Author Topic: ПТП и инциденти 2006-2017  (Read 725873 times)

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2972
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6200 on: 01.07.2015, 20:55:45 »
Защо обвинявате спирконавеса? :eek: Може и да е поставен грешно, но реално той е неодошевен, неподвижен предмет... Автобусът е този, който се движи, а неговият водач е този, който го контролира!  ;)

Това е все едно автомобил да се удари в стълб и да обвиним стълба...  :crazy:
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4599
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6201 on: 01.07.2015, 20:59:03 »
Просто шофьорът е решил да спре до тротоара (в джоба). Като не влизат по джобовете ревеш, като влязат... пак ревеш... :crazy:
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2805
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6202 on: 01.07.2015, 21:00:34 »
Това е все едно автомобил да се удари в стълб и да обвиним стълба...  :crazy:

Ако стълбът е на платното за движеие - да. Спирката не се е преместила сама. Виновен е този,който я е сложил там. Днес се удари автобус, утре може да мине камион с 50 км/ч и ако има хора на спирката ще стане касапница и после кой ще е виновен - сигурно спирката,защото е изкочила през камиона.

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2972
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6203 on: 01.07.2015, 21:11:50 »
сигурно спирката,защото е изкочила през камиона.
:rofl:

Този вариант е възможен само, когато водачът на камиона е леееко почерпен...



Иначе, обратно в реалността, спирката (или който и да е друг неподвижен обект) не може да се премести сама. Може да е поставена грешно и за това някой да носи отговорност, НО ако някое ППС се удари в нея, то вината е изцяло на водача на ППС-то, тъй като той се е ударил в неподвижен обект. Това се нарича непознаване на габаритите на презното средство, което управляваш.

Едва ли в акта за ПТП-то е отбелязано, че спирката е виновна. :crazy:

Дори и шофьорът да е искал да спре близо до бордюра, в случая има разбираема, основателна причина да не го прави.  ;)
« Last Edit: 01.07.2015, 21:40:00 by vasko »
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6341
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6204 on: 01.07.2015, 21:33:31 »
Този спирконавес дали е местен скоро, някой има ли представа? Като гледам с колко цимент е захваната, си стои на едно място от години.

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2972
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6205 on: 01.07.2015, 21:37:13 »
Този спирконавес дали е местен скоро, някой има ли представа? Като гледам с колко цимент е захваната, си стои на едно място от години.
Много добър въпрос!

И отговорът е, че не е местен от 2-3 години.  ;)

Освен това, мястото е специфично, защото тротоарът е тесен и ако навесът е по-назад, няма да остане място между него и сградата.  ;)
« Last Edit: 01.07.2015, 22:12:08 by vasko »
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2805
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6206 on: 01.07.2015, 21:56:01 »
По новините казаха,че вчера е бил преместен, без да се разбере защо.

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2972
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6207 on: 01.07.2015, 22:06:40 »
По новините казаха,че вчера е бил преместен, без да се разбере защо.

Парчето цимент, което е излязло заедно със задния крак на навеса не говори за такова нещо.

Може би това е версията на водача, с която се опитва да се оправдае.

А, иначе, това, което може би му се е случило скоро на този навес е неговото поправяне и освежаване (по подобие на десетки други навеси из града). Това освежаване включва поправки на дупки по корпуса, боядисване в синьо със сиви кантове и слагане на нов покрив от нагъната ламарина.

Този нов покрив се слага малко по-напред, за да не влиза вода между него и стария покрив и съответно да изтича вътре през дупките на стария покрив. Ако това е бил проблема на шофьора, то той трябва да се замисли за професионалните си умения. Това, че един шофьор кара всеки ден по един и същ маршрут, не означава, че не трябва да следи при всеки курс за промени в средата, габаритите и т.н.  ;)
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13466
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6208 on: 01.07.2015, 22:07:59 »
Този спирконавес дали е местен скоро, някой има ли представа? Като гледам с колко цимент е захваната, си стои на едно място от години.
Напротив - местен е, по-точно е поставен. През март 2012 не го е имало на това място: https://www.google.bg/maps/@42.692651,23.359901,3a,75y,64.61h,71.22t/data=!3m6!1e1!3m4!1sIWtAFguPrf_0g0h8ATYoEA!2e0!7i13312!8i6656?hl=bg. Очевидно не е от моделите, слагани през последните години. Прилича на самоделка, нещо като квартална инициатива да не се мокрят хората на спирката. Особено покривът с ламарината "кърти мивки".
Естествено, нерелсовите ППС трябва да заобикалят неподвижни предмети, оказали се в габарита на пътя - най-често клони на дървета.

И после да не съм чувал някой да роптае срещу плитичките спирконавеси! Вярно, че не пазят от дъжд, но поне не влизат в габарита на пътното платно  :crazy:
« Last Edit: 01.07.2015, 22:15:14 by blagun »

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2972
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6209 on: 01.07.2015, 22:11:47 »
Прилича на самоделка, нещо като квартална инициатива да не се мокрят хората на спирката. Особено покривът с ламарината "кърти мивки".
Не е самоделка. Така се поправят навеси от този модел от знаковото стопанство на ЦГМ. Лично съм виждал с очите си как служители на ЦГМ поставят такъв покрив на навеса (от същия модел) на трамвайната спирка Обеля-2.

