Author Topic: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)  (Read 259988 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11797
    • View Profile
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #2780 on: 04.02.2017, 00:51:30 »
Какво е останало от оригиналните трамваи, че да се води едно и също превозно средство тогава?
Две греди от съчленението , две рами от средната тележка и пантографа - това е българското я което е вложено в конструкцията.Отваряемите прозорци в салона също са български . Рамите на  тележките и пантографите обаче са нови и на практика - две греди.И то е съмнително дали са използвани на други трамваи , освен на 2401 . Заради некомпетентността на някои хора в СО са наразани здрави  ,10 броя трамваи Т6М-700 - 704 ,712 , 721 , 725 , 801 ,812 ,814 ,816 , 820 ,823 . 710 и  717  са бракувани след катастрофи ,като всъщност са ползвани за модернизация

По този повод се сещам-не е ли използван направо целия преден и заден кош? Помните ли че някъде имаше снимки как кошовете заминават за Чехия с камион. Доста успешни трамваи май се получиха, хем с модерна визия, хем запазили чара и дизайна на Българските трамваи.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #2781 on: 04.02.2017, 01:05:02 »
Само където почти нищо от кошовете не използваха. До колкото си спомням 2401 е с греди от наш трамвай, най-много да има още един два вагона. Всички останали мотриси са си на практика нови.

Offline poly911

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 346
    • View Profile
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #2782 on: 04.02.2017, 08:10:40 »
Да .така освен 2401(801) вторият е 2416(445или446 беше)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7228
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #2783 on: 04.02.2017, 17:21:14 »
Глупости. Всички освен 2401 и 2402 са направени наново.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #2784 on: 04.02.2017, 18:18:01 »
То май и 2402 си е нов... защото при повторното му возене към Чехия, чехите забавиха повече този вагон.

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1494
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #2785 on: 23.04.2018, 19:52:08 »
2408 е в доста трагично състояние. Ръжда е избила на доста от колонките, има отпрани лайсни по пода (който около съчлененията е подменян и е нацепен), всичките отварящи се прозорци са без уплътнение между отваряемата и неподвижната част (луфтът е толкова голям, че оттам духа и влиза прахоляк). От лявата страна при двете съчленения външната ламарина е доста прилично сгъната. Външно също се забелязва ръжда.


Offline simeonivanov01

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 107
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (2401-2418)
« Reply #2786 on: 24.04.2018, 12:10:40 »
2408 е в доста трагично състояние. Ръжда е избила на доста от колонките, има отпрани лайсни по пода (който около съчлененията е подменян и е нацепен), всичките отварящи се прозорци са без уплътнение между отваряемата и неподвижната част (луфтът е толкова голям, че оттам духа и влиза прахоляк). От лявата страна при двете съчленения външната ламарина е доста прилично сгъната. Външно също се забелязва ръжда.
Би трябвало скоро да влезе в Трамкар за ОР.