Author Topic: Камиони  (Read 91909 times)

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Камиони
« on: 14.07.2007, 13:07:19 »
Някой може ли да разкаже нещо повече за тях? В живота си мисля, че съм виждал само един такъв. Всеки път, когато излизах от детската си градина (ех, сякаш беше вчера!   ), виждах наблизо един лилав камион Преслав, чиято кабина ми напомняше много на старите автобусчета АВИА-Чавдар. Трябва скоро да го потърся дали все още е там или са го дали за вторични суровини. Та, мисълта ми е: колко бройки горе-долу от тях са произведени и дали заводът "Чавдар" не е замесен в това.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Камиони
« Reply #1 on: 14.07.2007, 22:59:47 »
Quote from: Bus_lover
Някой може ли да разкаже нещо повече за тях? В живота си мисля, че съм виждал само един такъв. Всеки път, когато излизах от детската си градина (ех, сякаш беше вчера!   ), виждах наблизо един лилав камион Преслав, чиято кабина ми напомняше много на старите автобусчета АВИА-Чавдар. Трябва скоро да го потърся дали все още е там или са го дали за вторични суровини. Та, мисълта ми е: колко бройки горе-долу от тях са произведени и дали заводът "Чавдар" не е замесен в това.


Естествено, че е замесен - каросерията на кабината е дело на Чавдар. Самият камион е правен в Мадара-Шумен. За бройки не питай. За нито един бг автомобилостроител няма точни данни колко е направил. Според едни източници Чавдар са произвели около 20 000 автобуса, според други - Над 30 000

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5206
    • View Profile
Re: Камиони
« Reply #2 on: 10.08.2007, 17:21:27 »
Интересувате ли се от камиони ? Като цяло аз съм огромен почитател на марката Скания, особено R серията, но напоследък и много се запалих по новият модел на Мерцедес Актрос Спейс Макс.
Камионът е нещо като Longline при Скания, но по-малък. Продължение на Black Edition и Cruiser . Все още не е въведен в серийно производство, но мисля, че ако го въведат ще има доста копувачи, разбира се ако цената е прилична.

С други думи цялата гама Actros BlueTec,Cruiser,Black Edition и Space Max, са предназначени създадът по голям уют за шофьора, като в домашни условия, и да превърнат кабината в удобно място за път.
 Последният от тези модели Actros Space Max е и най-добрият от тях и усъвършенстван от гамата, той представя идеални условия за сън на шофьора. Кабината на Space Max е конструирана така, че тя да бъде приятна както за работа така и за почивка. Водачът може да гледа любимите си ДВД филми на малък плосък екран.
 В основата на Mercedes-Benz Actros Space Max лежи Mercedess- Benz Actros 1860LS с технологийте BlueTec 5 и Mercedes PowerShift, камиона разполага с V8 двигател с мощност 600кс.
 Actros Space Max е създаден от дизаинерите на Mercedess-Benz Trucks, за да покаже, че ограниченото пространство в кабината на един камион, не е предпоставка за лошо пътуване.

Ето снимки на камиона:



НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Камиони
« Reply #3 on: 10.08.2007, 21:45:30 »
Брей тази кабина като в бизнес класа на самолет.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline difian

  • Урбанистът
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15582
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Камиони
« Reply #4 on: 10.08.2007, 22:12:15 »
Аз винаги съм приемал тези серии за демонстрационни по изложеня и т.н.Тези кресла са си за бизнесмени, а не за тираджии по потници на мрежицка...
« Last Edit: 10.08.2007, 22:12:51 by difian »

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5206
    • View Profile
Re: Камиони
« Reply #5 on: 10.08.2007, 23:10:34 »
Добре. Ще ви представя фаворита за мен. Серийно производство, на Скания модела Longline, камион или каравана вие ще решите.
 
 Кабините на камионите Скания се делят на няколко вида сред който Topline, Highline и Longline, сега се спираме на кабината Longline, която е най-голямата от гамата. Лонглайн кабина се предлага при серийте R и Т от предлаганите камиони Скания. Кабината на лонглайн серията разполага с телевизор, легло, мивка, шкафове, хладилник, маса, ДВД, компютър и още много други екстри. Ето снимка на кабината отвътре.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11494
    • View Profile
    • Email
Re: Камиони
« Reply #6 on: 10.08.2007, 23:28:07 »
На мене пък любимите марки камиони са ми ЗиЛ, ГАЗ, Камаз, Краз и разбира се Шкода Мадара.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5206
    • View Profile
Re: Камиони
« Reply #7 on: 10.08.2007, 23:32:29 »
Да живее Liaz 100  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Nikola_1996

  • Guest
Re: Камиони
« Reply #8 on: 11.08.2007, 09:00:42 »
Точно  така  Иво Камазите  са най  хубавите  камиони

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Камиони
« Reply #9 on: 11.08.2007, 13:02:49 »
Ако ще е рсуко ще е МаЗ и нищо друго.Или ако не руско Татра.Ако не о чудовище не ми го хвали.Иначе и аз съм фен на Сканиите.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7951
    • View Profile
Re: Камиони
« Reply #10 on: 11.08.2007, 16:09:52 »
Magirus-Deutz - http://www.lkw-infos.eu/fw-magirus.htm
Разбира се на първо място е двигателя (във всичките му разновидности. ) Разработен по време на войната . По -здрав ,по-надежден и по-добре направен двигател едва ли има .

