигането на трамваите в България понижи значително експлоатационната надеждност на вагоните. Липсата на резервни части и достатъчно опит в експлоатацията на тези вагони допринесоха също за тяхното съсипване. Ситуацията е такава че при недостиг на резервни части се налага да се бракува вагон, който да се използва за донор на останалите.

Offline JloKyM

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 989
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Всъщност този ускорител ли е причината именно за този характерен плякащ звук при потегляне и ускорение? (ПС: Благодаря иначе за отговора  :fan:)

И още нещо, из темите чета за вагони с номер 5**, 6**..те какви са били като модели и защо не мога да намеря снимки..

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2620
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Плякането е от изключването на контакторите.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6836
    • View Profile
Eто едно грамотно направено видео за работата на ускорителя.
http://www.youtube.com/watch?v=CqnsNhDVefs
« Last Edit: 27.05.2009, 15:02:36 by difian »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17544
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #49 on: 28.05.2009, 13:41:55 »
Както Ники написа - предназначени са за обособени трасета. Ако примерно разботят на 5 ще имат 2-3 проблеми участъка. В останалото време се набира скорост, после се пуска по инерция и плякане няма. А когато се падне някой по-страхлив ватман, то той непрекъснато натиска педала за ход и го отпуска след 2 сек. и така изпляква 10 пъти само от Съдебната до Македония. Резултатът е, че от всчикото това излишно плякане трамваят почва да губи ел.спиране.
мур

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: T4D
« Reply #50 on: 28.05.2009, 14:53:09 »
И умишлено ли тези трамваи никога не са се движели масово по 5-цата?

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1109
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #51 on: 28.05.2009, 15:18:44 »
В Прага не са само по обособени трасета пък си ускоряват и спират нормално. Редят се заедно с колите по светофарите не губят ел. спиране, не искрят и само си "плякат". Проблема е в депо Красна поляна и Трамкар. Дори и К4 в Белград нямат подобни проблеми.
The Grand Tour

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6836
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #52 on: 28.05.2009, 18:12:44 »
Не може да се сравнява трамвайното движение в Прага и в София. В Прага средната скорост на трамваите дори в центъра между спирките е 40 км/ч, като движението става точно чрез ускоряване на вагона до 50 км/ч и движение до следващата спирка/светофар по инерция. Още повече че почти всички светофари в покрайнините са синхронизирани доста надеждно с трамваите и спирания на тях няма.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1109
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #53 on: 28.05.2009, 19:27:35 »
Не е точно така че тръгват на пълен ход и си взимат предимството е така, но им се налага доста често да спират и тръгват. Не всичко е толкова розаво. Истината е че старите вагони са като излезли от завода и се спазват всякакви правила по експлоатация и безопасност, текущо обслужване, ремонт и  и т.н.
The Grand Tour


Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6836
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #55 on: 28.05.2009, 22:09:07 »
Е няма да споря. Просто искам да кажа че непрестанното преминаване от тяга в спирачка са много по-малко отколкото тук. Пък и на наште плякита им смениха контакторите, което доведе до катастрофалната развръзка.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6836
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #56 on: 28.05.2009, 23:30:01 »
След като отделих поста на таури, темата стана видима.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6836
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #57 on: 28.05.2009, 23:31:21 »
Ето и съдържанието на неговото мнение, което сега стои като отделно и не може да се визуализира. Явно проблемът е в прикачената картинка.

Не си вади изводите от клипчета. Не знаеш да ли не са правени в събота и неделя. 11 не е тежка линия.
Съсредоточи се върху линии 22, 4, 8, 18 и тези които минават покрай Вътава.
И за да не изпадаме в спорове една загадка.
Какво е това на втората снимка в жълтото кръгче?
Маниака да каже последен.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8123
    • View Profile
Re: T4D
« Reply #58 on: 30.06.2009, 22:15:25 »
Чух , че на плякитата щяли да им карат тележките в Сименс за осъвременяване , както и щяли да им сменят управлението . Някой нещо да е чул?

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: T4D
« Reply #59 on: 30.06.2009, 22:28:29 »
 Абе да вземат да побързат, че няма да остане пляка.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я