Author Topic: Градският транспорт във Франция  (Read 36876 times)

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1713
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #40 on: 16.07.2007, 20:16:22 »
Ето

« Last Edit: 16.07.2007, 20:19:06 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #41 on: 16.07.2007, 20:18:40 »
Ха, тези Икаруси са като Исусовци по водата  
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11866
    • View Profile
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #42 on: 17.07.2007, 01:18:25 »
Quote from: Bus_lover
Ха, тези Икаруси са като Исусовци по водата  
Е ти с това сравнение утепа рибата  
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Ikarus T

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 125
    • View Profile
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #43 on: 31.07.2007, 21:18:17 »
Не занам за вас, но на мен дизайна на тези трамваи не ми харесва!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4488
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #44 on: 31.07.2007, 21:57:25 »
дизайнът е съобразен с модерните тенденции за развиване на градовете. самата обстановка "предизвиква" създаването и дизайна на трамваите. у нас сме свикнали за нормална обстановка каруците, боклукчийските кофи и "загубените" шофьори... затова и се возим на каруци, дори им се радваме, а чужденците смело ни ги продават като стока "първо качество".
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13313
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #45 on: 31.07.2007, 22:21:23 »
Quote from: Ikarus T
Не занам за вас, но на мен дизайна на тези трамваи не ми харесва!
Е, не са футуристични, не са и много бързи. но са невероятно безшумни и абсолютно нископодови - качването и слизането е като в метро. Страсбург не е особено голям град и явно трамваите вършат работа.
Ако по трасето в Овча купел пуснат такива машини, сигурен съм, че овчокупелци ще изтеглят възраженията си срещу трамвая.
« Last Edit: 31.07.2007, 22:25:12 by blagun »

Offline Dimitar Dragnev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 373
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #46 on: 22.11.2007, 19:33:11 »
Голямо задръстване беше в Солун през лятото. Усилено работят, имат си проект.

Offline Muslon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #47 on: 23.11.2007, 19:28:29 »
Ще гледам да цъкна някоя друга снимка другият месец, да видим аджеба как и в другите страни се строи метро

Update: Това със снимките уви не стана, понеже времето беше отвартително а пък аз бях болен. Все пак ето малко пресни впечатления. Паркът продължава да се състои предимно от Волво, като има едни много готини ретро автобуси с четирикрилни врати (не погледнах номер). Направи ми впечатление, че единственото Цитаро, което видях беше на линията към ИКЕА (друг оператор може би?!). Доста места са заградени заради строежа на метрото, което пределено е нужно с оглед на кошмарния трафик из центъра....
« Last Edit: 08.01.2008, 14:13:24 by Muslon »

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4488
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #48 on: 05.05.2008, 17:40:06 »
В галерията съм публикувал нови снимки от Солун. Надявам се да ви харесат.
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline Dimitar Dragnev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 373
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #49 on: 05.05.2008, 23:17:54 »
Днес за първи път от многото ми ходения в Солун се возих на автобус, на едно голямо Citaro. Понеже автобусите са нови, потеглят и спират рязко и ако си прав, не е много приятно. Днес, понеже е делничен ден на една от спирките се бяха наредили 5-6 автобуса, ще се пробвам да сложа снимки от телефон. Иначе всичко си е доста добре организирано, ще пусна снимки как точно строят метрото.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4923
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #50 on: 05.05.2008, 23:43:02 »
Къде си снимал тази таблека ? Миналата година не видях такава никъде, явно е нещо ново.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1654
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #51 on: 06.05.2008, 00:16:05 »
Не са толкоз нови. Не знам кога са поставяни тези табла, но всички са с лека курозия на конструкцията, много наслоена мръсотия и изгорели светлодиоди. Съмнявам се това да е на по-малко от 4 години.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #52 on: 06.05.2008, 19:25:01 »
На мен материала ми прилича да е неръждавейка
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15625
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #53 on: 07.05.2008, 11:16:57 »
Quote from: LG_
На мен материала ми прилича да е неръждавейка
По-скоро прахово боядисване.Такова матово наситено сиво как са го докарали, та да е инокс
« Last Edit: 07.05.2008, 11:17:15 by difian »

