Author Topic: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)  (Read 262099 times)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #20 on: 14.02.2006, 10:19:23 »
Quote from: bgpower
СПАМ?Е все пак ставаше дума за трамвайте...наистина били те от Чехия, замяната на старите е добра. Все пак и аз смятам, че линия 5 е най-подходяща за новите мотриси.
имам предвид че мнение-по добри ще са от сегашните няма голям смисъл-ясно е че ще са по добри(зависи и новите какви са),нямам нищо против теб
НЕ на хейтърството!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #21 on: 17.02.2006, 23:03:05 »
Нови трамваи дефакто няма да има. Ще се модернизират 18 стари Т6М700.

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #22 on: 18.02.2006, 12:19:24 »
Quote from: CKD
Нови трамваи дефакто няма да има. Ще се модернизират 18 стари Т6М700.

Вече така ли??

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #23 on: 18.02.2006, 13:08:42 »
За толкова пари и само модернизация?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4510
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #24 on: 18.02.2006, 16:23:25 »
Ха такаа... Да не излезе, че ремонта на едно е по-скъп от закупуването на друго. Ама иначе представятели си тези красиви нови трамваи да се движат по раздрънканите ни трасета. Ще го преживеят, ама с цената на какво?
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #25 on: 18.02.2006, 16:57:06 »
Е то по тая логика излиза, че е по-добре да си ремонтираме Икарусите, че да не се чупя новото по улиците.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #26 on: 19.02.2006, 00:19:49 »
Quote from: CKD
Нови трамваи дефакто няма да има. Ще се модернизират 18 стари Т6М700.

Кажи наистина откъде си разбрал това, защото то наистина няма смисъл???Кои са Т6М700?

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2628
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #27 on: 19.02.2006, 10:55:41 »
Тези,които са в Банишора.С номера 7ХХ и 8ХХ.Те са толкова зле и са толкова стари,че няма смисъл.Имат само 2 двигателя и са супер тромави,не стават и за скоростни отсечки.Модернизираните им събратя 9ХХ също са зле.По 1 и 7 е такова влачене,че като се кача вътре редовно псувам тъпанарите измислили модернизанията.И още нещо: и дватагореспоменати модела са български,следователно никаква безопастно и изгори ли мотор се спира само с горещи молитви-т.е. ако се "изтърве" мотриса няма спиране.От горното правим извода,че не са подходящи за линии 5,8,10,11,14,15,18,19
« Last Edit: 19.02.2006, 10:56:46 by T_4 »
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #28 on: 19.02.2006, 11:00:23 »
Ако им добавят средна секция точно на 5-цата ще ги забият.
« Last Edit: 19.02.2006, 11:02:42 by CKD »

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2628
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #29 on: 19.02.2006, 11:05:23 »
ЧКД,сериозно ли?Ще има такива боклуци по 5.Тея в тая тъпа община са толкова корумпирани та дрънкат.То курса ще стане сигурно 90 мин,защото не мога си представя т8м-900(М) да фучат със 60 км към Книяжево!
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 375
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #30 on: 19.02.2006, 11:12:54 »
Quote from: bgpower
Кажи наистина откъде си разбрал това, защото то наистина няма смисъл???Кои са Т6М700?

Ето тук можеш да ги видиш:  http://www.railfaneurope.net/pix_frameset.html

Quote from: CKD
Нови трамваи дефакто няма да има. Ще се модернизират 18 стари Т6М700.
Можеш ли да кажеш откъде имаш тази информация и доколко тя е достоверна?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #31 on: 19.02.2006, 11:18:29 »
Не е важно откъде е, важното е че е сигурна.

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #32 on: 19.02.2006, 11:30:29 »
Quote from: CKD
Не е важно откъде е, важното е че е сигурна.

Е това направо е скандално!18 милиона за модернизация, а и според мен модернизираните сари БГ трамвай направо не вършат много работа...по-добре да купят 10, ама нови!

Дано някъде общината обяви официално нещо по въпроса.

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 375
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #33 on: 19.02.2006, 17:01:46 »
Quote from: CKD
Не е важно откъде е, важното е че е сигурна.
Това колко е сигурна знаеш само ти. Не споря с теб, но досега никъде не съм видял черно на бяло дори и сред медийте нещо по въпроса. А съгласи се че всеки може да напише каквото си пожелае и после да каже, че го знае от сигурен източник.  

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #34 on: 19.02.2006, 20:29:01 »
Ще поживеем и ще видим

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #35 on: 21.02.2006, 02:25:07 »
Quote
Модернизират столичните трамваи
20.2.2006 г.
   
--------------------------------------------------------------------------------
Кметът на София Бойко Борисов ще подпише утре в 10.00 ч договор с чешката фирма \"Инеком\" за модернизация на столичните трамваи. В рамките на 30 месеца фирмата ще трябва да обнови 18 трамвая срещу сумата от 13 милиона и 600 хиляди евро. При реконструкцията на возилата ще се модернизират всички системи - управление , спирачни системи, талиги. Обновените трамваи ще бъдат с нископодова средна част , нов интриор и за първи път в трамвайния транспорт в България ще бъдат въведени асинхронни тягови двигатели.
    Рекострукцията ще се извърши със средства , осигурени със заем от ЕБВР.

http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp...open=7092&nxt=0

Беше прав!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13463
    • View Profile
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #36 on: 21.02.2006, 10:41:27 »
Виж ти, значи обновяването на 1 трамвай - 755555 евро, а чисто нов автобус ВМС - 250000 евро. Тогава какъв е смисълът от трамвайния транспорт въобще? Интересно, колко струва 1 тролей? Явно трябва да преразгледаме нагласите си за безкрайно ефективния елтранспорт и безкрайно неефективния мототранспорт. Още повече, че за екологията се направи много напоследък - дизелови двигатели с евро-3, метанови инсталации и др. Отделно, че трамваите изискват и поддържане на релсово трасе, контактна мрежа, големи стълбове, подстанции и т.н. :unsure:

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #37 on: 21.02.2006, 19:11:24 »
Един трамвай от класа на Т8М900 превозва пътници колкото 4 БМЦ-та. Само от тази гледна точка трамваят излиза по-евтин от автобуса. Не трябва да се изпуска и факта, че един трамвай може да работи над 40 години. Тук всичко зависи от здравината на рамата и ходовата част, които по принцип при релсовия транспорт имат почти неограничен по време период на трайност. Вижт Дювагите - вече повече от 50 години возят народ и все още не е ясно дали в близките петилетки ще ги отпратим в пенсия. Ако вместо тях ползвахме автобуси щяхме да сменим 4 генерации автобуси. И не на послендо място благодарение на научните постижения в областта на електрониката, модерният електрически подвижен състав е изключително икономичен.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13463
    • View Profile
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #38 on: 23.02.2006, 17:26:04 »
ЧКД, имаш ли представа, колко струваше едно ЧКД от серията 2***? Те нали дойдоха нови?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6845
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #39 on: 23.02.2006, 17:29:27 »
Едно вагонче Т6А2СФ99 струваше по 350 000 USD при курс 1,90 лв. за долар т.к. това беше 1999 г.