Author Topic: Северна скоростна тангента  (Read 43344 times)

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1214
    • View Profile
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #180 on: 14.06.2016, 11:29:42 »
Васко, аз не си ги измислям тези неща. Строителен инженер от Илиянци направи инспекция, ако мога така да се изразя, на трасето от СОП до Илиянци, което мисля са 4 км. и е направил снимки на над 30 безобразно изпълнени детайла. Снимките трябва вече да са пратени на АПИ. В допълнение използваха пепелина от Кремиковци, която е токсична и радиоактивна, но това е друга тема. Тази пепелина с течение на времето взаимодейства с водата и пътя пропада и става на вълни. Не е помислено, как ще минава селскостопанската техника от двете страни на тангентата, изградиха се малогабаритни подлези за тази техника, но предвид размерите на новите машини, те не могат да ги ползват. Няма качествено отводняване и селскостопанските земи около тангентата са превърнати в мочурище и още и още. А тежкотоварно движение не може да бъде забранено по бул. "Рожен", защото това е основна входно-изходна артерия за цяла северна София. Освен петролните терминали, в Илиянци се намира и митническо бюро "София Запад". Интересно от къде биха минавали тировете за тая митница? За мен това си остава един престъпно реализиран проект, отлично онагледяващ състоянието на държавния апарат през 2016 година. Колкото до чистотата на въздуха, не знам колко е удачно да се вкарва транзитен трафик едва на 7 км. от ларгото, в непосредствена близост до населени места, буквално под прозорците на хората и без да се реализира обещаната шумоизолация.
« Last Edit: 14.06.2016, 11:33:28 by UMSofia »

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15582
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #181 on: 14.06.2016, 11:45:49 »
Ами лявата ръка не знае, какво прави дясната. За АПИ ССТ е път през пустинята, като е отговорна единствено за новите пътни възли, а старите - кучета ги яли, както и свързването на тези възли. За СО до 2016 не е съществувала никаква ССТ, т.е. свързването на пътните възли със София и селищата северно от ССТ не е отлежавало години наред по проектантските бюра подобно на сума други проекти. Странна е пасивността на Лукойл предвид сериозните връзки на Валентин Златев с изпълнителната власт.
Дали ?!

Quote
Избират проектант за Северната скоростна тангента в София, 02.11.2009, Автор: Гергана ДИМИТРОВА

Столичната община започна процедура за избор на проектант на идеен проект на един от най-важните транспортни проекти не само за града, а и за региона – Северна скоростна тангента, която е ново трасе от трансевропейската магистрала в обхвата на Столичната община. Тя е планирана като скоростна магистрала и ще бъде част от трасетата на коридори №8 и 10. ...

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6858
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #182 on: 14.06.2016, 12:12:01 »
Въпреки че вече 5 месеца е пусната за движение от АПИ още не са успели да категоризират какво е всъщност ССТ. Дали е скоростен път, автомагистрала, автомобилен път, обикновен път от Републиканската пътна мрежа или е градска магистрала IА клас, част от Трети градски ринг.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9034
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #183 on: 14.06.2016, 12:15:52 »
Като чета и слушам отзиви, не само тук, но и в статии и репортажи, си мисля, че ССТ  беше построена по-скоро, защото старата северна дъга е в ужасно състояние, а ако да се прави нещо по нея то би било най-добре да е цялостна реконструкция, а понякога е по-трудно да преустроиш стар път, отколкото да построиш изцяло нов, тъм където не е имало нищо. След като пътните възли за кварталите не бяха довършени, когато пуснаха пътя, значи основната реклама на тангентата като пътна артерия свързваща северните квартали на София е неизпълнено обещание, без което тя е почти нищо. Е да, със сигурност състоянието и е много по-добро от старата северна дъга, но в настоящия си недовършен вид тази тангента може да се ползва ефективно само то транзитен трафик от единия до другия край на София. Ще се кара малко по-бързо, ще се спести някой литър гориво и разстоянието е по-малко отколкото заобиколния път през старата северна дъга, но като цяло значително подобрение липсва. Слизащите към "Илиянци", "Бенковски", "Враждебна" и "Левски" са възпрепятствани, а и какво след това ще се случи със старата северна дъга - едно голямо нищо, ще продължи да се руши, а всъщност тя е дори по-важна от новата ССТ, защото оттам се излиза към Искърското дефиле, а към ССТ не е предвиден път, който да върви успоредно на ж.п. линията към дефилето и да се включва в улица "Искърско дефиле" след квартал "Славовци".
И кажете, че спекулирането, че ССТ е направена, за да облагодетелства магистралите на юг, на запад и на изток от София, а северна България да остане презряна за пореден път чрез орязване на един от най-важните подходи към нея, както е вече десетилетия, не звучи правилно за случая.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15582
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #184 on: 14.06.2016, 12:21:21 »
Въпреки че вече 5 месеца е пусната за движение от АПИ още не са успели да категоризират какво е всъщност ССТ. Дали е скоростен път, автомагистрала, автомобилен път, обикновен път от Републиканската пътна мрежа или е градска магистрала IА клас, част от Трети градски ринг.
Въпреки че Лазаров беше на откриването на обходния път на Берковица, трябваше ние да си го чертаем и нанасяме в ОУПО, така и не ни отразиха писмата до тях с искане за информация относно съществуващи, изграждащи се и планирани републикански пътища на територията на Общината...  :help:

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4933
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #185 on: 14.06.2016, 13:43:39 »
Quote
Избират проектант за Северната скоростна тангента в София, 02.11.2009, Автор: Гергана ДИМИТРОВА

Столичната община започна процедура за избор на проектант на идеен проект на един от най-важните транспортни проекти не само за града, а и за региона – Северна скоростна тангента, която е ново трасе от трансевропейската магистрала в обхвата на Столичната община. Тя е планирана като скоростна магистрала и ще бъде част от трасетата на коридори №8 и 10. ...

То само с идейния проект си останаха. Точно в това е проблемът. В него липсва тази връзка на шосето за Требич. И затова временното минаване през кравешкия тунел е по решение на... строителя! Без проект, без нищо.
« Last Edit: 14.06.2016, 13:45:32 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2302
    • View Profile
    • Email
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #186 on: 20.09.2016, 21:01:38 »
Вече са поставени знаците за ограничаване на скоростта на ССТ, преди кръстовището с ОП, както трябва да са.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2972
    • View Profile
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #187 on: 20.09.2016, 21:24:35 »
Вече са поставени знаците за ограничаване на скоростта на ССТ, преди кръстовището с ОП, както трябва да са.
А именно?
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2302
    • View Profile
    • Email
Re: Северна скоростна тангента
« Reply #188 on: 21.09.2016, 07:40:45 »
Ограничението пада постепенно, а не както беше от 120 на 60 км/ч
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4