Author Topic: SETRA  (Read 17011 times)

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5241
    • View Profile
SETRA
« Reply #40 on: 21.04.2007, 17:06:19 »
Да найстина двигателите на сетра работят много добре, а вие в Пловдив и на съчленена си се радвате  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
SETRA
« Reply #41 on: 21.04.2007, 18:59:52 »
Quote from: KRAKOMOBILA
Да найстина двигателите на сетра работят много добре, а вие в Пловдив и на съчленена си се радвате  

Eта те на сетра двигателите са им Мерцедес

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5241
    • View Profile
SETRA
« Reply #42 on: 21.04.2007, 19:11:25 »
Ясно що така работят  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
SETRA
« Reply #43 on: 21.04.2007, 19:20:09 »
Quote from: KRAKOMOBILA
Ясно що така работят  

Е точно Мерцедес никога не са имали най-доброто име при агрегатите за големи машини. Пък и както един приятел казва - Мерцедес да си правят играчките, но да не се мъчат в големите машини. Там в лицето на МАН Нутцфаройге изглеждат жалки  

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6472
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
SETRA
« Reply #44 on: 21.04.2007, 20:40:55 »
В пловдив се радваме вече на една сучленена и една къса сетра вече другите две съчленени и 3 соло са запечатани не знам що  и то тая съчленената е нова скоро са я докарали  

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6472
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
SETRA
« Reply #45 on: 22.04.2007, 10:37:05 »
Ето тук има една интересна снимка на сетра вище я и си кажете мнението дали не става за градски превоз http://www.avtobusi.com/cgi-bin/e-cms/vis/...012&n=000040&g=

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11932
    • View Profile
SETRA
« Reply #46 on: 22.04.2007, 13:44:14 »
Quote from: lud_pi4
Ето тук има една интересна снимка на сетра вище я и си кажете мнението дали не става за градски превоз http://www.avtobusi.com/cgi-bin/e-cms/vis/...012&n=000040&g=
Става за крайградски линии според мен - като А 93, 63, 98, 67 и т.н.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6472
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
SETRA
« Reply #47 on: 22.04.2007, 13:55:54 »
Quote from: ozzy
Става за крайградски линии според мен - като А 93, 63, 98, 67 и т.н.

И що тъка мислиш

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11932
    • View Profile
SETRA
« Reply #48 on: 22.04.2007, 14:26:38 »
Quote from: lud_pi4
И що тъка мислиш
Защото е междуградски автобус, с 2 врати е и сигурно има по 2 реда двойни седалки вътре.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6472
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
SETRA
« Reply #49 on: 22.04.2007, 14:34:23 »
Прав си Този път голямото предизвикателство беше световният дебют на нископодовия междуградски но имат и градски автобуси и тях ли не харесваш а междо другото тоя е евро 4

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11966
    • View Profile
    • Email
Re: SETRA
« Reply #50 on: 07.02.2011, 11:16:03 »
Ето снимки от вчера, на автобус Сетра от Пернишкият градски транспорт, по линия 18/33 на последната спирка в центъра на село Чуйпетлово,и една на салона, обаче още беше леко тъмно навън и не стана много добра тази на салона. Само някой да добави точният модел че не се сещам.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5241
    • View Profile
Re: SETRA
« Reply #51 on: 07.02.2011, 11:20:21 »
Setra S215SL

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15643
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: SETRA
« Reply #52 on: 23.02.2011, 23:13:55 »
Новото творение за американския пазар Setra ComfortClass S 407! Имам чувството, че нарочно са се старали да е грозен!  :P



Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2728
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: SETRA
« Reply #53 on: 24.02.2011, 08:39:15 »
Имам чувството, че нарочно са се старали да е грозен!  :P
Даа, огледалата, двойното челно стъкло и "пейката" са типично американски.  :D

Моите галерии със снимки - тук и тук

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Re: SETRA
« Reply #54 on: 24.02.2011, 13:06:57 »
На мен пък изобщо не ми е ясно защо толкова ви дразни американския дизайн. Това, че броните са по-обемни и усилени е само в плюс на безопасността. За огледалата, хайде помислете в кой от двата варианта водача отнема по-малко от вниманието си върху пътя, предвид ниската му позиция смятам че ниско разположените огледала са много по-удачни, отколкото да си криви врата.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5241
    • View Profile
Re: SETRA
« Reply #55 on: 27.02.2011, 21:08:32 »
На мен пък изобщо не ми е ясно защо толкова ви дразни американския дизайн. Това, че броните са по-обемни и усилени е само в плюс на безопасността. За огледалата, хайде помислете в кой от двата варианта водача отнема по-малко от вниманието си върху пътя, предвид ниската му позиция смятам че ниско разположените огледала са много по-удачни, отколкото да си криви врата.
Защо да си криви врата ? Само един поглед нагоре му е достатъчен за да види какво се случва назад. А и нагоре е силно казано.. не е чак толкова ниска позицията му. Пък и в огледалата за задно виждане се поглежда за секунди... тъй, че не виждам проблема.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15643
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: SETRA
« Reply #56 on: 27.02.2011, 22:04:01 »
Явно, американците са пресметнали, че това движение, каквото и да е то, топи излишно калории и затова е така!  ;) :P

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11966
    • View Profile
    • Email
Re: SETRA
« Reply #57 on: 13.04.2012, 00:31:49 »
Като ходих из Родопите, пътувах с егати яката съчленена междуградска Сетра, на Анжон или нещо подобно. Много хубаво вози. Ето няколко снимки.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15643
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: SETRA
« Reply #58 on: 15.09.2012, 03:21:22 »
Започвам да си мисля, че Европа вече копира Китай и то не кой да е, а Сетра. Имаше един доста запален и знаещ потребител тук, но явно не си паснахме и за съжаление ни напусна, чудно какво щеше да каже. Снимките имат близо година разлика- първата е на новото поколение Сетра от средния клас, а последните две са на китайски автобуси от изложението Комтранс 2011 в Москва...






Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11966
    • View Profile
    • Email
Re: SETRA
« Reply #59 on: 15.09.2012, 08:20:05 »
Просто това е актуалният дизайн за момента, актуалната модна линия така да се каже. Както навремето автобусите от 70-те и 80-те имат общи линии, така и сега тези от 2012, и моделите за 2013-та.

Иначе лично за мен номер едно си остават сериите на Сетра от 70-те и 80-те години, с този дизайн, като на по-горните снимки както и легендалните D 215 HD. Повече ми харесват като дизайн от новите.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР