Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 53010 times)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7443
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 27.01.2017, 13:48:52 »
Доставка - 04.02 - 16.11.2017 г.:

  Инв. номер                Год. на произв.        Модернизиран          Доставен           


        659                         02.1990                  04.1999               04.02.2017 г.
        660                         04.1990                  07.1999               25.07.2017 г.
        661                         04.1990                  08.1999               04.02.2017 г.
        662                         04.1990                  12.1998               25.07.2017 г.
        663                         05.1990                  03.1999               16.11.2017 г.
        664                         05.1990                  02.1998               25.07.2017 г.         
        665                         05.1990                  01.1999               18.04.2017 г. 
        666                         06.1990                  11.1998               18.04.2017 г. 
        667                         06.1990                  09.1998               16.11.2017 г.
        668                         07.1990                  05.1999               25.07.2017 г.
        669                         07.1990                  06.1999               25.07.2017 г.
        670                         08.1990                  03.1998               18.04.2017 г.
        671                         08.1990                  11.1998               18.04.2017 г. 
        672                         09.1990                  08.1998               25.07.2017 г.
        673                         09.1990                  12.1998               25.07.2017 г.
        674                         10.1990                  07.1998               04.02.2017 г.   
        675                         10.1990                  01.1999               18.04.2017 г.
        676                         10.1990                  05.1999               16.11.2017 г.
        677                         11.1990                  10.1998               18.04.2017 г.
        678                         11.1990                  03.1999               16.11.2017 г.
        679                         12.1990                  04.1999               16.11.2017 г.
        680                         12.1990                  08.1999               16.11.2017 г.
        681                         01.1990                  09.1998               16.11.2017 г. 
        682                         01.1991                  03.1999               18.04.2017 г.
        683                         02.1991                  10.1998               16.11.2017 г.
        684                         02.1991                  06.1999               25.07.2017 г.
        685                         03.1991                  08.1998               04.02.2017 г.
        686                         04.1991                  09.1998               18.04.2017 г.



ОБЩО: 28 бр.





Технически характеристики:
(благодарение на emm_1968)


Дължина: 29 030 mm;
Ширина на коша: 2 200 mm;
Височина на коша: 3 300 mm;
Височина с токоприемник в работно положение: 3 742 mm;
Височина с токоприемник в максимална височина: 4 500 mm;
Височина на пода над глава релса: 855 mm;
Височина на пода на средния модул над глава релса: 370 mm;
Маса: 31 570 kg;
Сцепна маса: 21 100 kg;
Максимална скорост: 60 km/h;
Пътниковместимост: 219 пътника,
в т.ч. седящи: 59, правостоящи: 160 места;

Дължина на челните кошове: 9 800 mm;
База на челните кошове (от централен болт до съчленение): 6 400 mm;
Дължина на средния модул: 8 660 mm;
База на средния модул: 4 600 mm;
База на талигите: 1 750 mm;
Диаметър на колелата: 670 mm;
Тягови електродвигатели: 2 ABB 4 ELO 2052 T à 204 PS;

спирачки:
електродинамична;
пневматична спирачка - Knorr;
електромагнитно релсова - от напрежението на ККМ/батерията
хидромеханична спирачка за позиция паркиране;


Информация:

Произведени в периода: 1990 – 1991 г.
производител:   Schindler Waggon AG, Pratteln, Siemens AG, Erlangen
ел. инсталации:   Asean Brown Boveri AG, Baden (ABB), Siemens AG, Erlangen (D)
цена при производството: SFr. 1 907 500.
цена за преустройството на средната платформа: + FrS 550 000.-)

промени:
4.1997-8.1998 : IBIS уред, автоматични табла за спирките, външни говорители, подмяна на хидромеханичните спирачки с пружинни
1997-1999: вграждане на средна нископодова секция
2000-2002: климатична инсталация за кабината на ватмана

Преди преустройството:
Дължина: 20 370 mm;
Маса: 26 500 kg;
Пътниковместимост: 167 пътника,
в т.ч. седящи: 43, правостоящи: 124 места.

