Author Topic: Проект за Интегриран градски транспорт - Бургас  (Read 81651 times)

Offline cvert

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1212
    • View Profile
Те когато изпълнят проекта 211 ще минаво по околовръстното и ще завива покрай стадиона.
Сега две интересни новини.

http://news.burgas24.bg/231042.html
http://news.burgas24.bg/230817.html
« Last Edit: 18.02.2011, 19:08:02 by cvert »

Offline cvert

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1212
    • View Profile

Обществената поръчка за новите автобуси.

http://dv.parliament.bg/DVWeb/porachkiXMLView.faces?idObj=52845

Offline cvert

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1212
    • View Profile
Quote
Николова заяви, че един от основните компоненти на проекта за интегриран градски транспорт в Бургас -доставката на нови автобуси. Подготвена е тръжната документация и тя е в процес на съгласуване с Агенцията за обществени поръчки и управляващия орган на ОП "Регионално развитие", както са и правилата за изпълнение на този мащабен проект. "Надявам се до края на месеца, тази процедура да може да бъде обявена и да стартираме изборът на доставчик на автобусите, защото това е изключително важно и много желано от всички бургазлии", посочи тя.

Източник: news.Burgas24.bg
http://news.burgas24.bg//235999.html
« Last Edit: 09.03.2011, 19:35:13 by west_1 »

Offline SlaFF

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 348
    • View Profile
Но пак не се споменава никъде каква марка ще са автобусите. Би трябвало да е ясно вече, имайки предвид, че скоро ще избират и доставчик.  :fan:

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3454
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Но пак не се споменава никъде каква марка ще са автобусите. Би трябвало да е ясно вече, имайки предвид, че скоро ще избират и доставчик.  :fan:
Все си мисля, че различните фирми предлагат и различни марки автобуси. Дo колкото съм запознат, фирмата "Метанмаркет" предлага марката "Тедом", а "Еврокамион" е доставчик на "Ман", така че от това кой ще е доставчикът, зависи и каква марка ще бъдат автобусите.
« Last Edit: 10.03.2011, 17:58:07 by west_1 »
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1076
    • View Profile
    • Email
Досега,ТОВА което е представено е покана за обществена поръчка – писано е: кой, кое и как е! Чрез нея се уведомяват производители/вносители при желание да участват. Следва отваряне на офертите и избор на няколко най-подходящи. Измежду няколкото от тях, се спират на определена по съответните условия. Това е в най-общи линии, тогава и официално ще стане ясно, каква или какви две марки ще бъдат новите автобуси.

Попаднах на едно мнение на пловдивски заместник-кмет.
Quote
Нали забелязахте кои общини са отличниците при усвояването на еврофондовете -София, Габрово и Бургас, където кметовете са на ГЕРБ.
Не казвам, че ние сме най-успешната община – става въпрос за Пловдив –  в това отношение, но нека да направим един паралел с Бургас.
 ...
От това, че от правителството са дали възможност на Пловдив да кандидатства на по -късен етап, не може да се прави извод за некадърност на администрацията...
Пловдив е бил пилотен проект по тази Програма за подкрепа на интегрирания градски транспорт.
След идването на власт на правителството на ГЕРБ, пилотна община стана Бургас.
Кабинетът решава, това е в правомощията му, проектът да бъде даден на Бургас.
Един поглед от страни, ето и цялото интервю. Излиза, че проектът не е по необходимост, а по нещо друго, а щом е така: стана въпрос вече, малко по назад, преди петнадесетина години, пак по политически причини, сложени отново на първо място, че нещо пада в жертва, тогава е бил Завод ''Чавдар'' Ботевград – историята се повтаря, просто героите са други. Рано е още, но ще видим коя ще е жертвата този път! 
  
« Last Edit: 10.03.2011, 18:05:05 by zirka »

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1076
    • View Profile
    • Email
Quote from: obstina Burgas
24 млн. евро е сумата, предвидена за закупуване на 28 метанови и 39 дизелови автобуса. Община Бургас реши да има и от двата вида, тъй като е трудно да се предвиди как ще се движат цените на различните горива през следващите години.
Така са мислили преди, само пет месеца. От ТУК е информацията.

Quote from:  Dragnev
Максимално се натоварват автобусите, които се движат на метан и тролейбусите
От ТУК обаче не излиза ли, че е допусната съществена грешка, при решението да се закупят и дизелови, наред с метановите автобуси. И не е ли пределно ясно, между течните горива и газовете, кое е било досега по-изгодно! Да видиме, дали ще се корегира нещо по тази доставка, ще видим до колко са адекватни в тази община! Ще видим и ако не, дали ще има после отговорни, при положение, че според Драгнев, метанът е по-изгоден!

На всичко отгоре от сряда се пуска автолиния 209 – това допълнително ще усложни нещата. С други думи: точно от това, от което се притеснява и управителят, а и всеки останал – би трябвало, е че цената на билета ще се вдига, а това е пагубно за всеки вид транспорт, особенно за Градския, и особенно за тава авантюристично начинание (програмата и нейната изгода)!       

