Author Topic: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)  (Read 104344 times)

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2462
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #840 on: 23.11.2017, 06:57:26 »
2070 вчера към 11 часа пребиваваше пред първата сграда на ул. Резбарска, когато идваш от Вл.Вазов. Доколкото си спомням, там има някакъв сервиз на БОШ


Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9433
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #841 on: 23.11.2017, 08:27:31 »
А със скоростната кутия на 1214 какво се случва?

Offline spicy_e

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1673
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #842 on: 23.11.2017, 23:03:58 »
Днес имаше 3 ютонга във въпросния сервиз.

Offline ikarus2102

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 336
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #843 on: 28.12.2017, 23:41:31 »
Доволни ли сте от тези автобуси? Приятно ли е вътре? Много ли друсат? Шумни ли са? Удобни ли са седалките? Общо взето комфортни ли са за пътуване? Някой може ли да ги сравни със Solaris Urbino 12, защото те са ми любими и аз съм много доволен от тях. Много е прятно вътре и ми се виждат много тихи вероятно, защото съм свикнал с шумните стари бараки като Сетра, Мерцедес и Ман. Лошото на солариса е, че при най-малката неравност много тръска. Иначе харесват ми меките седалки. Защо според вас точно Yutong спечели конкурса в София, а не Соларис или Ман?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9433
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #844 on: 29.12.2017, 08:38:00 »
Защото цената беше най-висш приоритет. В интериорно отношение бих казал, че ми допадат, може би не харесват, но не ме хвърлят в шок и потрес. Не липсват нередности, но седалките им например са по-удобни от тези на Lion's city. В началото тонираните стъкла не ме дразнеха, но дали защото все по-малко  ми се налага да пътувам с ЮТОНГ или заради нещо друго вече започват да ме дразнят. Дразнят разбира се паянтовите облицовки, които непрекъснато се разместват и подскръцват при преминаване през неравности и вратите, които също изглеждат паянтови, също дразнят със забавения си ход. Имаше отрицателни коментари относно двигателя, че бил прекалено шумен и имал силни вибрации при празен ход, което не знам доколко е вярно, поне аз не си спомням подобно нещо при нито един от екземплярите, с които съм се возил, но като цяло проблемите им са далеч от погледа на обикновения пътник, но ако четеш тази тема и мненията споделени в нея можеш да си помислиш обратното, защото тук се оплюва всичко около тях само защото са китайски и защото се подхожда с предубеждение, но като пътник не мисля че има нещо кой знае какво шокиращо около тези автобуси. Основният им проблем е че когато бяха избрани не беше помислено, че марката няма представителство, сервизна база и доставка на части в България и затова сервизирането им се осъществява изключително трудно и мудно. Разбира се и аз бих предпочел не МАН или Мерцедес, а дори само Соларис пред тях, но белята вече е сторена, така че ще си сърбаме супата, която Столична община ни надроби.

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1844
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #845 on: 29.12.2017, 09:58:40 »
Агенте, противоречиш си. Хем изброяваш сума ти нередности (единствената положителна черта, която посочи са удобните седалки), хем после обясняваш, че всъщност хората са предубедени, пък автобусите не са кой знае колко шокиращи. Но пък накрая заключението ти е, че белята вече е сторена, а МАН, Мерцедес и Соларис са всъщност по-добри варианти. Не усещаш ли противоречието?
 Или имплицитно включваш и себе си в групата на предубедените?  :laugh:


Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11966
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #846 on: 29.12.2017, 10:49:35 »
Плюсове-удобен салон, мека возия, държат приятна температура в салона и зимата и лятото.
Доста са тихи вътре имат добра звукоизолация.
Имат индивидуални духалки на климатика.
Минуси-постоянно хлопащите и разместващите се плоскости на облицовката на салона
нелогично поставенето странично елтабло, което ограничава видимостта на пътниците и шофьора.
Големият разход на гориво, така направени скорости и спиране, че отново с поредната доставка не могат да сменят автобусите по линия 66 и 63.
Липсата на бутони за отваряне на врати от пътниците, тесните предни ел.табла, твърде тонирани странични стъкла.

Като цало МАН-овете са с класи отгоре, личи си по изработката, на мен МАН-овете са ми доста по-комфортни. Хубави съчленени Солариси имаме само по морето, но специално тези във Варна също ми харесват много повече от китайските. Ясно е че са несравними защото МАН-а и Солариса са доста по-скъпи от китайските евтинджоси. Все пак е доста рано да се каже, понеже всичките тези автобуси са отскоро у нас, не са познати като Чавдар-а и Икаруса да минат още 5-6 години и тогава ще почне тепърва да си проличава кое е добро кое лошо.

Спомням си като ги пуснаха по 404 как пътници коментираха нещо от рода на "ее що смениха Мерцедесите с тези рейсове, доста по-дървени изглеждат"
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9433
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #847 on: 29.12.2017, 20:45:08 »
Агенте, противоречиш си. Хем изброяваш сума ти нередности (единствената положителна черта, която посочи са удобните седалки), хем после обясняваш, че всъщност хората са предубедени, пък автобусите не са кой знае колко шокиращи. Но пък накрая заключението ти е, че белята вече е сторена, а МАН, Мерцедес и Соларис са всъщност по-добри варианти. Не усещаш ли противоречието?
 Или имплицитно включваш и себе си в групата на предубедените?  :laugh:
Първо искам да кажа, че въпросните нередности не трябва да се възприемат като констатация, че автобусите са пълен провал, както много хора тук писаха още в началото и второ, че в комплект с неадекватното гаранционно сервизиране и липсата на мислене в перспектива за следгаранционната поддръжка тези проблеми дейъствително ги правят провал. Сега по-ясно ли звучи?