А също така, съм виждал и на други места в София, навеси от същия модел, поправени по същия начин - боядисани в синьо, със сиви кантове и с такъв покрив.
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2805
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6210 on: 01.07.2015, 22:14:08 »
Това,че е преместена вчера, е не само версия на водача,но и на жители на квъртала, което означава,че наистина спирката е била изместена. И има логика- водачите от 72 са титуляри на тази линия и добре познават маршрута, за да допуснат такава глупава грешка.

П.С. Автобусът е 8018

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13466
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6211 on: 01.07.2015, 22:17:54 »
Не е самоделка. Така се поправят навеси от този модел от знаковото стопанство на ЦГМ.
Хм, доста окаян и некачествено изпълнен модел - на първите снимки в източника на Ари91 се виждат скъсани заварки, и то не от удара...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9431
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6212 on: 02.07.2015, 09:10:24 »
Нормално е. Тези навеси са толкова стари и безнадеждно изгнили, че нищо не може да ги възстанови адекватно, а "Спирково стопанство" само ги омазва, колкото да не си личи.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8176
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6213 on: 02.07.2015, 14:47:24 »
Шерлок Васил да отиде до ЦГМ и да разучи кога , как , защо и кой е наредил да се мести спирката!

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2972
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6214 on: 02.07.2015, 18:26:24 »
Шерлок Васил да отиде до ЦГМ и да разучи кога , как , защо и кой е наредил да се мести спирката!
Доста здрав и бързо стягащ цимент използват след като цялото парче е излязло с все крака на навеса само ден след като е излязто...

Но дори и така да е, друго нещо е важно - шофьорът си остава виновен за това, че не си следи габаритите и се удря в неподвижен предмет.  ;)

Ще дам една много добра аналогия за действията на шофьора - това е все едно ватман да не обърне внимание дали стрелката пред него е обърната в неговата посока, защото всеки ден минава оттам и знае, че конкретната стрелка не се обръща в другата посока (например при колелото в ж.к. Връбница) и така да предизвика излизане от релсите. И оправданието му да е - някой е обърнал стрелката...  :crazy:


Нормално е. Тези навеси са толкова стари и безнадеждно изгнили, че нищо не може да ги възстанови адекватно, а "Спирково стопанство" само ги омазва, колкото да не си личи.
Наистина може ремонтите да не са перфектни, но със сигурност са осезаемо подобрение!  :)

Примерно, на първата спирка на ТМ6 в ж.к. Обеля-2 навесът от същия модел беше в много лошо състояние - покривът течеше на много места, имаше липсващи парчета от корпуса и вътре духаше (а обръщалото е на много ветровито място). И като цяло, навесът изглеждаше зле - раждясал и мръсен. След обновяването покривът не тече, вътре не духа, навесът пази и от слънцето в слънчевите дни (горе-долу това са основните функции на един спирконавес). А като бонус изглежда по-добре - боядисан, без ръжда и мръсотии. А, и още един бонус - сложиха му пейка, а преди нямаше.
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3945
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6215 on: 02.07.2015, 21:30:07 »
Шерлок Васил да отиде до ЦГМ и да разучи кога , как , защо и кой е наредил да се мести спирката!
Доста здрав и бързо стягащ цимент използват след като цялото парче е излязло с все крака на навеса само ден след като е излязто...
Циментът си е цимент - няма здрав и нездрав или бързо и бавно стягащ. Слага се водно стъкло и стяга бързо.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3149
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6216 on: 03.07.2015, 02:29:15 »
Това,че е преместена вчера, е не само версия на водача,но и на жители на квъртала, което означава,че наистина спирката е била изместена. И има логика- водачите от 72 са титуляри на тази линия и добре познават маршрута, за да допуснат такава глупава грешка.
Срещу спирката има дупка и стълб - виждат се на снимките. Този спирконавес прилича на самоделен.
████████████████████████ Епилог

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4599
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6217 on: 07.07.2015, 20:42:59 »
2702(2703) и 2910(29**) 2702 и 2915 са се цункали странично в обръщалото в Борово. Е не знам как са се разминавали, ама са успели... Видях снимки със фейса, ама са толкова размазани, че за номерата гадая :rolleyes:
Язък му за хубавата боя на 2702... :crazy:
« Last Edit: 07.07.2015, 20:58:59 by mihailo »
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5241
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6218 on: 07.07.2015, 21:10:14 »
МайсторлъкЪТ е на ниво.
« Last Edit: 08.07.2015, 08:19:41 by difian »

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9431
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #6219 on: 07.07.2015, 21:15:18 »
А казва ли се защо 2702 е покачен на тротоара? Така ли е бил застанал или е преместван след удара?