Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 49598 times)

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2416
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #20 on: 26.02.2017, 21:49:02 »
А някой има ли снимка на кабините преди модернизцията, защото ми е интересно как е изглеждала преди това.
« Last Edit: 27.02.2017, 10:36:03 by RADOCVET »
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8123
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #21 on: 26.02.2017, 22:06:36 »
[... все пак обикновено при българските трамваи те са в резултат на "професионализма" на някои ватмани. ...

Жорко, има някои български трамваи, които и най-некадърния да ги кара, няма да се усети.Има български трамваи, които колкото и да се стараеш - няма как да не подскочат или да забият.
Когато карах 802 - нито веднъж този трамвай не потегли плавно- винаги с подскок. И сега е малко така.
Да вземем русичите в метрото - не машинистите ги карат некадърно , просто управлението им е такова - рязко тръгват , рязко спират.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4472
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #22 on: 26.02.2017, 22:08:50 »
То и с тази средна секция сигурно е нарушено съотношението мощност-маса. Та не знам..  :help:
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2416
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #23 on: 26.02.2017, 22:57:08 »
Жорко, има някои български трамваи, които и най-некадърния да ги кара, няма да се усети.Има български трамваи, които колкото и да се стараеш - няма как да не подскочат или да забият.
Когато карах 802 - нито веднъж този трамвай не потегли плавно- винаги с подскок. И сега е малко така.
Да вземем русичите в метрото - не машинистите ги карат некадърно , просто управлението им е такова - рязко тръгват , рязко спират.
Далеч съм от мисълта, че може да няма никакво присецване, но често силното и неприятно присецване е по-скоро резултат от управлението, отколкото резултат от работата на машината. Например онзи ден се возих на 713 и при първата смяна вървеше като часовник, а при втората като каруца. Мисълта ми беше, че щом има мотор въртящ контролера, този мотор го върти с такава скорост, че да няма неприятни присецвания
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4575
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #24 on: 27.02.2017, 01:11:40 »
Е при краставиците няма присецвания. Радвайте се...
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4310
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #25 on: 27.02.2017, 07:26:29 »
Все пак разликата в разхода на енергия е сериозна - поне 30% се превръща в топлина от съпротивленията, при чести тръгвания и спирания дори половината. :rolleyes: Тиристорното управление е по-надеждно, тъй като няма подвижни части, полупроводниковите елементи работят спокойно години само с периодично почистване от прах. :rolleyes:

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1597
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #26 on: 27.02.2017, 14:18:55 »
А някой има ли снимка на кабините преди модернизцията, защото ми е интересно как е изглеждала преди това.

Снимките са от завода, още преди да излязат на линия трамваите:



Тази е на жълт Be 4/6 с неизвестна дата:



Кабината на прототипа, изгоряла май 1995 г.


Кабината на прототипа, преди да изгори:
« Last Edit: 27.02.2017, 14:24:21 by fafan »

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1657
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #27 on: 27.02.2017, 15:24:04 »
Първата снимка е на кабина на Дюваг  ;)

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2751
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #28 on: 27.02.2017, 15:32:35 »
Снимките на прототипа са доста интересни с този "волан",напомня на контролера на локомотивите Шкода серия 41.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1597
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #29 on: 27.02.2017, 18:11:04 »
С такъв контролер са Be 4/6 в Цюрих:


Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2416
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #30 on: 27.02.2017, 19:11:02 »
А какъв е този детайл с форма на призма пред джойстика, да не е оставена потенциалната възможност да имаме управление с ръкохватка? Говоря за втората снимка, която май е по-скоро снимка на трамвай на другия оператор.

ПС: Кабината със сигурност не е на Дюваг според мен. На Дювазите реверсора е пред ръкохватката, когато той е с ръкохватка, поне не съм виждал нещо различно. Освен това не е толкова близо ръкохватката до стъклото и скоростомерът на Дювазите е разположен така, когато ръкохватката е разположена като при нашите Дювази (вертикално разположен лост) и се бута напред и назад, а когато ръкохватката наподобява тази на български трамвай, обикновено скоростомерът е на самото табло.
« Last Edit: 28.02.2017, 00:25:31 by btr95 »
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4472
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #31 on: 28.02.2017, 18:28:35 »
Има дювази и с кафемелачки. Такива са тези в Базел.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline katilski

  • Писател
  • **
  • Posts: 29
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #32 on: 28.02.2017, 23:03:18 »
Е ,няма що страшен подарък ,след две години като влезе в сила директивата за разхищение на електроенергия ,какво ще правиме ,ще режеме ,или ще модернизираме.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2416
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #33 on: 28.02.2017, 23:16:47 »
Не се бой, поне в близко бъдеще такава директива няма как да влезе в сила, защото една част от държавите нямат интерес да се приеме. А и честно казано не се връзвай на тезите на Пейчев, той понякога преувелиава. Например твърдеше, че пендел не може да качи байра до ухото в Люлин, а това се оказа малко невярно.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2416
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #34 on: 01.03.2017, 17:57:35 »
Има дювази и с кафемелачки. Такива са тези в Базел.
Понеже не съм видял твоя коментар, имах предвид, че при дювазите с кафемелачки самата кофигурация на кабината е по-различна, затова си мисля, че показаното на снимката не е Дюваг. Разбира се съдя от това, което съм видял по клипчета, снимки и т.н, без да претендирам, че съм видял всичко.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9421
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #35 on: 07.03.2017, 18:37:34 »
По-дребен шрифт за "Техническа проба" не са успяли да намерят... :neznam:
Според мен би било по-добре текстът да се постави на голямата ролка, а малката или да не показва нищо, или да показва червено поле.

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 477
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #36 on: 07.03.2017, 18:43:20 »
Според мен най-добре би било ако не ги мързи ватманите да пише на голямата ролка 6 и в зависимост от посоката да се сменя маршрута

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8123
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #37 on: 07.03.2017, 18:53:09 »
Все още е твърде рано да пише 6 и маршрут.
Големите ролки са оригинални. Малките са български.

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 762
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #38 on: 07.03.2017, 18:56:34 »
А не е ли по лесно да се кара без табела?Той не спира по спирката а минава транзит.

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1229
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #39 on: 07.03.2017, 19:04:41 »
Кога се очаква да ги видим на линия?