Author Topic: Железопътни инциденти  (Read 188375 times)


Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3454
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1941 on: 20.10.2017, 21:54:16 »
Преди дни 44134 се е запалил на гара Димитровград.

Макар че не е точно инцидент, но това което чух от 44174 е предпоставка за такъв. Вчера отпътувайки за Сливен или Ямбол към 16:20 предната дясна талига тракаше доста силно и ритмично, сякаш нещо се беше изкривило и се триеше в метал.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Online bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2555
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1942 on: 21.10.2017, 17:56:46 »
Те са си така, наред си е.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9034
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1943 on: 21.10.2017, 18:54:09 »
Едно Дезиро в посока София е блъснало нещо веднага след тунела на „Люлин“, но не видях какво, нямаше и как, не исках да се навъртам в непосредствена близост, а в 18:20 имаше и полиция.

Online bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2555
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1944 on: 21.10.2017, 19:10:50 »
Мъж и жена е блъснало.

Online blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13023
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1945 on: 21.10.2017, 20:51:32 »
https://www.24chasa.bg/novini/article/6507520
Нелеп инцидент...

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4085
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1946 on: 06.12.2017, 05:41:55 »
http://dnes.dir.bg/news/Germania-vlakove-26660908?nt=4

Влак от регионалният експрес между Кьолн и Крефелд се е ударил в товарен влак в района на гара Меербуш миналата вечер. Между 40 и 50 души са ранени.  :(

Offline qwerty95

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 812
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1947 on: 17.12.2017, 00:18:04 »
https://news.bg/crime/grubi-narusheniya-na-bezopasnostta-pri-katastrofata-v-hitrino.html

Само не съм съгласен, че задният машинист трябва да следи сигнализацията. Той се води бутащ и няма отношение към спирането и не следи сигнализация. Така, че няма значение дали седи от ляво или от дясно на локомотива. Но все пак е виновен за изолиране на системата за бдителност, което си е грубо нарушение въпреки, че няма отношение към конкретната катастрофа. Докато предните машинисти трябва да го отнесат. Изолирали са системата за бдителност, яко са заспали щом не са видяли сигналите, които нощно време направо вадят очите от далече.
« Last Edit: 17.12.2017, 00:21:44 by qwerty95 »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6813
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1948 on: 17.12.2017, 10:15:55 »
Бутащ и до влака може да работи с неизправни скоростомери и УБ.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5201
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1949 on: 17.12.2017, 10:51:06 »
https://news.bg/crime/grubi-narusheniya-na-bezopasnostta-pri-katastrofata-v-hitrino.html

Само не съм съгласен, че задният машинист трябва да следи сигнализацията. Той се води бутащ и няма отношение към спирането и не следи сигнализация. Така, че няма значение дали седи от ляво или от дясно на локомотива. Но все пак е виновен за изолиране на системата за бдителност, което си е грубо нарушение въпреки, че няма отношение към конкретната катастрофа. Докато предните машинисти трябва да го отнесат. Изолирали са системата за бдителност, яко са заспали щом не са видяли сигналите, които нощно време направо вадят очите от далече.
Не бъркай нещата, води се бутащ ако е на опашката на влака. В случая е влаков локомотив и трябва да следи сигналите, а както е казал Скорбански това с английски локомотив няма как да стане.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Online blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13023
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1950 on: 17.12.2017, 11:14:15 »
Излиза, че даже да не беше дерайлирал влакът на Хитрино на входна стрелка, той щеше да продължи с бясна скорост и да дерайлира на изходна стрелка, тъй като трасето е нагласено за прием на пътническия влак откъм Самуил.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6813
    • View Profile
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1951 on: 17.12.2017, 12:07:55 »
Не бъркай нещата, води се бутащ ако е на опашката на влака. В случая е влаков локомотив и трябва да следи сигналите, а както е казал Скорбански това с английски локомотив няма как да стане.
Не трябва да следи!!! Чети си правилниците!

Offline qwerty95

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 812
    • View Profile
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1952 on: 17.12.2017, 16:18:31 »
Сигналите се следят само от бригадата в локомотива начело. Но устройството за бдителност трябва да работи и да е пломбирано на всеки локомотив. Ако се развали по пътя, може да се продължи движение само с изрично разрешение чрез телеграма.

Offline It_s_Real

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 658
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 344034812
    • View Profile
    • extrahost.BG
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1953 on: 19.12.2017, 15:29:45 »
Сигналите се следят само от бригадата в локомотива начело.

И да не следи сигналите, е длъжен при забелязана нередност (превишаване на скоростта), да намали или спре влака.
В случая са също толкова виновни с бездействието си.

Online bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2555
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Железопътни инциденти
« Reply #1954 on: 19.12.2017, 17:14:07 »
Не си съчинявайте правилници.
Да не говорим, че за задния локомотив не е задължително и да има работещ скоростомер.
« Last Edit: 19.12.2017, 17:18:10 by bdz43r »