Author Topic: Tedom C12G (3901-3909)  (Read 103710 times)

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #900 on: 01.11.2017, 21:07:21 »
Майтапа настрана, във Варна в един момент вървяха 2 или 3 ТЕДОМ-а, в Бургас наскоро 5 бяха в халетата за ремонти, обаче при нас в момента всичките са върнати в движение, във Варна също ги оправиха, може би без 1 или 2. Значи не е проблемът в автобусите, а в тия, които са сложени в гаража да се грижат за тях и накрая на месеца реват за заплата, а в същото време машините, които трябва да обслужват те, се палят по улиците, защото системно никой не се интересува от дереджето им!!! Ами в Малашевци? Там монтьори открито са заявявали, че не искат да се занимават с даден автобус! И в крайна сметка, тия тиквеници малоумни да вършат работа ли са там или да си предават номерцата?

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6971
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #901 on: 01.11.2017, 22:14:08 »
Аз не съм вярвал че ще се намерят автобуси, които да изкарат по-малко от Чавдар 141.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9129
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #902 on: 01.11.2017, 22:22:32 »
И все пак последните 141 доживяха 19 години, което си е забележително, а за тях пък съвсем, а дори и без прясно миналите ОР 2621 и 2630 пак имаше и не лоши екземпляри.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4197
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #903 on: 02.11.2017, 18:08:50 »
Тедомите от Дружба поетапно пътуват към MAN сервиз, където ще им бъдат монтирани противопожарни инсталации.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline plastikat

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 869
  • Венцислава, да не те подгони глигана?
    • View Profile
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #904 on: 02.11.2017, 19:52:47 »
Не е лоша идеята, но не е ли по-добре да се реши кардинално проблема, а не да се борим с последиците? Няма да се изненадам ако след всеки Тедом върви по една пожарна,това ще е още по-ефективно от инсталациите на Ман.
Guz_lover и поп Кръстю - невероятна двойка.....

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4197
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #905 on: 02.11.2017, 19:56:04 »
Не е лоша идеята
Не е идея, а факт.
 Всички нови модели автобуси, имат такава система за пожарогасене.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 616
    • View Profile
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #906 on: 02.11.2017, 20:06:31 »
Това значи ли, че ще се върнат на линия?

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4197
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #907 on: 02.11.2017, 20:11:02 »
Ми защо да харчат пари по тях..................
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6971
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #908 on: 02.11.2017, 20:48:19 »
A защо изхарчиха 40 000 за ремонт на 3302 и две години след това го нарязаха. В много случаи логика няма.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4197
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #909 on: 02.11.2017, 21:35:30 »
A защо изхарчиха 40 000 за ремонт на 3302
Ми на мен отчет не ми дават, Ще питам Евгени ако знае да ми каже.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1080
    • View Profile
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #910 on: 02.11.2017, 22:10:10 »
Големият проблем обаче не е другаде, а точно видът гориво. Защото доскоро нямаше кой да застраши нафтата (за автобусите). Високата й стойност спрямо метана e идеална среда за ''черни касички'' на управляващите, кото заобиколят акциза. И понеже властта е в тях, ако те не го направят -кой ''легално'' може! Затова не само, че не бързат да пуснат Тедомите на ново, ами и по всякакъв начин възпрепятстват появата на нови - метанови.
Забелязва те ли как след появата на МАН -те се наблюдава някакво колебание както по отношение на броя: къси - съчленени; така и по отношение на вида гориво. После като че ли Ютонгите на дизел дойдоха за компенсация на предните, и всичко щеше да си продължи по старо му – демек на нафта, ако не беше онзи доклад на екоорганизацията (за мръсния въздух). Фандъкова се стресна и ако помните каза, че ще издейства новите да са на метан – имаше предвид БМЦ -та. Но както е ясно, те са малко по друга линия, а между другото стана тази авария. Да бяха гръмнали бутилките му- ясно, но така, колко други дизелови автобуси се палят, че да отиват към крайна мярка! Превантивна била! - а ако беше направено с МАН – при това количество автобуси, на дали щеше да им стиска дори и дума да кажат, че са опасни! ...Затова избраха театърът с Тедомите.
А който иска нека се порови в темата за доставка на нови автобуси и да види как са се развивали събитията и че те са взаимосвързани, и всякакви опити за някакво отделно разглеждане не биха дали никаква ясна картина!
« Last Edit: 02.11.2017, 22:23:00 by zirka »

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1013
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #911 on: 02.11.2017, 22:27:09 »
Похвално,че са се сетили да приведат във вид Тедомите дано няма повече инциденти с тях.
« Last Edit: 02.11.2017, 22:32:45 by ivan3275 »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9129
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #912 on: 02.11.2017, 22:29:26 »
Има предвид икарусът 3302 с последен основен ремонт в „КЕНТА“ от 2008 г. и бракуван през 2010 г.