Author Topic: A 79  (Read 357 times)

Online Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 587
    • View Profile
A 79
« on: 29.12.2017, 18:55:41 »
79 e категорично за къси, мисля че и 78 може да мине.... Ето ти едни 15-тина съчленени!

Offline Lepos_Grim

  • Писател
  • **
  • Posts: 48
  • The Omsi Possessed
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: A 79
« Reply #1 on: 29.12.2017, 19:33:35 »
79 съм го виждал неколкократно почти пълен по обедно време
« Last Edit: 29.12.2017, 20:44:32 by Lepos_Grim »

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3746
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: A 79
« Reply #2 on: 29.12.2017, 20:31:39 »
79 е за къси автобуси. Освен това мисля, че няма нужда да ходи до Военна рампа. Колкото пъти го засичам между Стинд и Сточна гара все е с не повече от 2-3 души. 309 по бул. 202 е достатъчен, а 100 е по-натоварен около Стинд.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11487
    • View Profile
    • Email
Re: A 79
« Reply #3 on: 29.12.2017, 20:39:01 »
И в другата част от маршрута до Христо Ботев е същата работа. Преди да спрат старите О 305-ци в самия край на пролетта нарочно отидох да се повозя на тях по линия 79. Същата работа 2-3 пъти все имаше по 2-3 -ма човека вътре само до циганската махала, през останалото време повече от 10-тина човека не видях. По-добре да измислят някаква нова по-редовна линия от Сухата река до Сточна гара, вместо да се разкарват чисто празни съчленени автобуси по някакви цигански махали.

Според мен има ресурс да са оправят доста неща, но в момента този ресурс е неоптимално разпределен, като в този случай.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3746
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: A 79
« Reply #4 on: 31.12.2017, 00:24:51 »
Също така късните курсове на 79 са абсолютно неефективни. Автобусите пътуват напълно празни през почти целия маршрут, а курсове до индустриална зона след 9 часа са напълно безсмислени. На всичкото отгоре изключването става от Стинд, тоест късни курсове има до индустриална зона! На кого му е притрябвало да пътува до Военна рампа в 23.57?! Това си е чисто пилеене на пробег, който може да се прехвърли към по-натоварени линии.

За 79 предлагам минаване на къси автобуси, скъсяване до гробищата или Лъвов мост, интервал 20 минути в делник и 30 минути в празник, премахване на последните 2 курса от Христо Ботев и изключване от пазара Герена.
« Last Edit: 31.12.2017, 01:08:59 by Sofia »

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11487
    • View Profile
    • Email
Re: A 79
« Reply #5 on: 31.12.2017, 01:16:05 »
А до Христо Ботев в тия махали въобще вози ли се някой? Случайно го видях този автобус в Христо Ботев минавайки с кола от Слатина към Ботевградско под надлеза на ж.п.линиите-асболютно празен отново. При такъв недостиг на персонал и автобуси тая линия си е чисто пилеене на ресурс. Странна логика, някъде хората не могат да се качат от тъпканица, другаде се разкарват чисто празни съчленени автобуси. Тая линия за да е ефективна май трябва да е по-редовна и например да е от Витиня до Сточна гара. Ако действително в останалата част от маршрута никой не се вози няма смисъл. Трябва да се направи едно проучване и преброяване на пътниците да се види.

Като гледам и какъв е потока от коли по Източна Тангента, друг вариант който мисля е дали пък няма привлече повече пътници ако се дръпне на Юг, посока Дружба и Цариградско. Предвид потока от много коли очевидно е доста търсена дестинация, в момента с лоша транспортна връзка. Впредвид, че има много работни места в района на Дъ мол, бизнеспарка, Дружба и Младост би било доста удобно за работещите в тези райони, които живеят в Сухата река, Хаджи Димитър, Левски и района. Инфраструктурата е доста разбина в района, но може да се движат ВМС-та и без друго са на доизживяване.
« Last Edit: 31.12.2017, 01:18:34 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3746
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: A 79
« Reply #6 on: 31.12.2017, 09:22:15 »
Много добра идея да се удължи 79. Построиха се много офис сгради около летището, които са доста зле откъм транспортни връзки и същевременно подуянските квартали нямат удобен транспорт до летището. Мисля, че е добре да се удължи до летището, а за района на Цариградско да се помисли за изцяло нова линия през Слатина.

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4052
    • View Profile
Re: A 79
« Reply #7 on: 31.12.2017, 09:30:01 »
За да се пусне автобусна линия по Източна Тангента трябва сериозна реконструкция - улицата е тясна с много легнали полицаи и разбита настилка.  Алтернативна възможност е по Владимир Минков-Лотко, Слатинска Река, по маршрута на 404 до Асен Йорданов, по Асен Йорданов и Христофор Колумб, но е по-обиколно а и състоянието на Минков не е много по-добро. :rolleyes: Изключване на 79 от Герена е добра идея - няма да се таралянкат празни автобуси до Стинд и нулевият пробег ще се намали сериозно от над 7km до под 1.5km, аналогично е удачно и включването сутрин да става на спирка Васил Кънчев или евентуално Тодорини Кукли . :rolleyes: Виждал съм по Ботевградско и История Славянобългарска край Технополис автобуси с едноцифрен брой пътници по 79.  :rolleyes: За минаване на 78 на единични автобуси е нужно подсилване с две допълнителни коли. :rolleyes: Единствената възможност 79 да има малко повече пътници е ако мине преди 78 в общата част на маршрутите - веднъж пътувах от медицински център Дженерали на Дондуков до Василев Плаза и в автобуса имаше около 20 души до Сточна Гара, след това само трима. :rolleyes:
« Last Edit: 31.12.2017, 10:10:21 by V.Peichev »