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #54 on: 07.05.2008, 12:45:11 »
Quote from: difian
По-скоро прахово боядисване.Такова матово наситено сиво как са го докарали, та да е инокс

Moниторът вкъщи ми е по-калпав отколкото на работата!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4488
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #55 on: 16.07.2008, 20:05:26 »
Quote
320 Solaris for Athens
Athens/Bolechowo, 16 July 2008 - Solaris Bus & Coach will deliver 320 low floor city buses to the Greek capital Athens.

Representatives of Solaris and Athens bus company E.THE.L signed the contract for 220 midibuses and 100 articulated buses on 16 July 2008. It is the biggest single contract ever won by Solaris Bus & Coach.

The order is worth over 80 million Euro and calls for 220 low floor midibuses of the Solaris Alpino 8.6 type as well as 100 low floor articulated Solaris Urbino 18. The first of the state-of-the- art city buses will be delivered to Athens six months after the signing of the contract.

The Solaris Alpino 8.6 and Solaris Urbino 18 will be equipped with air-conditioning systems designed to meet the challenging demands of the Greek climate. Easy access for wheelchair users will be ensured by electric ramps. CCTV monitoring systems, electric drivers’ windows and sun- protection window blinds for passengers will also be fitted to ensure highest comfort for bus users in Athens.

The Solaris Alpino 8.6 midibuses will meet the Euro 4 emissions standard, while the articulated Solaris Urbino 18 will fulfil the exacting requirements of the Euro 5 standard. Their clean engines will help to reduce the strain on the environment in the Greek capital by offering sustainable public transport.

“The tender of E.THE.L was one of the most demanding we ever took part in. To ensure highest quality for the purchaser, multi-stage evaluation processes were carried out, including visits to manufacturing facilities as well as intensive tests of products. We are delighted to have won this tender. It is the biggest order in the history of Solaris Bus & Coach,” said Krzysztof Olszewski, CEO of Solaris Bus & Coach, after signing the contract.

Previously, the largest orders for Solaris had been a contract for 260 Solaris Urbino 18 low floor articulated city buses for Berliner Verkehrsbetriebe of Berlin, signed in 2004, the 2007 order for 225 Urbino low floor buses for the Dubai Roads and Transport Authority and orders placed in 2007 and 2008 by Warsaw Municipal Bus Company, each calling for 150 Solaris Urbino.

Greece is the 18th export market for Solaris and takes the company into a new country. Buses with the green dachshund already run in Austria, the Czech Republic, Denmark, Estonia, France, Germany, Hungary, Italy, Latvia, Lithuania, Malta, Norway, Romania, Slovakia, Sweden, Switzerland as well as in the United Arab Emirates.

E.THE.L operates more than 2,000 air-conditioned low floor buses in the Greater Athens region. 326 bus routes are served by seven bus depots. As part of the fleet renewal process, the citizen

http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #56 on: 16.07.2008, 20:32:46 »
Това прави средно по 250 000 евро бройката. Представете си за такава сума какъв турски Мерцедес може да се купи!
 :D
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #57 on: 16.07.2008, 20:40:31 »
Точно затова гърците са предпочели качеството, а не като нас - да минат евтино. Мисля, че е крайно време и ние да станем част от списъка на държавите, покорени от зеления дакел през последните 10 години  :angry:
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #58 on: 16.07.2008, 20:46:02 »
Ето така се подменя автопарк
НЕ на хейтърството!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15625
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Градският транспорт във Франция
« Reply #59 on: 17.07.2008, 16:06:18 »
Това прави средно по 250 000 евро бройката. Представете си за такава сума какъв турски Мерцедес може да се купи!
 :D
По-голямата част от поръчката е за мидиавтобуси- 220 срещу 100 съчленени 18 метрови.Така, че това не е цената за бройка !