Author Topic: Чавдар: прототипи и история  (Read 533793 times)

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1302
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2900 on: 14.01.2018, 15:09:22 »
Този е М81 - междуградския вариант.

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1469
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2901 on: 09.02.2018, 19:19:25 »
Чавдар 11МЗ, паркиран пред входа на Рилския манастир, 1977г. Източник: https://www.delcampe.net/en_US/collectibles/photography/diapositives-slides/1977-bus-bulgaria-35-mm-diapositive-slide-not-photo-no-foto-b2349-520043569.html
Той не спира ни денем, ни нощем

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1469
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2902 on: 17.02.2018, 20:42:21 »
Чавдар 11М4, заснет на автогарата в Панагюрище през 2001г. : www.flickr.com/photos/chrisandsarahstephens/3013416137/in/photostream/
Той не спира ни денем, ни нощем

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1551
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2903 on: 20.02.2018, 17:40:14 »

От Bus Memories.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1551
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2904 on: 20.02.2018, 17:45:25 »
« Last Edit: 20.02.2018, 17:48:45 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1551
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2905 on: 20.02.2018, 18:01:40 »


Един М65 на автогарата в Хасково и един медицински. Пак от Bus Memories.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline todorow_211

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1114
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2906 on: 23.02.2018, 17:03:15 »
Не намерих друга подходяща тема, в която да постна новината за ''Безсмъртният Чавдар''. Става въпрос за автобус от модела 11м4.

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2257
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2907 on: Yesterday at 18:27:19 »
Не намерих друга подходяща тема, в която да постна новината за ''Безсмъртният Чавдар''. Става въпрос за автобус от модела 11м4.
Quote
Стара Загора. Запитах се как този паметник на комунизма е минал преглед, след като очевидно не покрива нормите за вредни емисии.
Първо при ГТП никой не проверява вредните емисии, второ, когато е произведен Чавдара със сигурност не е съществувал никакъв европейски стандарт за вредните емисии(Евро 1 е от 1992г.). Общо взето цялата работа е търсене на евтина сензация.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3767
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Чавдар: прототипи и история
« Reply #2908 on: Yesterday at 18:44:10 »
Няколко Чавдара са нищо в сравнение със стотиците 20+ годишни бусове n-та употреба, които чадят като нафтови печки.