Author Topic: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)  (Read 90320 times)

Offline marti999

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 59
    • View Profile
    • Email
4104 в локомотивно депо
« Reply #20 on: 27.06.2007, 13:53:10 »
Скоро ще видим трамвая начело на композицията София - Варна  тръваща на 26.06.07 в 22ч и пристига на 108.09.2016г

Offline rexkos

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • http://
4104 в локомотивно депо
« Reply #21 on: 27.06.2007, 15:01:07 »
А ако му сложим "това нещо", което е до трамвая, ще пристигне във Варна на 27.06.2007 в 07:15.
****

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
4104 в локомотивно депо
« Reply #22 on: 27.06.2007, 15:34:15 »
Влаковите релси не са ли по-широки от трамвайните и как трамвай ше бъде прехвърлен по влакови релси

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5221
    • View Profile
4104 в локомотивно депо
« Reply #23 on: 27.06.2007, 16:00:48 »
Quote from: Ikarus
Влаковите релси не са ли по-широки от трамвайните и как трамвай ше бъде прехвърлен по влакови релси
Ако още не си разбрал има теснолинейни трамвай с междурелсие 1009мм, има и широколинейни трамвай с междурелсие като влаковото - 1435мм  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4476
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
4104 в локомотивно депо
« Reply #24 on: 27.06.2007, 16:03:25 »
Quote from: KRAKOMOBILA
Ако още не си разбрал има теснолинейни трамвай с междурелсие 1009мм, има и широколинейни трамвай с междурелсие като влаковото - 1435мм  
[/size]
А ти, ако още не си разбрал ТРАМВАЙ в множествено число се пише ТРАМВАИ.

4104 в движение ли е вече?

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5221
    • View Profile
4104 в локомотивно депо
« Reply #25 on: 27.06.2007, 16:06:39 »
  Винаги правя някви уникално прости грешки  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
4104 в локомотивно депо
« Reply #26 on: 27.06.2007, 16:31:48 »
Quote from: KRAKOMOBILA
Ако още не си разбрал има теснолинейни трамвай с междурелсие 1009мм, има и широколинейни трамвай с междурелсие като влаковото - 1435мм  
Да просто не знаех колко са на влаковете,но как от трамвайни релси е минал на влаковите

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
4104 в локомотивно депо
« Reply #27 on: 27.06.2007, 17:53:48 »
Quote from: KRAKOMOBILA
Ако още не си разбрал има теснолинейни трамвай с междурелсие 1009мм, има и широколинейни трамвай с междурелсие като влаковото - 1435мм  

айде сега пък ти глупости. понятието широкорелсов трамавй НЕ съществува. тва е няква много изкривена простотия - нарича се трамавй с нормално междурелсие, като 1435 е прието за стандарт за нормално. (е, ако си в русия със сигурност ще чуеш друга теория и цифра за норламно междурелсие, но те руснаците в кво ли не са наопаки на света...)

Quote from: Ikarus
Да просто не знаех колко са на влаковете,но как от трамвайни релси е минал на влаковите

има два варианта - на собствен ход до гара Подуяне и от там натоварен с платформа (това е трудния варинт, който не ми се вярва), после отново спуснат.

от коловоза, директно свързващ трасето покарй гара Искър със националната жп мрежа - тва е най-вероятното, т.к. така или иначе трябва машина да маневрира с мотрисата в депото.

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
4104 в локомотивно депо
« Reply #28 on: 27.06.2007, 20:20:20 »
Quote from: x3m
айде сега пък ти глупости. понятието широкорелсов трамавй НЕ съществува. тва е няква много изкривена простотия - нарича се трамавй с нормално междурелсие, като 1435 е прието за стандарт за нормално. (е, ако си в русия със сигурност ще чуеш друга теория и цифра за норламно междурелсие, но те руснаците в кво ли не са наопаки на света...)
има два варианта - на собствен ход до гара Подуяне и от там натоварен с платформа (това е трудния варинт, който не ми се вярва), после отново спуснат.

от коловоза, директно свързващ трасето покарй гара Искър със националната жп мрежа - тва е най-вероятното, т.к. така или иначе трябва машина да маневрира с мотрисата в депото.
Демек си има връзка на трамвайната мрежа с влаковата

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
4104 в локомотивно депо
« Reply #29 on: 28.06.2007, 01:08:07 »
демек да.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8008
    • View Profile
4104 в локомотивно депо
« Reply #30 on: 29.06.2007, 18:51:02 »
Нали Пласера влиза точно от там.

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 786
    • View Profile
4104 в локомотивно депо
« Reply #31 on: 28.06.2008, 22:59:28 »
е Пласера не е ли теснолинеен?
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15593
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
4104 в локомотивно депо
« Reply #32 on: 28.06.2008, 23:40:29 »
Quote from: mrav4o
е Пласера не е ли теснолинеен?
Има специален теснолинеен, собственост на Трансенерго и РП, а за нормалнорелсовите трасета се наема от НКЖН и влиза през връзката при гара Искър.

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: 4104 в локомотивно депо
« Reply #33 on: 30.10.2008, 15:57:01 »
Споменато ли е вече, че 4103 от една седмица е с чистак-бърсак-нова боя. Много е лачен с нея.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8008
    • View Profile
Re: 4104 в локомотивно депо
« Reply #34 on: 30.10.2008, 23:06:27 »
Просто е минал ремонт в Трамкар . Алкохолиците са забравили да му турят инвентарен номер на задника.

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: 4104 в локомотивно депо
« Reply #35 on: 30.10.2008, 23:29:36 »
Ха? Верно ли? Та те правят ли нещо тея пияндури. В 4-ти се бяха зарекли, че повече трамави там няма да изпращат, може би са преосмислили тази позиция.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6146
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: 4104 в локомотивно депо
« Reply #36 on: 30.10.2008, 23:50:12 »
Прави са били хората. То и без това 41хх едвам вървят, та след Трамкар жална им майка.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6824
    • View Profile
Re: 4104 в локомотивно депо
« Reply #37 on: 31.10.2008, 14:42:49 »
Много добре си вървят 41.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4114
    • View Profile
Re: 4104 в локомотивно депо
« Reply #38 on: 31.10.2008, 14:47:47 »
41xx наистина вървят отлично - тръгват и спират меко и плавно без тласъци, имат отлично ускорение и без проблем вдигат 70, понякога даже 80km/h на обособените участъци на Ситняково и в Дружба, кошът им почти не се кандилка - широк и нисък е и има ходравлични гасители на колебанията. :)

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6146
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: 4104 в локомотивно депо
« Reply #39 on: 31.10.2008, 14:48:16 »
А тогава защо на седмица по два-три са аут някъде по трасето? На кой електрониката му изгоряла, на друг кабелярите се прокъсали...