Author Topic: Трамваи на основен ремонт в Трамкар  (Read 331365 times)

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Да ги дадат на ромите, поне ще започнат да крадат едни от други, а не от нас.    B)  :lol:
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Значи трамваите за които аз говорех май са тези или модел T3/B3 според сайта.Мисля, че на тях съм се возел и при тръгване потегля доста рязко.  Всъщност може и за тези да са Т4/В4.
 А иначе тези Т6А2/В6А2 не са ли добрите стари ЧКД или поне на тях приличат и то много?
« Last Edit: 22.09.2006, 00:17:37 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
модернизираната версия на T6A2 е известна като T6A2-SF и T6A2-BG.
T6В5 в модификация T6В5В ми е абсолятно неизвестна - T6В5 си е нормален нормалнорелсов трамавй, серийно производство.

ето грубо разпределение на колите по линии:

http://club.m-b0x.com/vehicle.php?s=t&t=h&id=9

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6825
    • View Profile
Тип Т6А2БГ няма. Има Т6А2СФ99.
Т6Б5Б са 4101-4137.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8012
    • View Profile
Според литературата , която се предоставя на водачите на Чешки мотриси от 2001 до 2040 се водят Т6А2-БГ а от 2041 до 2057 - Т6А2-СФ

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Quote from: София 70
Според литературата , която се предоставя на водачите на Чешки мотриси от 2001 до 2040 се водят Т6А2-БГ а от 2041 до 2057 - Т6А2-СФ
Ами значи лоша им е информацията. Погледни eто тук http://cs.wikipedia.org/wiki/Typov%C3%A1_o...%C3%AD_%C4%8CKD и тук http://cs.wikipedia.org/wiki/Tramvaj_T6A2. Ако се вгледаш никъде няма да намериш Т6А2-СФ или Т6А2-БГ. Това е слагано в България. Трамваите от двете партиди наистина имат разлики, но нямат различно обозначение. На мен също ми е интересно, защо като слагат на тролеите Икарус нисък под не им изменят серията, за да станат 280Т.2 или подобно.
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6825
    • View Profile
На екрана на компютъра в Т6А2СФ пише CKD DOPRAVNI SYSTEMY - T6A2SF99. Не съм си го измислил аз ако това имаш предвид. Никой не може да ми даде по-достоверна информация от това което пише там.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
А има ли в София  такива или такива трамваи в София, защото мисля, че съм виждал и какъв модел се водят, защото в сайта където са снимките първите се водят T3/B3, а вторите Т4/В4.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6825
    • View Profile
Отговарям директно с линк:
http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/.../sofia1021.html

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8012
    • View Profile
Quote from: CKD
На екрана на компютъра в Т6А2СФ пише CKD DOPRAVNI SYSTEMY - T6A2SF99. Не съм си го измислил аз ако това имаш предвид. Никой не може да ми даде по-достоверна информация от това което пише там.
Ни най -малко те обвинявам .
Например на Т4 в Красна поляна им казват - Немските :lol:

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8012
    • View Profile
902 миналата седмица беше на линия . 906,909,701 чакат преобразуватели.831 е за акумулаторни батерии , но клюкарките казват , че чакал за Трамкар.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11588
    • View Profile
    • Email
Т3 е стария вариант на Т4. В3 и В4 са вагони със свободни колооси или всъщност обикновени вагони без електродвигатели.
При нас в София се движат Т4,В4 няма.Движат се по ТМ 8 по единично както и един влак от 2 закачени вагона по ТМ 5.
Днеска пътувах с 2-та закачени вагона по ТМ 5 много са добри и имат много добро ускорение.Отвътре също са много готини-със пластмасови седалки подобни на легени,боядисани в различни цветове.Мисля че почти всички такива вагони при нас са модернизирани в Трамкар и за това са толкова добри.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6825
    • View Profile
Единствената разлика между базовите варианти на Т3 и Т4 е широчината на коша - 2500 мм. при първия 2200 мм. при втория.

Единственото което направиха в Трамкар с плякатарките беше съсипване. Видимо нищо не е пипнато но по електрическата част са направени такива поразии че и в завода производител няма да могат да се оправят с тях. От друга страна ТПС с подовна концепция не отговаря на експлоатационната обстановка в София. Вагоните са конструирани за движение в изолирани от други ППС участъци, с висока скорост и редки смени на режимите тяга спирачка. За управление тягата на двигателите е използван т.нар. 'ускорител'. Това само по себе си подсказва че въпросното устройство задава такъв тягов режим, при който вагонът се засилва/ускорява до максимална скорост след което следва движение по инерция.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8012
    • View Profile
1021 и 1075 не са били в Трамкар.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6148
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Quote from: CKD
Единствената разлика между базовите варианти на Т3 и Т4 е широчината на коша - 2500 мм. при първия 2200 мм. при втория.

Единственото което направиха в Трамкар с плякатарките беше съсипване. Видимо нищо не е пипнато но по електрическата част са направени такива поразии че и в завода производител няма да могат да се оправят с тях. От друга страна ТПС с подовна концепция не отговаря на експлоатационната обстановка в София. Вагоните са конструирани за движение в изолирани от други ППС участъци, с висока скорост и редки смени на режимите тяга спирачка. За управление тягата на двигателите е използван т.нар. 'ускорител'. Това само по себе си подсказва че въпросното устройство задава такъв тягов режим, при който вагонът се засилва/ускорява до максимална скорост след което следва движение по инерция.
Вероятно вследствие на това е "придърпването", което наблюдавам по ТМ5 и 8. А те нали се управляват с педали, не може ли да се ускоряват като Т6Б5 - тиристорно?

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6148
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Отлично е преработен 408. Всичко по него е сменено, а предишния дефект - увисналата задница, вече го няма. Шумът от двигателите е значително намален, а липсва и придърпването при тръгване и превключване на паралел. За плякатарка като 408 - добра работа.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11588
    • View Profile
    • Email
Значи искате да кажете,че модернизираните в Трамкар са по-зле от тези които не са модернизирани така ли? Иначе на тези,които се движат по ТМ 5 във втория вагон съм виждал лепенка на която пише нещо от рода на "Вагона е модернизиран в Трамкар" или нещо такова,в първия незнам. Значи съвсем правилно по ТМ 5 се пускат вагони Т8М България 1300 и тези 2-та Т4-и двата модела развиват висока скорост и имат добро ускорение.Виждал съм,че във върхов час по ТМ 5 пускат и два закачени вагона Т6А2СФ.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6825
    • View Profile
Пускането на чешки вагони по 5 става абсолютно хаотично. От 2000 г. насам в трамвайните наряди фигурира само номерът на водача а номер на вагона не се пише. Съответно водач от чешки трамвай ако е писан на 5-та линия то си изкарва неговия вагон ако е възможно.
1021 и 1075 не може да не са минали през Трамкар за колооси.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6825
    • View Profile
Защо пък 408 да е плякатарка?

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8012
    • View Profile
Quote from: CKD
Защо пък 408 да е плякатарка?
Еми така му е харесало .
Да успокоя Тиристор - 902 е в текущия и всичко си има по него.
454 е задна част на 465.
Там , къдено си видял 902 не е първа линия а 12-та . от 12 до 19-та стоят вагони които чакат ТР,ОР,профилактика .