Author Topic: Т8М-300(България 1300)  (Read 129755 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11588
    • View Profile
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #20 on: 07.02.2006, 20:44:31 »
Quote from: Kaiser Kar
Ооо, София-70 можеха и 100 да вдигнат.
Едно уточнение-до 100 са можели да вдигат тези с френските електродвигатели "Магнети Марели"с мощност 75 киловата всеки.Другите София 70,100 и България 1300 са с български електродвигатели всеки с по 45 или 50 киловата мощност и май вдигат до към 80.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6825
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #21 on: 07.02.2006, 21:48:10 »
Tеоритично могат да вдигнат 100 но на практика е почти невъзможно. Т6Б5 ако са с дебели подметки редовно вдигат 80 с пътници в градски условия.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2563
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #22 on: 08.02.2006, 13:13:50 »
Quote from: CKD
Tеоритично могат да вдигнат 100 но на практика е почти невъзможно. Т6Б5 ако са с дебели подметки редовно вдигат 80 с пътници в градски условия.
Подметки???Иначе защо в събота и неделя,когато има свободни чешки,линия номер 5 не се обслужва от тях.Лека е.Без проблем може да излизат всички модели ЧКД.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4879
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #23 on: 08.02.2006, 17:12:58 »
Е все пак и техните водачи някога трябва да почиват.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2563
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #24 on: 08.02.2006, 21:31:13 »
Е толкова ли не може да обучат ватмани?Нали уж ще се сменя парка.В един момент ще стане така,че ЧКД-тата ще се размножат,ще гътнат София 100 и България 1300 и ватманите няма да знаят как да карат "новите" мотриси.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 375
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #25 on: 08.02.2006, 21:55:14 »
Quote from: T_4
Е толкова ли не може да обучат ватмани?Нали уж ще се сменя парка.В един момент ще стане така,че ЧКД-тата ще се размножат,ще гътнат София 100 и България 1300 и ватманите няма да знаят как да карат "новите" мотриси.
Доколкото аз знам завода ЧКД фалира, и едва ли ще се размножат ЧКД-тата. Поправете ме ако се лъжа.

Online Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #26 on: 08.02.2006, 22:09:49 »
Quote from: burtan
Доколкото аз знам завода ЧКД фалира, и едва ли ще се размножат ЧКД-тата. Поправете ме ако се лъжа.
По моя информация завода ЧКД е купен от Сименс и продължава производството на хубави висококачествени мотриси имам и снимки на новите им модели.Доколкото си спомням единствения им проблем беше нивото на пода в салона-но мисля че и този проблем е отстранен
« Last Edit: 08.02.2006, 22:12:05 by Repcho »
НЕ на хейтърството!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6825
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #27 on: 08.02.2006, 22:34:03 »
CKD произвежда трамваи в момента. Ето малко снимки:

Повече информация на http://www.ckdpragoimex.cz/

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4476
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #28 on: 08.05.2006, 02:03:27 »
На мен не ми стана ясно как два трамвая се удрят челно??? Странично или отзад разбирам, ама...

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6148
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #29 on: 12.05.2006, 19:23:02 »
Няма да повярвате, но днес видях София-100 #464 по 12! Титуляр ли е вече? Мислех че преди година забраниха на София100 и Б1300 да се движат по Граф игнатиев заради шума...

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #30 on: 12.05.2006, 20:52:49 »
Хмм, по време на ремонти трамваите България 1300, зачислени към Банишора, се движат по Граф Игнатиев и това за забраната до сега не съм го чувал.
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Online Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #31 on: 12.05.2006, 21:34:16 »
Quote from: tiristor
Няма да повярвате, но днес видях София-100 #464 по 12! Титуляр ли е вече? Мислех че преди година забраниха на София100 и Б1300 да се движат по Граф игнатиев заради шума...
и аз го видях или по скоро чух
НЕ на хейтърството!

devina

  • Guest
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #32 on: 10.08.2006, 16:17:09 »
Quote from: Ivo
Едно уточнение-до 100 са можели да вдигат тези с френските електродвигатели "Магнети Марели"с мощност 75 киловата всеки.Другите София 70,100 и България 1300 са с български електродвигатели всеки с по 45 или 50 киловата мощност и май вдигат до към 80.
Е,как ще са с по 45-50 киловата а ще вдига 80?Значи ,че ще вдига 45-50.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6825
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #33 on: 10.08.2006, 22:19:13 »
Максималната скорост не зависи само от мощността на ТД а и от предавателното число на редукторите/зъбните колела.
А Магнети-Марели са италиански.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6148
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #34 on: 11.08.2006, 14:48:57 »
Само 2 вагона са имали италианска тяга - 196 и още един. Те са вдигали 80 при нормални обстоятелства и са имали ускорение подобно на метровагоните. Останалите при този релсов път и конструкция повече от 50 надали.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8012
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #35 on: 11.08.2006, 20:39:38 »
Днес 303 замина на собствен ход към Трамкар. 429 пък се е завърнал от О.Р.

Online emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17443
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #36 on: 14.08.2006, 11:57:55 »
Quote from: София 70
Днес 303 замина на собствен ход към Трамкар. 429 пък се е завърнал от О.Р.

429 го видях.
303 няма ли да го бракуват?
Къде е 906?
мур

Ivancho

  • Guest
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #37 on: 14.08.2006, 13:01:01 »
Не е така както го казвате!!!Вие не взимате под внимание годината на производство!!!Не може да ме убедите,че 2001-02,който всяка седмица се прибира за спирачки,е по-добър от 309,на който шумът му е сведен до минимум,а да не говорим,че над 2 месеца не беше прибиран в депо!!!Извинявам се,но това са 2 месеца,през които един български трамвай не е прибиран!!!Приятен ден.

Online emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17443
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #38 on: 14.08.2006, 14:55:25 »
Ми то на 309 какво да му се скапе?

Ако имахме конски каруци на линия те убеждавам, че и 3 год. нямаше да се приберат поради авария.
мур

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6825
    • View Profile
Re: Т8М-300(България 1300)
« Reply #39 on: 14.08.2006, 16:21:50 »
Освен това 5-та линия е много по-лека от 14 или 18. А 2001 се прибира за спирачки всяка седмица защото толкова ги правят.