Author Topic: Оптимизацията на автобусните линии  (Read 29790 times)

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1541
    • View Profile
Днес, чакайки на опашка в общината, чух две дами да говорят, че ще се пусне автобусна линия от Централна гара до Летището по новата пътна връзка на бул.Брюксел.
« Last Edit: 09.01.2018, 22:12:44 by bonbon »

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13360
    • View Profile
    • Email
По-скоро 84/184 ще минават в едната си посока оттам.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11883
    • View Profile
Няма как да стане това, а и не виждам смисъл.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4355
    • View Profile
Доколкото виждам новата пътна връзка няма пътен възел с Христофор Колумб и при това положение няма как 84/184 да минават по нея - директно преминаване по Брюксел оставя бизнес сградите наоколо без транспорт. :rolleyes:

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4938
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Това е транспорт за летището, а не за бизнес сградите. За мен е логично да се пусне 84 по старото разписание Гурко -> Т2 -> Т1 -> Гурко и 184 - НДК -> естакадата -> Т1 -> Т2 -> Т1 -> НДК. Автобус до гарата предвид наличието на метро и множество задръствания е излишен.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4355
    • View Profile
Бизнес сградите също имат нужда от обслужване.  :rolleyes: 384 няма достатъчно удобни връзки за да осигури пълноценно такова. Няма смисъл да се набиват допълнителни автобуси в задръстванията към НДК - и по Евлоги Георгиев и по Васил Левски стават истински блокади в пик. :rolleyes:

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1410
    • View Profile
То е транспорт до летището, но за да е сравнително на често (което е и в пряка връзка с това да не бъде празен) трябва да обслужва всичко по пътя си, включително пътуващите до междинни спирки. Когато 384 беше експресен от Младост 1 по Брюксел беше доста празен и в последствие го свалиха и него отдолу.
« Last Edit: 11.01.2018, 11:49:01 by dan »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17575
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Да, но 284 от Т2 до Орлов Мост си беше доста добре натоварен.
мур

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13360
    • View Profile
    • Email
Да, но 284 от Т2 до Орлов Мост си беше доста добре натоварен.
Не беше май, даже без метро.
Веско 76 ще каже, че не е задължително летищните автобуси да обслужват само летището: в Берлин и трите линии TXL, X9 и 109 обслужват и кварталите, през които минават. При по-отдалечени аерогари има най-често релсов транспорт, който си спира на много спирки и евентуално специализиран експресен автобус на доста по-висока цена, който обслужва единствено летището. При относително невисоките цени за такси в София (особено за кацащите от чужбина) надали комфортен автобус за 5 лв (вкл. багажа, вкл. нощен за късните/ранни полети) ще се рентира.

Online vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4209
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Не потвърждавам на 100%.

Х9 те изстрелва за 15 минути от Зоологическата градина до Летище Тегел. По пътя спира точно 4 пъти - на две метростанции, на Ринговия Ес-бан, и на една междинна спирка, която явно не е обслужена от нищо друго и затова спира на нея нещо. Затова и се казва Експрес 9.

109 му е бавният еквивалент, той спира на всяка керемидка. Но пък прави добри връзки на всички квартали помежду си поне.

ТХЛ е сбъркана работа. Хем експрес, хем обаче прави връзки, които в момента още ги няма, най-вече през арабския квартал Моабит, и затова си се ползва и за вътрешно довознане. Нито едното, нито другото - работнически пътникопоток се бута заедно с куфари за Майорка. Напълно сбъркана работа.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1601
    • View Profile
    • Email
Да, но 284 от Т2 до Орлов Мост си беше доста добре натоварен.

При положение, че е по-бърз от метрото вечер и през почивните дни е някак логично. И аз го предпочитам, вместо да чакам с куфара 15 мин. метро и после да се татразя с метрото още 20 се мятам винаги на автобуса от летището ако идва скоро.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4355
    • View Profile
284 беше с интервал около половин час през деня съответно се чакаше около 15 минути, доколкото си спомням вечер след 20ч беше на около час съответно чакането е средно около половин час. :rolleyes: Тогава нямаше метро, но с по-редовния 84 общото времепътуване с чакането беше по-малко въпреки спирането на всяка керемидка. :rolleyes:

Offline Трамвай 17

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 190
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Моето предложение е за автобус 284,от Летище София Т2,Летище София Т1,по бул.Източна Тангента,Автостанция Изток, по бул.Владимир Вазов,по бул.Дондуков,по бул. Васил Левски,по ул.Козлодуй,по бул.Мария Луиза и последна спирка Централна Гараю
« Last Edit: 21.04.2018, 12:40:09 by Трамвай 17 »

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7294
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Източна тангента в този вид не е подходяща за редовна линия.

Offline Трамвай 17

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 190
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Нали могат да заградят махалата?

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7294
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Някъде да съм споменал махалата. Иначе НЕ не могат да я заградят.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2429
    • View Profile
    • Email
Toва, което има предвид RADOCVET е (предполагам), че Източната тангента в момента трудно поема трафика, който минава по нея. Ако пуснем маршрут оттам със сигурност той ще закъснява много и няма да е ефективен, затова е и безсмислено да се пуска какво и да е, преди да се оптимизира пътната инфраструктура.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1754
    • View Profile
    • Email
Нали могат да заградят махалата?
Ще я заградят и нали се сещаш, че едни хубостници отвъд голямата локва, базирани за благозвучие в Хелзинки, ще сторят леля ти Фандъкова и компания на кайма. Знаеш, че там имаше ж.п. линия, вече няма, понеже онези там дерайлираха влаковете с буркани с лютеница, за да крадат железарии от вагоните със скраб. Освен това, какъвто и рейс да пуснат по този път, без да има спирки в маалата, тия същите веднага ще ревнат, че трябвало да спира, били дискриминирани и т.н. Преди имаше мара-шутка по тази улица, но я спряха.
« Last Edit: 22.04.2018, 03:36:49 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Трамвай 17

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 190
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Нали в ОУП на София Източната Тангента ще се дигне на естакада и така ще мине бъдещия автобус.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7294
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
По ОУП Източна тангента не отива към летището, а на съвсем друго място. А това за естакадата не знам къде си го видял.