Author Topic: VanHool  (Read 2526 times)

Offline nickyn

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
    • Email
VanHool
« on: 12.03.2012, 19:16:57 »
Искам да попитам дали някой знае защо не се говори за участие на VanHool в търговете за нови автобуси и изобщо има ли някаква причина за това.

Offline Tony

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2728
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Форум за градски Транспорт Варна
Re: VanHool
« Reply #1 on: 12.03.2012, 21:24:33 »
Защото не са изявили участие в конкурсите и/или не отговарят на изискванията. А и нямат завод и сервиз близо до нас и поддръжката на автобусите няма да е лесна.

Моите галерии със снимки - тук и тук

Offline nickyn

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
    • Email
Re: VanHool
« Reply #2 on: 12.03.2012, 22:04:44 »
жалко,няма да можем да им се порадваме пък и този модел щеше да е идеалният за някой линий http://www.youtube.com/watch?v=QX7csEgqM_w&feature=related

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5241
    • View Profile
Re: VanHool
« Reply #3 on: 12.03.2012, 22:40:32 »
Не виждам такива линии - особено в София..

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4245
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: VanHool
« Reply #4 on: 12.03.2012, 23:47:29 »
Виждал съм двойносъчленени Ван Хоол в Хамбург. Капацитетът им е огромен, но са много скъпи за подръжка. Отделно че такива автобуси, поради спецификата на размерите си, не могат да се движат по всяка една улица.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
    • View Profile
Re: VanHool
« Reply #5 on: 13.03.2012, 09:51:06 »
Скъпи са а и крайно нестабилни - двигателят е по средата, задвижван е средният мост и съответно задницата занася и се мятка почти като на икарус, шумът в салона  е сериозен и центробежните сили в задната част са непоносими. По-добре да се купят нормални задномоторни автобуси още повече, че след години няма да смърди целия автобус на нафта и изгорели газове.  :)

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2940
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: VanHool
« Reply #6 on: 13.03.2012, 11:48:12 »
Някой и Линий вероятно са благородници от времето на древния Рим...  :rolleyes:
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline nickyn

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
    • Email
Re: VanHool
« Reply #7 on: 13.03.2012, 15:50:47 »
Много ми се искаше да има такива по 204,все си мисля че е подходяща за тях но уви :) много ви благодаря за инфото.това е най-якия форум.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
    • View Profile
Re: VanHool
« Reply #8 on: 13.03.2012, 16:24:33 »
За 204 са абсолютно неподходящи - в Борово има доста тесни улици и завои с малък радиус, също обръщането на последната спирка в Дружба е нереално.  :) За подобни автобуси са нужни маршрути с широки булеварди и пригодени места за обръщане.  :)
Въобще двойно съчленените автобуси са половинчато решение, където не се справят единично съчленени трябва да се пусне трамвай.  :)

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6472
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: VanHool
« Reply #9 on: 13.03.2012, 16:35:02 »
Скъпи са а и крайно нестабилни - двигателят е по средата, задвижван е средният мост и съответно задницата занася и се мятка почти като на икарус, шумът в салона  е сериозен и центробежните сили в задната част са непоносими. По-добре да се купят нормални задномоторни автобуси още повече, че след години няма да смърди целия автобус на нафта и изгорели газове.  :)

Нашите 5 Ванхола са с мотори отзад, и са на метан, топли са, возят сравнително меко, и въпреки, че нямат климатик, са прохладни през лятото, иначе за скъпата подръжка съм съгалсен. ;)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
    • View Profile
Re: VanHool
« Reply #10 on: 13.03.2012, 16:41:44 »
Само някои крайградски единични са с двигател отзад, съчленените са винаги с двигател по средата.  :)

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6472
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: VanHool
« Reply #11 on: 13.03.2012, 17:40:14 »
Само някои крайградски единични са с двигател отзад, съчленените са винаги с двигател по средата.  :)

Нашите са градски, нископодови, соло, с три врати, може да разгледаш темата подвижен състава на Пловдив, автобусите на грация, модел А300 CNG. ;)

Offline nickyn

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
    • Email
Re: VanHool
« Reply #12 on: 13.03.2012, 19:22:09 »
Изобщо не мисля са крайно неподходящи за 204, напротив,едно че е доста натоварена линия пък и се движи по доста широки булеварди та дори и в борово не е толкова тясно.Ако е тясно то е защото всичко е обърнато на паркинг (но това е цяла софия).А яо се отнася за обръящалото в борово,те са обърнали на паркинг,още малко и на платен ще го направят  :D иначе зимата дори  малките едвам обръщаха,за дългите няма и да споменавам - трябваше да се сгънат на 2 в буквалния смисъл че да направи завой, така че това едва ли е проблем, винаги може да се пуснат до обръщалото на 76 в Гоце Делчев (само няколко спирки по натам). Трамваят не е решение,и без това има една 7-ца която се напъва доволно  :D

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
    • View Profile
Re: VanHool
« Reply #13 on: 13.03.2012, 20:01:54 »
Радиусите на завоите в Борово са недопустимо малки за двойносъчленен автобус, да не говорим за обръщателните колела в Дружба и Борово. По-уместно е пускане на допълнителни единично съчленени автобуси или дори голям брой единични. :)

Offline Стререомонокъл

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 217
    • View Profile
Re: VanHool
« Reply #14 on: 11.08.2013, 13:43:37 »
Защото не са изявили участие в конкурсите и/или не отговарят на изискванията. А и нямат завод и сервиз близо до нас и поддръжката на автобусите няма да е лесна.
Ами, имаше идея да строят завод в Македония за по-ниско бюджетни модели като тази година (не знам кога), заводът трябваше да започне работа, ама не знам какво стана.
« Last Edit: 26.08.2013, 02:20:00 by difian »
Нация от лошо гледащи директори