Author Topic: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)  (Read 209281 times)

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8012
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1940 on: 12.02.2018, 13:04:15 »
Е , ся ,защо? Ами на Ботев , към Струга - изолаторът е след мостчето и като не се отвори стрелката спираш и оставаш на изолатора. На Триъгълника , посока център е на 4 метра след спиркознака. На малкия триъгълник като спреш на стопа , за да видиш дали идва трамвай от двете посоки - пак оставаш на изолатора. В кривата на Витоша и Алабин - спряла някаква кола - не можеш да прецениш минаваш ли или не , защото трамвая се изнася , ако не минава - пак остава на изолатора , защото е в самата крива. Няма на кой да се оплачеш ,освен на приятеля на Пейчев - Арменския поп.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4118
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1941 on: 12.02.2018, 13:12:38 »
Дължината на захранващия участък не е кратна на разстоянията между спирките и затова не винаги възможност изолаторите да са в близост до спирките.  :rolleyes: Има и изолатори на пресечките с тролейбусната контактна мрежа. :rolleyes:
« Last Edit: 12.02.2018, 13:55:05 by V.Peichev »

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 856
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1942 on: 12.02.2018, 13:41:28 »
A изолатора на 14-ДКЦ посока Вазов спираш на светофара и си на изолатора. На сп. Прага пак е 1 метър след спирката. На Македония посока гарата за 1,6,7 изолатора е на самата спирка. На Ботев и Тодор Александър посока Борово е един метър след светофара, пускате светофара даваш 3 крана и изключваш. Нооо най- фрапантното е на малкия триъгълник. Имаш знак стоп и като спреш на него и си на изолатор. Хората на луната стъпиха, но този изолатор не може да се  премести.

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 786
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1943 on: 12.02.2018, 21:57:00 »
Към безумните изолатори, изброени по-горе, добавям този преди кръстовището на магазин Витоша, в посока Люлин - спираш на светофара и при тръгване включваш, изключваш и пак включваш за секунди. Другият свеж изолатор е точно на спиркознака на спирка Бели Дунав в Надежда, в посока центъра.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3324
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1944 on: 13.02.2018, 23:09:44 »
Премахнаха го изолатора (бивше мостче) на Бели Дунав.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 916
линия номер: 6

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1465
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1945 on: 14.02.2018, 14:58:33 »
Какво са замислили за Динозаврите, след като ги махнаха всички от линия така ненадейно?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17444
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1946 on: 14.02.2018, 15:52:22 »
Да си почиват в депото. Освен ако от СО не разпоредят друго. В момента в Красна Поляна имат достатъчно Т6А2 и Т6А2СФ да покриват 3 и 10. Досега никога не е имало идея да се пускат единични, както някои бяха писали тук.
мур

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1615
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1947 on: 14.02.2018, 16:30:29 »
Как при положение, че се говори постоянно за недостиг на подвижен състав, цяла серия трамваи е оставена "да си почива"?  :neznam:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9122
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1948 on: 14.02.2018, 16:36:01 »
Как при положение, че се говори постоянно за недостиг на подвижен състав, цяла серия трамваи е оставена "да си почива"?  :neznam:
Момент, нека уточним картината:
Закупуват се трамваи, за които се спори доколко са годни.(1) Когато става ясно, че проблемите им са много се абдикира от всякаква отговорност и трамваите се дават на новобранци без стриктни зачисления, не се оказва никаква поддръжка и се стига до ситуацията всеки идва, съсипва и след това оставя трамвая на плаца следващият да се оправя.(2) Някой решава се да се пръснат по няколко десетки хиляди за основни ремонта на четири от тези трамвая изразяващи се в подмяна на тапицерията, плоскостите и боята, без да се обръща почти никакво внимание на сериозните им технически проблеми(3) и накрая се решава целият модел да бъде спрян от движение без да е предварително решено каква ще е употребата поне на ремонтираните от модела(4), в комплект с което продължават да се дрънкат български таралясници и какво излиза, че античната трамкарска бракма е вечна, а цивилизованите трамваи нямат почва в милата ни столица.(5) Мисля, че не е нужен коментар.

Най-сериозният проблем са ремонтираните ремаркета. Едно защото са все така основен причинител на аварии и второ, защото 11 вече беше изцяло прехвърлена в „Банишора“, 8 също е в „Банишора“, никой не би пуснал динозаври с ремаркета в гората или по 5 и след всички тези уточнения липсват леки и забутани линии, по които да ги пуснат в състави, а и да е така те са се дискредитирали пред всички ватмани, така че пак ще ги оставят на новобранци и пак ще се постъпи в омагьосания кръг.

Аз си мисля, че щом въобще се движеха при пълната липса на поддръжка и неопитните ватмани, то значи все още има живот в тях и ако бих могъл да предложа нещо то би било да се бракуват половината, да се оставят донори и уважаемият господин Ганчев да се налегне малко и да наложи дисциплина за тези трамваи поне докато не се бракуват всички Т6М-700, пък тогава нека се бракуват и динозаврите. Също така ако така лансираната теория, че основните им проблеми идват от ремаркетата то би следвало да се представят по-добре соло, което значи, че спокойно могат да си излизат по тройката, а съставите Т6А2 да бъдат възстановени и пуснати по 10, но да имат твърди зачисление и ватманите да се грижат за тях. Мога да кажа и кои точно моторни динозаври със сигурност биха могли да се движат още освен ремонтираните: 1135, 1152, 1178, 1181, 1182 и 1215. И тъй като ремонтираните са четири стават точно 10 - 10 остават, 10 брак и донори, разпрегнатите състави Т6А2 се възстановяват и пускат по 10, а динозаврите по тройка, но новобранците да се учат качествено и да има зачисления.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1465
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1949 on: 14.02.2018, 19:19:55 »
Въпросът ми беше дали наистина има такива (или някакви изобщо) планове, или наистина са ги пратили в почивка (разбирай да гният и ръждясват на плаца) докато "умуват". Този умствен процес може да продължи с години, и тогава трамваите наистина вече няма да стават за нищо. Ако няма да се използват и няма да се ремонтират да ги пуснат за продажба, да се избият поне част от доста високата им цена която беше платена.

В горните сметки може да се добави, че и 10 състава само от Динозаври също са възможни, а състави по тм10 са си повече от необходими.

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1294
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1950 on: 14.02.2018, 19:36:22 »
Въпросът ми беше дали наистина има такива (или някакви изобщо) планове, или наистина са ги пратили в почивка (разбирай да гният и ръждясват на плаца) докато "умуват".
На динозаврите им свалят касите. Това автоматично ги праща на резервната скамейка да чакат по-добри времена или да ги правят на "чук и гек".

Offline TheBulgarianRail

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 128
  • Начинаещ в снимането. :)
    • View Profile
    • My Website!
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1951 on: 16.02.2018, 09:17:06 »
...И тъй като ремонтираните са четири стават точно 10...

Получих информация, че планират да бракуват и 1143.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8012
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #1952 on: 16.02.2018, 09:30:27 »
Много зяпаш във фейса а там не всичко е дословно написано- има леки заигравки.