Author Topic: Нови световни рекорди в областта на железопътния транспорт  (Read 6366 times)


Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11839
    • View Profile
Мда  След 100 години може и тук да мечтаем за такова нещо!
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6833
    • View Profile

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11751
    • View Profile
    • Email
Забележете,че влака е с двуетажни вагони.Каква е мощността на локомотива?
И какво ще стане ако пастир превежда стадото си през линията,няма да има време да реаргира на време и ще стане мазало,ами ако на релсите има крава или магаре? Сигурно цялата линия е оградена и обезопасена.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Dimitar Dragnev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 373
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Да, виждат се огради отстрани. Влакът направо разтресе контактната мрежа.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6833
    • View Profile

Offline rexkos

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • http://
****

Offline JloKyM

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 989
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Какво ли обяснявам...аз съм сляп-редактирах си поста.

Аз съм се возил на TGV и таблото показваше 270км/ч. Истината е обаче,че скоростта въобще не се усеща и където 100 така и 270 км./ч.  
« Last Edit: 25.02.2007, 19:12:15 by JloKyM »

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4476
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Quote from: Ivo
Забележете,че влака е с двуетажни вагони.Каква е мощността на локомотива?
И какво ще стане ако пастир превежда стадото си през линията,няма да има време да реаргира на време и ще стане мазало,ами ако на релсите има крава или магаре? Сигурно цялата линия е оградена и обезопасена.
[/size]Такива неща се случват по нашите ширини.

Offline ivan krastev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2016
    • View Profile
Само можеме да си мечтаеме да се случи такова нещо с България !!!

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
ФРАНЦИЯ
03 Април 2007, вторник
 
Френски влак подобри 17 годишен рекорд за скорост. Високоскоростният Те Же Ве достигна почти 575 километра в час по трасе между Париж и Страсбург. Предишното върхово постижение от 515 километра в час беше поставено от ранна модификация на влака през 1990 година.

Моделът Ве 150 с цена 30 милиона евро разполага с два двигателя с обща мощност 25 хиляди конски сили. Те теглиха с рекордната скорост три двуетажни вагона. По време на теста напрежението в електрическата мрежа беше увеличено от 25 на 31 хиляди волта. Въпреки че постави рекорд при влакове, движещи се на обикновени релси, Ве 150 остана зад абсолютния рекорд на японски влак на магнитна възглавница, постигнал 581 километра в час пред 4 години. Демонстрацията на високи скорости цели увеличавенето на продажбите на този вид влакове в основните пазари, коментират експерти. Три водещи фирми – френска, японска и германска се борят за надмощие в сделките с най–доходоносните клиенти Китай, Южна Корея и Тайван.
« Last Edit: 04.04.2007, 02:55:52 by etnies »


Offline Dimitar Dragnev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 373
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Как искри пантографът...

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
А ние до Бургас 400км ги взимаме за 7 часа...  

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6833
    • View Profile
1973 г. бяха 4 ч. 40 мин. Прогресът е налице.

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Quote from: CKD
1973 г. бяха 4 ч. 40 мин. Прогресът е налице.

Заради съсроянието на локомотивите и вагоните ли всяка година времето за пътуване с БДЖ се увеличава? Спомням си през 1990 София-Свиленград се взимаше за по-малко от 5 часа, сега са към 7 и отгоре?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6833
    • View Profile
Заради пътя. От Столник до Карлово всички прелези се минават с 15 км/ч защото мангалята са окрали осигурителните инсталации. Освен това автоблокировката не работи, движението се осъществява на телефонен способ, предупредителните сигнали не работят а двата дълги тунела се минават с 40 км/ч заради лош път. Това са само част от причините, а след Карлово ужасът е още по-голям.
« Last Edit: 05.04.2007, 01:10:44 by CKD »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11839
    • View Profile
Аз се чудя как при толкова амортизирана жп мрежа не стават катастрофи? За щастие
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6833
    • View Profile
Техниката не е чак толкова амортизирана а на безопасността се обръща изключително силно внимание.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11839
    • View Profile
Quote from: CKD
Техниката не е чак толкова амортизирана а на безопасността се обръща изключително силно внимание.
Не знам, но според мен е крайно наложително да се модернизират жп трасетата, с всяка изминала година автобусите стават все по-предпочитан транспорт, за сметка на влаковете  И това е най-вече заради прекалено дългото пътуване, старите вагони, циганията, тъпканицата през уикендите...
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община