Чавдарът 2653 (бившият Мотив) от днес е с нова реклама на ЗК "Виктория".
А Чавдара много добре са го направили.
« Last Edit: 24.08.2011, 13:59:37 by west_1 »

Offline cvert

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1212
    • View Profile

http://news.burgas24.bg/248058.html

Тук е цялата документация,има доста интересни неща,като например,че съчленените ще са зелени,а соло-тата бели като Тедомите.

http://www.burgas.bg/uploads/4cce9ced772cba990beeb6da4d1c5793.pdf
« Last Edit: 19.04.2011, 19:11:48 by cvert »

Offline Blago84

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
Само на мен ли някои неща от заданието ми се струват малко прекалени? (И нямам предвид боята, макар че и за нея ми е странно автобусите от двете позиции да не са в един цвят).
« Last Edit: 17.09.2011, 00:09:01 by west_1 »
UPP@UIC

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Дали не го правят, за да се забави изпълнението на поръчката или за да няма участници, които да отговарят на всички условия?
Иначе не съм в екстаз - изцяло калпазански автобуси не ми харесват. Вече официално се разбира, че няма да си купим Ирисбус Кросуей  :(
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline cvert

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1212
    • View Profile
До колкото чета в документацията и Тедомите май отпадат, защото изискването е да са произвели минимум 350 броя за последните три години, а те нямат толкова бройки.
« Last Edit: 17.09.2011, 00:09:21 by west_1 »

Offline Blago84

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
Това се отнася за фирмата от която ще бъдат купени автобусите, а не за фирмата производител. Аз поне го тълкувам по следния начин:
Примерно аз съм фирма Х представям производителите А, В и С - участвам в търга с продукт на производител С, той може и да не е произвел 350 автобуса, но ако аз (фирма Х) съм продал 350 автобуса от трите производителя, които представлявам - то мога да участвам.
UPP@UIC

Offline cvert

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1212
    • View Profile
Това се отнася за фирмата от която ще бъдат купени автобусите, а не за фирмата производител. Аз поне го тълкувам по следния начин:
Примерно аз съм фирма Х представям производителите А, В и С - участвам в търга с продукт на производител С, той може и да не е произвел 350 автобуса, но ако аз (фирма Х) съм продал 350 автобуса от трите производителя, които представлявам - то мога да участвам.
При Тедом-ите и в двата случая губят,самият производител не е произвел повече от 350 броя, камо ли българския и представител в случая фирма Метан Маркет да е реализирал повече. Аз знам за 32 броя Тедом, може и да съм пропуснал някоя доставка.
« Last Edit: 17.09.2011, 00:10:50 by west_1 »

Offline Blago84

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
Нищо не се знае, може и да намерят някакъв начин да извъртят нещата. Правилата за тия процедури уж трябва да гарантират прозрачност, а в често не можеш да им хванеш края кой, къде, какво и как е извъртял... Но само можем да гадаем какво ще излезе от цялото това... Ще поживеем, ще видим.
UPP@UIC

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1076
    • View Profile
    • Email
Изискването от реализиран оборот и продажба на минимум 350, от които 120 от една марка, ми се струва, че ограничава до две-три възможностите. Някоя екзотика не би имала шанс, особенно за съчленените – така поне си го представям! Обнадеждаващото е, че всичките късите ще бъдат с три, а дългите с четири врати.

От известно врвме ми се изгуби 8233 (бившата Милка, явно пак е развалена).
В гаража е, и е спрян най-отзад, мястото където са спрените от движение, редом до късия Чавдар 7287, Ден Оудстена 1639 и още няколко.   
« Last Edit: 17.09.2011, 00:11:40 by west_1 »

Offline Blago84

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 539
    • View Profile
Чак сега забелязах, че уастниците трябва да имат продадени 350 автобуса от марката, с която участват... Аз не виждам кой може да покрие това изискване. Не се сещам някой да е успял да пласира 350 нови автобуса и то от една марка в България...
UPP@UIC

Offline cvert

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1212
    • View Profile
Чак сега забелязах, че уастниците трябва да имат продадени 350 автобуса от марката, с която участват... Аз не виждам кой може да покрие това изискване. Не се сещам някой да е успял да пласира 350 нови автобуса и то от една марка в България...
Условието е да бъдат продадени 350 автобуса, но не само в България. Например представителя на МАН в България е Еврокамион и те могат да участват с фирмата майка с представителство в Германия, по същия начин е Мерцедес, Ирисбус, Волво, ВДЛ, Соларис и други големи играчи. По този показател мисля, че е добре, защото малките и дребни фирмички отпадат.
« Last Edit: 17.09.2011, 00:12:58 by west_1 »

Offline cvert

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1212
    • View Profile

Offline cvert

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1212
    • View Profile

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
http://news.burgas24.bg/258206.html

Някои вярваха, че доставките ще започнат още през юни, а то се оказа, че тепърва ще отварят офертите.
Забележете и последното изречение - "Утре ще стане ясно кои фирми участват в конкурса и дали приложените документи отговарят на изискванията." Излиза, че ако се случи така, че документите не отговарят на изискванията, може и конкурсът да пропадне.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!