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #848 on: 07.01.2018, 17:56:51 »
Индивидът с патериците и на няколко Ютонга се е разписал.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline poly911

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 373
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #849 on: 07.01.2018, 17:59:34 »
Индивидът с патериците и на няколко Ютонга се е разписал.
Той се разписва и по спирките
Ще ми се да го спипам и да го пребия

Изпратено от моят Lenovo A1010a20 с помощта на Tapatalk


Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2781
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #850 on: 23.01.2018, 12:42:37 »
1211 тече преди втора врата само след няма и две години експлоатация....  :fan:
П.П Има ли все още не удрян от модела?

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3152
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #851 on: 06.03.2018, 11:26:33 »
Преди около седмица автобус 1223 беше с откраднато зарядно за ГСМ от ел.гнездо.
████████████████████████ Епилог

Online Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 809
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #852 on: 06.03.2018, 18:30:22 »
Почти всеки ден в Земляне проблемен Ютонг със системите за екология на двигателя - я DPF ... я SCR .... я EGR .... които налагат намеса на гаранционния сервиз , а пък автобуса работи в режим с намалена мощност и не може да движи на линия ......  :/

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2781
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #853 on: 06.03.2018, 19:06:55 »
Явно точно това се случи пред няколко дни,когато автобуса не можа да си изкара смяната и бе сменен от Конекто ЛФ на сп.Баня Овча Купел.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1131
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #854 on: 06.03.2018, 21:05:29 »
Още малко до края на гаранцията и ще ги байпаснете, имате опит. От евро 6 ще станат 0 а и с този разход може и по-надолу.
The Grand Tour

Online Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 809
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #855 on: 06.03.2018, 21:21:11 »
Quote
Още малко до края на гаранцията и ще ги байпаснете, имате опит. От евро 6 ще станат 0 а и с този разход може и по-надолу.
Това няма да е никак лесно, все още не се знае как може да стане. Най-вероятно с външна "хакерска" намеса  ;)
Всички 18-ки на Земляне са "байпаснати", реално не са евро-4 , ами евро-3 (като Конекто Г). И то не защото така му се е искало на някого, а поради изключително калпавата система за SCR с която са оборудвани. Всъшност някой да е забелязал проблемни пушеци от ауспух на 18-ка?  ;)  . Та така и с "китайците", най-много да ги докараме до това ниво.

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2944
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #856 on: 06.03.2018, 21:54:48 »
Quote
Още малко до края на гаранцията и ще ги байпаснете, имате опит. От евро 6 ще станат 0 а и с този разход може и по-надолу.
Това няма да е никак лесно, все още не се знае как може да стане. Най-вероятно с външна "хакерска" намеса  ;)
Всички 18-ки на Земляне са "байпаснати", реално не са евро-4 , ами евро-3 (като Конекто Г). И то не защото така му се е искало на някого, а поради изключително калпавата система за SCR с която са оборудвани. Всъшност някой да е забелязал проблемни пушеци от ауспух на 18-ка?  ;)  . Та така и с "китайците", най-много да ги докараме до това ниво.

Всичко това се дължи на факта, че в България парите са за крадене, а не за харчене по предназначение, а чарколяка и поддръжката са по-свидни от някакви си там бели дробове и дрън дрън други разни западни простотии.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Online Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 809
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #857 on: 06.03.2018, 22:11:55 »
Quote
Всичко това се дължи на факта, че в България парите са за крадене, а не за харчене по предназначение, а чарколяка и поддръжката са по-свидни от някакви си там бели дробове и дрън дрън други разни западни простотии.
А пък най-вече се дължи на некадърността на някои производители да създадат качествен продукт, какъвто е и случаят с въпросната система за SCR. Тоест системата е пълен боклук, разваля се лесно, частите са идиотско скъпи. Но това за конекто ЛФ.
За съжаление при "китайците" нещата също не са розови, всичките няколко системи които работят съвместо и докарват двигателя до евро-6 явно имат проблеми с режима на градско движение.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7443
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #858 on: 06.03.2018, 22:14:20 »
E за градски автобус не е ли нормално да има градско движение та чак проблеми да създава?

Тази система SCR, същата ли е както при Ситаро или е различна?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9433
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #859 on: 06.03.2018, 22:41:30 »
Всичко това се дължи на факта, че в България парите са за крадене, а не за харчене по предназначение, а чарколяка и поддръжката са по-свидни от някакви си там бели дробове и дрън дрън други разни западни простотии.
Но всъщност тук съм склонен да се съглася с него, защото става дума за двата доказали се като цялостно най-слаби модела автобуси в „Земляне“ без да смятаме антиките О 305 и 0 302 и късите зелени, които са доста зле, но все пак си доживяха старините. Извинявам се за офтопика.