Повече информация ТУК
« Last Edit: 07.12.2017, 12:39:02 by RADOCVET »

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4610
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1 on: 06.02.2017, 13:26:14 »
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8179
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #2 on: 06.02.2017, 14:59:34 »
Поставен му е пантографът и вероятно го обръщат , за да влезе в халето за демонтаж на талигите. Някой беше писал,че обозначението U означавало, че колоосите са коригирани на 1009 мм.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4610
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #3 on: 06.02.2017, 15:26:41 »
Поставен му е пантографът и вероятно го обръщат , за да влезе в халето за демонтаж на талигите. Някой беше писал,че обозначението U означавало, че колоосите са коригирани на 1009 мм.

Не. Там не е коригирано нищо, само са подготвени за път.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 795
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #4 on: 11.02.2017, 02:55:49 »
Ето снимка от кабината, за да добиете представа горе-долу как изглежда. Доколкото разбирам няма педал бдителност, нито тотман, по-скоро някаква паркинг спирачка, когато оставяш трамвая. Изпускане на въздух се чува само от вратите, не и от спирачките, които се задействат с маслени станции и въздух едновременно (предполагам единият тип е на талигите, а другия на колелата на средната секция). Аварийното спиране е много добро, почти като на чешките. При движение в салона се чува звук от контактори?, подобен на този при Дюваг от апарата зад кабината. Имат заден пулт.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9433
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #5 on: 11.02.2017, 09:16:18 »
Какво е това, което е сложено на мястото на компютъра?

Offline spicy_e

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1673
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #6 on: 11.02.2017, 11:36:47 »
Когато идваха, имаше видеокамери.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4599
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #7 on: 11.02.2017, 11:37:58 »
Стоят видеокамерите. На това място вероятно ще залегнат ГПС и компютър за табелите.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7443
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #8 on: 11.02.2017, 13:38:28 »
Темата се отключва. Пишете тук само по въпроси свързани с експлоатацията на трамваите.
За дискусии свързани с доставка, зачисления по линии и прочее използвайте съответните нарочни теми.
Благодаря!

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1675
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #9 on: 11.02.2017, 17:15:55 »
Стоят видеокамерите. На това място вероятно ще залегнат ГПС и компютър за табелите.

Обаче в кабината няма монитор? Има ли начин да се изведе сигнала на един монитор за да се подпомага ватманът при затварянето на вратите?

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1699
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #10 on: 13.02.2017, 14:05:40 »
Някой знае ли как стои въпроса със светлинните сигнали на тези трамваи? До колкото е известно май са несъвместими с БГ ЗДП...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9433
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #11 on: 13.02.2017, 14:38:13 »
Ако става дума за липсата на предни и задни мигачи и светлина за заден ход не мисля, че би било особен проблем да ги снабдят с такива.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7443
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #12 on: 13.02.2017, 14:58:10 »
Дюваг нямат, пък се движат.

Offline katilski

  • Писател
  • **
  • Posts: 29
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #13 on: 13.02.2017, 23:14:56 »
А какво електрозадвижване имат, сигурно е супер модерно,много по-икономично и много по екологично от другите трамваи ,особенно от българските.

Offline comet

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1087
  • MAN Lion's City
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #14 on: 23.02.2017, 14:32:59 »
Иначе на проби е 685, снимка малко по-късно :-)
Значи вече са коригирани колелата на 1009мм?

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4599
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #15 on: 23.02.2017, 16:39:37 »
А какво електрозадвижване имат, сигурно е супер модерно,много по-икономично и много по екологично от другите трамваи ,особенно от българските.
Миииии... не :D Управлението им е на принципа на това на българските трамваи и дювазите, с разликата, че контролера се върти от сервомотор, управляван от джойстика. Контакти, съпротивления и обичайната задвижваща схема.
Впрочем трамваите си остават с текущите инвентарни номера и няма да бъдат преномерирани. :)
« Last Edit: 23.02.2017, 17:23:33 by mihailo »
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2545
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #16 on: 26.02.2017, 09:47:06 »
Някакви резултати от извършените проби ? Впечатления ?
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #17 on: 26.02.2017, 10:01:22 »
А имат ли обратно действаща спирачка с пружинен механизъм?
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #18 on: 26.02.2017, 10:21:33 »
А имат ли обратно действаща спирачка с пружинен механизъм?
  :laugh:
« Last Edit: 26.02.2017, 17:29:26 by Petko21 »

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 913
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #19 on: 26.02.2017, 11:07:05 »
А имат ли обратно действаща спирачка с пружинен механизъм?
Имат хидромеханична спирачка на 1 и 3 талига.