Author Topic: ČKD Tatra T6А5 (4140-4169)  (Read 37646 times)

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2339
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #40 on: 06.07.2016, 20:24:55 »
Защо ще бракуват четириосните и ще оставят шестосните?
Да вземат да бракуват всички и да намалят транспортната задача, предлагам аз.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4610
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #41 on: 07.07.2016, 07:43:04 »
Нали никой трезвомислещ човек не мисли, че 20 мотриси ще бъдат закарани в Трамкар за едната боя ...? Моля ви покажете поне малко интелект.
То боядисването в Трамказан и депата не се различава.. всичко е на 6 бири.

Погледни си машината, която караш (преди да се запали) и ми кажи на колко питиета (не бира) е поддържана.

 Факт е, че поддръжката в депата на БДЖ не е по-различна от тази на електротранспорта. Но е смешно от страна на инж. да сравнява магистрален локомотив с трамваи... локомотивите на БДЖ изминават ~30 000 км на месец и то като се използват на лимита им с чести претоварвания - което с тази поддръжка и некадърна експлоатация води до опожарявания... единствено лекият режим на работа на трамваите ги спасява от това да горят като факли из софийските улици.

Реакцията ми беше предизвикана от подмятането ти за 6-те бири. Не сравнявам двата вида транспорт, ти го правиш.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5220
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #42 on: 07.07.2016, 08:51:32 »
На всички е ясно как се работи както в БДЖ така и в електро и автотранспорта.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4610
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #43 on: 07.07.2016, 09:41:36 »
На всички е ясно как се работи както в БДЖ така и в електро и автотранспорта.

Всички си мислят, че им е ясно как се работи ... Аз, например, не знам как се работи в СА и БДЖ ..., и не ме интересува.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5220
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #44 on: 07.07.2016, 09:51:26 »
Ами тогава какъв беше въпросният коментар ?   :help:

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4610
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #45 on: 07.07.2016, 09:53:43 »
Ами тогава какъв беше въпросният коментар ?   :help:

За 6-те бири ...
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5220
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #46 on: 07.07.2016, 09:56:30 »
Тоест просто да се заядеш.. а това, че е вярно няма значение... и под 6 бири имам в предвид, че резултата е такъв - а това дали пият или не мен лично хич не ме интересува - ако ще да са на 1 буре ракия - ако резултата е добър е все тая... ама дори и да са трезви след като резултата е отвратителен.... абе няма значение.  :help: :help:

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17437
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #47 on: 07.07.2016, 10:02:34 »
Според мен вината не е толкова в боядисването, а в качеството на боята и подготовката за боядисване. Имате ли снимка на 1171, който е пребоядисан у нас и на някой друг от модела, който не е пребоядисван в България и да видите разликите?
мур

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4610
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #48 on: 07.07.2016, 10:40:35 »
Тоест просто да се заядеш.. а това, че е вярно няма значение... и под 6 бири имам в предвид, че резултата е такъв - а това дали пият или не мен лично хич не ме интересува - ако ще да са на 1 буре ракия - ако резултата е добър е все тая... ама дори и да са трезви след като резултата е отвратителен.... абе няма значение.  :help: :help:

Да. Когато и да плюнеш срещу МГТ винаги е на място и няма значение дали е вярно ... Важно е да се плюне.
Няма да се занимавам повече ... Плюй и бъди щастлив!
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5220
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #49 on: 07.07.2016, 11:51:21 »
Ще спра да плюя като заприлича на МГТ в някой дори не-толкова европейски град като Острава на пример.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6955
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #50 on: 07.07.2016, 12:09:47 »
Хайде да си пренесете спора някъде другаде. Една страница офтопик вече стана!

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1463
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #51 on: 07.07.2016, 13:08:45 »
Това с програмирането на таблата е работа, която не може да свърши всеки, трябват специални познания и квалификация, също така да се интересуваш и да разбираш за да се програмират надписите оптимално, не може да хванеш всеки да човърка с лаптопа и да ги направи. Не става и да държиш някой на 600-700 лева заплата например и да искаш да върши такава висококвалифицирана работа

Това с таблата може да го върши всеки, 700 лева заплата за такава работа е меко казано прекалено. Да, работата е трудоемка, но като се направят един път заготовките на файловете с посоки и спирки после не е толкова трудно да се качат на трамваите. Със сигурност не е висококвалифицирана работа и не се изисква висше образование.

Може ли да качиш снимки на софтуера за таблата? Не го приемай като заяждане, просто ми е интересно да го видя.

Таблата са към система BUSE BS 110 или BS 210 (на някои са слагани от едните, на други от другите, не знам в София какви са пристигнали), можеш да видиш много клипчета в интернет. Ако ти е интересен софтуера как се програмират таблата потърси в интернет за програмите gBUSE0 и BS Loader


Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1611
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #52 on: 07.07.2016, 15:22:40 »
Ето например едно видео, което показва как се работи с gBUSE. Има и други.
https://www.youtube.com/watch?v=BMrLLii2PLA
Програмирането на таблата може да бъде извършено от всеки с обща компютърна грамотност. Не са нужни нито специални умения, нито три висши образования, нито длъжност "поддръжка на ел. табели" с 3000 лева заплата  ;) Изисква се само желание. Работата е там, че тези трамваи са с други компютри и поне аз не знам какъв софтуер е нужен за тях.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17437
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #53 on: 07.07.2016, 15:25:52 »
А за салонното табло?
мур

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1611
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #54 on: 07.07.2016, 15:28:44 »
Всичко е свързано и през софтуера се настройва какво да пише и на салонното табло.

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2365
  • 5 2 5 (1989-2017)
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #55 on: 07.07.2016, 15:30:18 »
За салонното табло се използва програмата gBUSE1. Ето пример от моя компютър със софийските Шкоди. За гласовото оповестяване също има две отделни програми, hBUSE и dBUSE.
« Last Edit: 07.07.2016, 15:36:02 by Mammoth »
:bb: :bb: :inlove:
Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17437
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #56 on: 07.07.2016, 15:36:53 »
Благодаря :) Идеята ми е като тръгнат трамваите и салонното табло да изписва идващата спирка, а не да стои на крайната например.
мур

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4529
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #57 on: 07.07.2016, 15:37:53 »
Говорено е с чехите, те да ги настроят.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1786
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #58 on: 07.07.2016, 17:47:19 »
Силно се надявам, че някой от депото ще се поинтересува и ще се научи как се прави.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17437
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« Reply #59 on: 08.07.2016, 10:30:07 »
Силно се надявам, че някой от депото ще се поинтересува и ще се научи как се прави.

Ако зависи от депото, ще се направи. Там работи един от най-квалифицираните служители на СЕ, който е бил титулярен ватман на 2051 от 1999 г. И разбира всичко по Т6А2СФ. Табелите тук са аналогични. Но доколкото разбрах, всичко е прехвърлено към доставчиците на трамваите.
мур