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Камиони
« Reply #11 on: 11.08.2007, 16:12:21 »
оо да, Магирус-а е класика, видиш ли такъв зад него димната заввеса е километър може би ама па са здрави щом още ги юркат
НЕ на хейтърството!

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7951
    • View Profile
Re: Камиони
« Reply #12 on: 11.08.2007, 16:32:12 »
Quote from: Repcho
оо да, Магирус-а е класика, видиш ли такъв зад него димната заввеса е километър може би ама па са здрави щом още ги юркат
Определено димната завеса е в пъти по-малка от тази на Лиаз примерно , Икарус ,Ифа ,Роман и т.н.
Димната завеса при повечето дизелови двигатели ( с изключение на изброените ) се дължи предимно на лоша центровка , както и на износени сегменти. Гореспоменатите двигатели имат фабрично заложена димност . Например лиаза - двойно повече гориво подава ГНП ,отколкото двигателя може да изгори .Ифа - прекалено голяма горивна камера и недобро изгаряне .
Може би визираш аварийния кран Сатурн на градски транспорт - след него е наистина димна завеса .
Двигателите Дойц се произвеждат в Кьолн -бившата западна Германия . Не биха позволили да има голяма димност . Две от уникалните машини - тунелен товарач , които работех в тунела Карнобат-Синдел са именно с такива двигатели .В мина Челопеч също работят такива двигатели .По-голямата част от ж.п. строителните машини също са с такива двигатели. Дойц присъстват и като помощни двигатели , които захравнат отговорни  агрегати - рул на тласкач , бетоносмесител . Можете да ги видите на електрически агрегати , валяци , микробуси , лодки . Стълбичките на летището също се задвижват от такива двигатели. Дойц пръв разработи двигател с маслено охлаждане - маслото , което смазва коляновия вал и другите възли охлажда и двигателя .
Двигателите от серията 413,513,912 и 913 бяха спряни от производство заради шумната турбина , която между другото е в пъти по-безшумна от турбината на Татра .Като споменах Татра - Татра , която спечели преди години ралито Париж -Дакар беше с двигател Дойц.
« Last Edit: 11.08.2007, 16:41:19 by София 70 »

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Камиони
« Reply #13 on: 11.08.2007, 17:38:04 »
всичко е ясно само не разбрах как така маслото оххлажда ?
НЕ на хейтърството!

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5206
    • View Profile
Re: Камиони
« Reply #14 on: 11.08.2007, 17:39:17 »
Ето и един интересен Magirus Deutz 170D 11 FA - Ex THW, годината на производство му е 1978, с мощност 176Ps

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15582
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Камиони
« Reply #15 on: 12.08.2007, 22:52:24 »
Актрос висока кабина на Вили Бетц/СО МАТ с Видинска регистрация и сателитна чиния на Булсатком :
« Last Edit: 12.08.2007, 22:56:54 by difian »

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5206
    • View Profile
Re: Камиони
« Reply #16 on: 12.08.2007, 23:00:29 »
Сътелита трябва да е за GPS-а мисля, а Актроса е със система BlueTec, и изглежда доста добре  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11494
    • View Profile
    • Email
Re: Камиони
« Reply #17 on: 13.08.2007, 00:15:41 »
Джугана повече ми харесва от Актроса. А какво ще кажете за камионите марка Прага, те също са много добри.
В Перник съм виждал едни огромни самосвали марка Белаз мисля, че работят само по рудниците.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5206
    • View Profile
Re: Камиони
« Reply #18 on: 13.08.2007, 08:13:34 »
Баща ми си е вадил ръката от джуган - нямат никаква хидравлика. С тези камиони като, Камаз, Зил, Газ, Краз, Ифа, Маз и тн. е невъзможно да се отиде на дълъг път.  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Камиони
« Reply #19 on: 13.08.2007, 12:39:32 »
Quote from: Ivo
Джугана повече ми харесва от Актроса. А какво ще кажете за камионите марка Прага, те също са много добри.
В Перник съм виждал едни огромни самосвали марка Белаз мисля, че работят само по рудниците.

 Е това вече е нещо огромно.То няма и къде другаде да се движи освен в мината.А чинията по-горе не е за GPS-a, а си е направо цифрова телевизия.GPS-a си е с антена.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я