Билетът от 1 лев е идален за сега. Трябва да се сгъстят някои интервали на движение, най-вече на Транстриумф (7, 10, 12, 13 празник, 18, 26+27+28- най вече за Кичево, 31, 32 да се лансира, 118, 209), да се оптимизират (махнат, слеят, съчетаят) линии и политиката с превозните документи да е подобна на Бургас, Пловдив и София (карта за всички линии един ден 5 лв., за седмица 15лв, за всички линии 50лв., за ученици 25-30лв., пенсионери 25-30лв., за една линия горе-долу сегашните цени -/+ 5 лв.,). Малко завишени цени давам, защото иначе всеки втори ще си вземе карта за всички линии, а не сме с толкова динамично население, пътникопоток, като София. За И пак повтарям, крайградските зони трябва да са с по-евтини билети и/или градски. Да речем линия като 52, може да остане с шофьор-кондуктор и билети до 4 лв.
Интересен факт, който научих скоро- пътувах скоро с линия 53. От спирка Марек ми взе 1 лев (а всички без 31А са с билет 1,60), а шофьорът каза, че от Варна до Златни пясъци при него струвало 2 лева (а за 9, 109, 209, 309 и 409 билетът е 3 лева). За сравнение, линия 29, която има почти същият пробег, между ЖПГара и Аладжа манастир, билетът е 2 лева. Когато билетът до Марек беше 1,00 лева, до Златни пясъци 1,80, същият на 29, до Аладжа манастир беше 1 лев. Общо взето най-вече към курортите, вилните зони около Галата, с.Тополи и с. Казашко, завишените цени на билетите са чиста спекулация.