Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 49678 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9421
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #40 on: 07.03.2017, 19:09:38 »
Според официалната информация около Великден.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1597
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #41 on: 07.03.2017, 20:43:48 »
Големите ролки са оригинални. Малките са български.

Личи си, бялото е пожълтяло на старите.

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 294
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #42 on: 07.03.2017, 21:02:27 »
Според официалната информация около Великден.

А според неофициалната на 15-ти март - осма линия :fan:

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2491
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #43 on: 07.03.2017, 22:02:52 »
Това ще е ...доста изненадващо !  :eek:
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2416
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #44 on: 07.03.2017, 22:35:11 »
Това ще е ...доста изненадващо !  :eek:
А ако сме честни и доста добро решение, ТМ8 трябва да има големи трамваи, за разлика от ТМ3, който, в този си осакатен вид, е най-добре с чешки да се обслужва. А спокойно може да пуснат 9хх от ТМ8 на ТМ4, който пък се пълни стабилно по Борис 3.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2491
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #45 on: 07.03.2017, 22:44:55 »
Съгласен за 8 / пък кой ли ме и пита/ , но 9ХХ са твърде тромави за 4 и ще подпират Инекон-ите ! А 6 и 12 ?
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13328
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #46 on: 08.03.2017, 09:54:54 »
Най-вероятно изборът се базира на пригодността на трамвайното трасе за ниските крокодили. Затова са тестовете.
9хх ще доокепазят зеленото трасе на Руски паметник.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4314
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #47 on: 08.03.2017, 12:55:21 »
9xx са твърде тромави и от редукторите им тече масло съответно по-модерните с по-добра динамика Инекон и понякога Песа ще се наложи да ги изчакват, също така ще се съсипе тревата на Руски Паметник. 4 е прекалено разреден особено празник и трябва да се мисли за сгъстяването му - за да подпомага ефективно 5 интервалите трябва да са около два пъти по-големи от тези на редовната линия. При приблизително 2.5 пъти по-големи интервали делник и тройни празник подпомагането не е особено ефективно. :rolleyes:

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8125
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #48 on: 08.03.2017, 13:02:23 »
Най-вероятно изборът се базира на пригодността на трамвайното трасе за ниските крокодили. Затова са тестовете.
9хх ще доокепазят зеленото трасе на Руски паметник.
Разбитото трасе по Стамболийски не е по-читаво от това по Мария-Луиза и в Обеля.

Offline comet

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1071
  • MAN Lion's City
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #49 on: 08.03.2017, 18:07:18 »
Днес 685 беше на тестове. Залепени са му стикери, показващи бутоните за отваряне на вратите :fan: Добре е, че ще се използва тази възможност.


Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 703
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #50 on: 08.03.2017, 18:20:48 »
Отзад нямаше ли някакви маркучи (до колкото разбрах към спирачната система)? Какво се случва с тях? Така е доста по-естетично, ма се съмнявам швейцарците да не са се сетили по-рано..

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6462
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #51 on: 08.03.2017, 18:50:10 »
Тези маркучи са за другата мотриса, когато се движат в състав. В София няма да видим състави, за това са им свалили тези съоръжения.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1110
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #52 on: 08.03.2017, 19:07:50 »
Точно тези теглеха ремаркета в Базел по някои линии
The Grand Tour

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 294
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #53 on: 08.03.2017, 19:21:38 »
Най-вероятно изборът се базира на пригодността на трамвайното трасе за ниските крокодили. Затова са тестовете.
9хх ще доокепазят зеленото трасе на Руски паметник.
Разбитото трасе по Стамболийски не е по-читаво от това по Мария-Луиза и в Обеля.
Проблема е на Иван Вазов и 5-те кьошета, на Стамболийски ще се помъчат малко, докато се оправи.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1597
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #54 on: 08.03.2017, 22:17:03 »
Тези маркучи са за другата мотриса, когато се движат в състав. В София няма да видим състави, за това са им свалили тези съоръжения.

Което е жалко, два Be 4/6 в състав биха вършили добра работа по някои линии.

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 870
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #55 on: 09.03.2017, 00:39:52 »
Тези маркучи са за другата мотриса, когато се движат в състав. В София няма да видим състави, за това са им свалили тези съоръжения.

Което е жалко, два Be 4/6 в състав биха вършили добра работа по някои линии.
И коя линия има нужда от такива състави и кои спирки са с габарит способен да поеме толкова дълъг трамвай?
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1597
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #56 on: 09.03.2017, 10:56:52 »
Спирките по новоремонтираното трасе на тм5 (надявам се). Освен ако не направят просто един псевдоремонт пак...

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2334
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #57 on: 09.03.2017, 11:56:48 »
TM5 e най-добрият пример за линия, която трябва е с подвижен състав по-дълъг от 30 м (5 секционна Pesa или 3 секционен Be 4/6 или Инекон). Мисля, че отдавна сме готови за момоента да имаме ПС, който минава психологическата граница от 40 метра, защото след пускането на МД3, ТМ5 ще се натовари още.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13328
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #58 on: 09.03.2017, 12:13:41 »
Все пак за петицата са предвидени други (надявам се - достатъчно дълги) състави, а и ремонтът предстои. Доколкото темата е за съвсем скорошното пускане на крокодилите, моля да се ограничите в оффтопика.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6837
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #59 on: 09.03.2017, 15:54:20 »
С тези антики все едно се върнах в 1995 г. когато се радвахме на Дювазите от Бон...