Author Topic: Т6М-400(София-100)  (Read 166456 times)

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8176
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #40 on: 09.02.2007, 18:47:59 »
Днес разгледах таблото на 445 отдолу . Имаше надпис издълбан с остър предмет -465 .
Ще проверя по номера на рамата от кой би могло да е предната част за да махнем съмненията.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17656
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #41 on: 09.02.2007, 19:03:50 »
Ники е прав за 909.
Ако не вярвате смятайте трамваите. Имаме 901-938 - 38 нови трамвая, които са правени от 726-729, 826-827 и 832-863 - общо 37.

Когато произведоха 909 ми казаха доколкото помня, че е от 504, а аз казах, че не помня такъв трамвай.
мур

Offline Eliano

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #42 on: 10.02.2007, 18:45:29 »
Тази тема е маниашка. Не задълбавайте толкова в подробности.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #43 on: 10.02.2007, 19:27:38 »
Темата е точно за подробности и изясняване на несъответствия.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6160
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #44 on: 10.02.2007, 20:32:54 »
Quote from: CKD
Добре - и тогава къде са двете задници на 503 и 504 и от какво е направен 909?
Аз предлагам да питаме отговорника на 503 какво всъщност кара, и може би всички съмнения ще се изчистят. Но продължавам да твърдя, че 909 не е 504, а някой 8хх. Дори са ми казвали, че 504 е бил дефектен при създаването му и не е можел да измине и километър без чужда помощ.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #45 on: 10.02.2007, 20:35:53 »
То всички трамкарски трамваи са дефектни. А аз просто не виждам кой друг 8хх или 7хх може да е 909.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15641
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #46 on: 10.02.2007, 22:14:06 »
Quote from: CKD
То всички трамкарски трамваи са дефектни. А аз просто не виждам кой друг 8хх или 7хх може да е 909.
Аз смятам най-достоверна версията, при която са направили няколко менканици.От 503 и 504 са сглобили пендела 503.4002-4005 са направени за работа по двойки като пенделни(като СКD T5C5 в Будапеща, който са като наще ЧКД, но с врати от двете страни и ги закачат със задниците).На снимката ясно си личи, че 503 няма кабини от двете страни.Няма от кой Т6М-700М да са взели предница, така че остава само варианта 503+504 предници=503 пендел, а 503+504 задници=909.Така или иначе им се е наложило да направят една нова предница(общо три необходими за двата трамвая, при налични две).По логично от задница да са направили кабина за 909 отколкото за 503.

Така и списъкът си излиза, но с леки корекции в допълнителните данни:

726-728 3
+
826-827 2
+
832-863 31
+
900 1
+
909(503+504, задниците най-вероятно) 1
------
= 38


503-пенделен трамвай от същия модел(503+504, преднициге най-вероятно)

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #47 on: 10.02.2007, 23:37:24 »
Искам да попитам за инв. номер на БГ пенделен двусекционен трамвай, виждал съм го около 1990-та по линия 8 (Люлин - Орландовци)
« Last Edit: 11.02.2007, 00:07:00 by conecto »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17656
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #48 on: 11.02.2007, 13:15:32 »
Quote from: conecto
Искам да попитам за инв. номер на БГ пенделен двусекционен трамвай, виждал съм го около 1990-та по линия 8 (Люлин - Орландовци)

Може би имаш впредвид 501 и 502. Те бяха с врати и от двете страни, но доколкото помня бяха с една кабина.

А 503 с една кабина ли беше?
мур

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #49 on: 11.02.2007, 14:32:35 »
Quote from: emo
Може би имаш впредвид 501 и 502. Те бяха с врати и от двете страни, но доколкото помня бяха с една кабина.
[/size]A до коя година горе-долу са били с врати и от двете страни?

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8176
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #50 on: 11.02.2007, 14:41:01 »
Quote from: conecto

A до коя година горе-долу са били с врати и от двете страни?
До там някъде .Всичките 4 недоразумения бяха с по една кабина.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15641
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #51 on: 11.02.2007, 22:28:31 »
Quote from: emo
Може би имаш впредвид 501 и 502. Те бяха с врати и от двете страни, но доколкото помня бяха с една кабина.

А 503 с една кабина ли беше?
Винаги съм се чудел защо сред София 100 ги има и тези двата, които драстично се отклоняват от инвентаризацията на останалите.А и ми напомняха за 503 и защо той например не е 501.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6160
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #52 on: 12.02.2007, 21:49:00 »
501 и 502 са истинските такива, преправянията си личат - кабината, седалките отпред, лявата страна. Някога те бяха оцветени в жълто-черно, както 1002 и 1003. На мен ми е по-интересно дали те не са с италиански двигатели, тъй като много бързо набират скорост.
« Last Edit: 12.02.2007, 21:50:09 by tiristor »

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2336
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #53 on: 12.02.2007, 22:52:29 »
А за чий са ги преобразували в нормални трамваи 501 и 502, а не са ги оставили пенделни, зацепени и да си движат така дори и в нормални обстоятелства.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #54 on: 13.02.2007, 00:08:26 »
Доколкото разбрах не са били пенделни, а само са имали врати от двете страни, което ми се струва безсмислено.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11965
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #55 on: 13.02.2007, 00:16:59 »
501+502 като се закачат задниците стават пендел.Обаче в момента това е невъзможно,няма ги автосцепките,и не могат да се управляват по СМЕ,в момента няма и смисъл да имат врати от двете страни,при положение че от тези от лявата страна само ще се нарушава топлоизолацията и ще духа от тях и няма да се използват.
Иначе 501 и 502 можете редовно да ги видите на 11-ката.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17656
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #56 on: 13.02.2007, 10:42:27 »
Quote from: NiGhtPiSH
А за чий са ги преобразували в нормални трамваи 501 и 502, а не са ги оставили пенделни, зацепени и да си движат така дори и в нормални обстоятелства.


А за чий да стоят с врати от двете страни и да киснат в депото, т.к. аз не помня да са ги пускали като пендел, а само по единично.
мур

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8176
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #57 on: 13.02.2007, 12:33:18 »
Quote from: emo
А за чий да стоят с врати от двете страни и да киснат в депото, т.к. аз не помня да са ги пускали като пендел, а само по единично.
И аз не помня .То и 503 и 504 не са се движели като пендел.Е,сега се движат де .

Offline snaker

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 727
    • View Profile
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #58 on: 18.02.2007, 13:40:37 »
503 е направен от 503 и 504 предниците. А 909 си е направен от някой 8хх. Ако сметнете по-добре ще видите че съм прав. А и реално погледнато как от задницата на 503 или 504 ще се направи предницата на 909?

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2711
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Т6М-400(София-100)
« Reply #59 on: 18.06.2007, 16:07:35 »
Принципно данните за модернизираните 909 и 916-938 са според това кой трамвай изчезва и кой се полявява малко по-късно (модернизиран). Ще се опитам да намеря поне за някои от 8хх кои стават, а за 504 давам още един глас за 504->909