Карат за нищо от това не са виновни!!!!!!!!!!!!!!!!! Общината обявява конкурс за концесия, като задава условия. Карат си прави сметката и задава цена за километър и спрямо критерии, какви автобуси ще достави. При тези условия печели!!! .....!!??
Значи...С риск да бъда обвинен че насаждам "кръчмарски тон" в форума или др.простотии от тоя род,ама трябва да си го кажа-Помните ли,драги съфорумци,за какво изхвърча Дон Велизарий Стоилов???Ясно ми е че на тая прословута среща са присъствали представители на много фирми,което говори за конкуренция и др.хубави неща,ама така ли трябва да се случват нещата?Ако някой ми каже че трябва да е така,защо Бойко веднага се отрече от Стоилов и го принуди да подаде оставка?
Как ще си обясним странното приятелство между Б.Б. и лицето Миролюб Столарски(което лятото сериозно го спрягаха за транспортен министър),театъра който се разиграваше тва лято при поемането на селските линии от Карат(от рода на рязани икаруси с табели на 6,или 3413 с табели на 3)
Защо неговата фирма,повтарям само неговата,се уреди с тарикатски линии и първата тежка,сериозна линия,която взе я доведе почти до колапс?Защото това си е почти несправяне с транспортната задача,предвид и пари те,които взимат за километър пробег-бая повече от автотранспорт.Сега-ясно,общината направила копи-пейст на договора за 84 и 404,ама само недоглеждане ли е това?Не е ли неимоверно по-нисък лизинга,поддръжката,експлоатацията и т.н.на един къс автобус,в сравнение със съчленен?И това не е ли безспорно в услуга на Карат?И то огромна,за сметка на всички софиянци.
И тук напълно подкрепям Емо,който още преди година алармираше за тия евентуални проблеми,днес вече горчива реалност.