Author Topic: Юнион-Ивкони  (Read 21929 times)

Offline maisito

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 226
    • View Profile
    • Email

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2764
    • View Profile
Re: Юнион-Ивкони
« Reply #101 on: 02.01.2017, 22:41:00 »
Още "приятни"впечатления от фирмата.Пътувам от София до Исперих,автобуса Сетра S 315HD,закара ни само до Кубрат и там ни остави.От там с един раздрънкан бусче....
ПП.Коментарите са излишни....

Offline PorscheBulgaria

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 284
  • Гастролиращият фотограф
    • View Profile

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2098
    • View Profile
Re: Юнион-Ивкони
« Reply #103 on: 24.01.2017, 20:24:19 »
Може да се прочете пълния вид в оригинал от автора тук: https://www.facebook.com/Deyan.Iotov/posts/10212540716250925?pnref=story

Обаче от цялата работа трябва да се подчертае дебело:

Quote
И така задружно със сметка от 200 лева фактурирана на #UNION-IVKONI (която да осребрим в София) и с по една чаша кафе (с шофьорите) автобусЪТ потегли вече със завидните обещаващи за ни закарат в София 135 литра гориво!

От горното излиза, че заглавието на статията е леко некоректно - Ивкони са му платили горивото в София, съответно не би трябвало да има проблеми  :D
« Last Edit: 24.01.2017, 20:26:27 by Sixkiller »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11876
    • View Profile
    • Email
Re: Юнион-Ивкони
« Reply #104 on: 24.01.2017, 22:56:11 »
Ами да се беше качил на влака, има модерни новички спални вагони. И температурата в купето можеш да си настроиш, и да се наспиш като хората, и кафе да пийнеш сутринта, и няма да ти е спукано стъклото или студено.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11892
    • View Profile
Re: Юнион-Ивкони
« Reply #105 on: 25.01.2017, 15:53:29 »
 За Ивкони отдавна е ясно, че трябва да се избягват. Ако разчиташ да пристигнеш някъде навреме,  БДЖ не е хич за пример.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11876
    • View Profile
    • Email
Re: Юнион-Ивкони
« Reply #106 on: 25.01.2017, 21:15:19 »
Ами така ще е защото вече няма държавна автобусна фирма за междуградските пътнически первози, подобно на БДЖ само че автобусна. Щеше да е добър регулатор и на цени, и на разписания, и на много места до които не отива нищо да има приличен автобусен транспорт. Не знам защо още преди години държавата се отказа да поддържа такива услуги. А можеше да кандидаства и по европроекти и до места където няма никакъв транспорт сега да се возят на чисто нови автобуси, вместо да западат села заради липса на транспорт и хората да се чудят какви врътки да правят с коли за да пътуват до някъде. Все едно се връщаме в 30-те години преди създаването на ДАП-овете.

Вярно, щеше да е като в БДЖ, тук-там да има и стари ремонтирани по много пъти Чавдар 11М3 и 11М4, но по-добре ли е да няма нищо и на частника като не му е угодно да спира всякакъв транспорт?
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4224
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Юнион-Ивкони
« Reply #107 on: 26.01.2017, 00:00:22 »
То пък БДЖ като е държавно е едно цъфнало и вързало.......

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11892
    • View Profile
Re: Юнион-Ивкони
« Reply #108 on: 26.01.2017, 12:44:23 »
Не е необходимо да има държавна фирма за автобусни превози, а общините и ИАА да контролират по-сериозно частните превозвачи. Все пак общините определят коя линия от кого да се обслужва, на какъв интервал, с какви превозни средства и т.н.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline mediar

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 979
    • View Profile
    • Mediar's Site
Re: Юнион-Ивкони
« Reply #109 on: 26.01.2017, 23:23:16 »
Ами така ще е защото вече няма държавна автобусна фирма за междуградските пътнически первози, подобно на БДЖ само че автобусна. ... Вярно, щеше да е като в БДЖ, тук-там да има и стари ремонтирани по много пъти Чавдар 11М3 и 11М4, но по-добре ли е да няма нищо и на частника като не му е угодно да спира всякакъв транспорт?

И слава Богу... По-големи глупости не бях чел просто...

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11876
    • View Profile
    • Email
Re: Юнион-Ивкони
« Reply #110 on: 26.01.2017, 23:59:32 »
Глупости...просто не помниш времената когато съществуаха ДАП-овете колко автобусни линии имаше и колко сега като почти всичко е в ръцете на частници. Само хвърли един погледн на снимка на произволна автогара от 80-те години и сега и нека фактите сами говорят. Наскоро имаше качена такава на автогарата в Добрич от 80-те със сигурно поне 40-50 автобуса, пълно с хора всички сектори заети, и същата снимка сега с има-няма 10 бусчета и пусто.

Ето и един сравнително пресен пример, автобусната линия София-Ярлово, когато си беше държавна/общинска се обслужваше от големи туристически автобуси, беше достъпна и винаги имаше пътници особено уиикендите, после мина при разни частници постепенно на бусчета, и така докато накрая съвсем изчезна. И това е един сигурно от не 100-тиците ами хиляди примери.

Знам и за още по-фрапантни примери, като например постепенното и напълното изчезване на ГТ във Видин при преминаването му към частници. Не казвам че трябва навсякъде да са държавни, но е добре да има и държавна компания като един вид регулатор на тази дейност. Дори в най-развитите държави Австрия, Швейцария и Германия има автобуси на ДБ, пощенски автобуси итн.

« Last Edit: 27.01.2017, 00:06:03 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2641
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Юнион-Ивкони
« Reply #111 on: 27.01.2017, 01:42:46 »
Нали не мислиш, че ако имаше ДАП-ове, щеше да има купища автобуси?
Както и влакове вече почти няма, така и автобуси няма. Просто няма вече пътуващи. Хората или ги няма, или вече живеят в града и почти не пътуват.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11892
    • View Profile
Re: Юнион-Ивкони
« Reply #112 on: 27.01.2017, 02:44:56 »
Да, другият момент е, че сега почти всеки има кола, докато преди 30 години е било много по-трудно и скъпо, затова повече хора са ползвали обществен транспорт.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2764
    • View Profile
Re: Юнион-Ивкони
« Reply #113 on: 04.01.2018, 13:18:22 »
Ивкони возят работниците на завода в Търговище "Шише джам",засякох няколко МБ Интегро в Попово,Разград и Исперих.
« Last Edit: 04.01.2018, 13:22:02 by abs111 »

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1512
    • View Profile
Re: Юнион-Ивкони
« Reply #114 on: 13.04.2018, 14:12:50 »
За съжаление Ивкони отново са участници в черната статистика. Може и да не е по вина на превозвача, още не се знае, макар че там винаги всичко е почти сигурно.

http://www.segabg.com/article.php?id=901333

« Last Edit: 13.04.2018, 16:16:58 by Metan »

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7344
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Юнион-Ивкони
« Reply #115 on: 13.04.2018, 15:39:07 »
Тази "фирма" трябва да се забрани със закон.

Offline Марин Петров

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 245
    • View Profile
Re: Юнион-Ивкони
« Reply #116 on: 13.04.2018, 16:23:05 »
Колеги, а бе само аз ли виждам нещо много съмнително? гледам снимки и видеа от катастрофата и не виждам никакви следи от удар върху рейса. цялата лява страна се вижда и никакви следи. а колата е ударена отдясно. не се виждат следи от удари и отпред и отзад по рейса. Как е станал този удар????

В същото време кормилото на рейса е завъртяно крайно в дясно. Много съмнителна работа!!!

Уж шофьора имал години опит. а опитен шофьор на рейс никога няма да набие пълен десен при 90-100 км. в час.


Offline poly911

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 364
    • View Profile
    • Email
Re: Юнион-Ивкони
« Reply #117 on: 13.04.2018, 16:34:57 »
Колеги, а бе само аз ли виждам нещо много съмнително? гледам снимки и видеа от катастрофата и не виждам никакви следи от удар върху рейса. цялата лява страна се вижда и никакви следи. а колата е ударена отдясно. не се виждат следи от удари и отпред и отзад по рейса. Как е станал този удар????

В същото време кормилото на рейса е завъртяно крайно в дясно. Много съмнителна работа!!!

Уж шофьора имал години опит. а опитен шофьор на рейс никога няма да набие пълен десен при 90-100 км. в час.
Аз чух че колата се извъртяла

Offline Марин Петров

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 245
    • View Profile
Re: Юнион-Ивкони
« Reply #118 on: 13.04.2018, 17:10:27 »
Кво значи извъртяла? искаш да кажеш че колата се е обърнала на 180 градуса и се е ударила от другата страна на рейса. пак не се връзва. тогава защо шофьора на рейса ще набива пълен десен? също така колата се виждаше на снимките и по новинарските емисии. Обърната е в посоката на движение. удара върху колата се вижда че е по цялата дължина. това говори за малка вероятност колата да се обърне от самия удар.

Има нещо гнило в тая история. чувал съм че тая фирма е много близка до властта. и за това още работят въпреки че имат десетки нарушения.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1813
    • View Profile
    • Email
Re: Юнион-Ивкони
« Reply #119 on: 13.04.2018, 18:35:22 »
За n-ти път.......Лошото е, че Дрисконито не е Ентуртранс, въпреки че и те бяха пряко свързани с оялите се фесове, бейове и аги от ДС. Практически са монополизирали повече от половината транспортни схеми в цяла България....Жалко за хората, отново нелепи жертви на войната по пътя. Това е защото в България дисциплината на пътя е нулева, за толерантност и кавалерство да не говорим. Чичко Марин пак няма да се съгласи, но ако това се случи с автобус на Грейхаунд или друга компания тук при мен, виновниците ще бъдат опандизени за дълги години за отрицателно време. Не помня дали съм споменавал, но тук за нарушения на пътя глобите са жестоки (почват от 250 долара за дребни работи) и няма измъкване, независимо дали си обикновен човек или "някой". Всичко е адски просто и ясно. При нарушение полицаят ти пише глобата, дава единия екземпляр на теб, вторият отива в полицията, а третият - в съда. Няма изискване да я подпишеш, че си съгласен, нити пък да има свидетели. Можеш да обжалваш, но това в 99% от случаите е загубена кауза - съдът почти никога не отменя глобите, защото са в приход на съответната провинция. После просто няма начин да не платиш - всяка година регистрацията на колите се подновява и не може да го направиш, ако имаш неплатени глоби. Да не говорим, че при неплащане се трупат лихви и практически за една година глобата се удвоява, и в крайна сметка ти идва към данъците. Които също са неизбежни - за неплащане на данъци няма несеквестируемост дори за пенсии и социални помощи. А шансът полицаят да ти "прости" и пусне с "предупреждение" е почти нулев, понеже от глобите им зависи заплатата - имат всеки месец "таргет". А карането "пил" е криминално престъпление.....
« Last Edit: 13.04.2018, 18:37:54 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.