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3746
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: A 79
« Reply #8 on: 31.12.2017, 09:57:04 »
Изключване на 79 от Герена е добра идея - няма да се таралянкат празни автобуси до Стинд
Изключването от Герена си е едно на ръка, отделно трябва да се скъси 79 и въобще да не стига до Стинд. Пътникопотокът след Сточна гара е нищожен, най-много до гробищата може да има няколко пътници.
« Last Edit: 31.12.2017, 09:59:06 by Sofia »

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2390
    • View Profile
Re: A 79
« Reply #9 on: 31.12.2017, 10:09:34 »
За съжаление електронната система за таксуване би дала много полезни данни за пътникопотоците , но едва ли ще я има скоро ! Тогава може истински да се оптимизират и превозните средства и маршрутите !
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Online Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1217
    • View Profile
Re: A 79
« Reply #10 on: 31.12.2017, 11:17:46 »
За да се пусне автобусна линия по Източна Тангента трябва сериозна реконструкция - улицата е тясна с много легнали полицаи и разбита настилка. Алтернативна възможност е по Владимир Минков-Лотко, Слатинска Река, по маршрута на 404 до Асен Йорданов...
Мими Балканска е не по-малко тясна от Тангентата и има поне 5 легнали полицая (не са толкова високи като по тангентата). Виждал ли си на живо какво представлява пътя под ЖП линията между Лотко и Слатинска река? Там габарита за височина е около 2,30 м. Бусове едвам минават, какво остава за автобус. Отделно, че е доста тясно на места.

Online Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 587
    • View Profile
Re: A 79
« Reply #11 on: 31.12.2017, 11:24:37 »
Ако я пуснат през Източна Тангента не знам дали много хора ще се навият да ползват линията от гледна точка на сигурност.
Иначе 79 би бил много полезен като директна връзка между Левски/Хаджи Димитър/Сухата Река със Слатина и околията. Тоест както 75 през 90-те. А може и примерно да се пусне до кръговото на 4-ти км., където да прави връзка с линии за Младост, Дружба, Студентски, летището...

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2302
    • View Profile
    • Email
Re: A 79
« Reply #12 on: 31.12.2017, 13:35:23 »
Пътникопотокът след Сточна гара е нищожен, най-много до гробищата може да има няколко пътници.
И цялата индустриална зона да се обслужва от А100 и А101, аз не съм съгласен.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 241
    • View Profile
    • Email
Re: A 79
« Reply #13 on: 01.01.2018, 14:33:48 »
Линия 79 може да продължи направо по улица 503, наляво през жп прелеза и надясно по ул. Източна тангента към офис сградите около терминал 1 и двупосочно до терминал 1 обратно по маршрута си. Да се скъси до Надлез надежда или до локомотивно депо София.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13027
    • View Profile
    • Email
Re: A 79
« Reply #14 on: 02.01.2018, 10:40:28 »
То хубаво го скъсявате във Военна рампа, но все пак там има предприятия и училище. Ако ще се реже този клон, трябва А101 да се засили сериозно. А100 отива наникъде.
Ако става дума за източния край на маршрута, надали ще са много желаещите да отидат на летището или индустриалната зона през ромското гето. Това не звучи (много) расистко: все пак и берлинчаните от немски произход избягват линиите през турските квартали.
Някога може да има линия от летището или МС Софийска Света гора по Източна тангента до Метролиния 3, но тя надали ще минава по маршрута на А79.
« Last Edit: 02.01.2018, 10:48:33 by blagun »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11713
    • View Profile
Re: A 79
« Reply #15 on: 02.01.2018, 11:22:56 »
Според мен няма проблем 79 да се удължи по Източната тангента, Летището до Дружба-1. Ако в автобусите има постоянен контрол, едва ли ще е проблем, че минава през циганската махала. А ще дава много по-добра връзка на североизточните квартали с летището, бизнес-центровете, а и метрото. Сегашният вариант, с обикаляне през центъра, с тролей 1 + метро или 84, е повече от абсурден. Затова почти всички, които живеят в Суха река, Левски, Хаджи Димитър, и работят в Младост или Дружба, пътуват с коли.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6858
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: A 79
« Reply #16 on: 02.01.2018, 11:36:39 »
Няма лошо в това да има линия свързваща Сухата река и Дружба през летището. Но за това ще трябва да се премахнат 15те легнали полицаи по Източна тангента. Иначе автобусите ще се разпаднат за няма и месец.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4852
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: A 79
« Reply #17 on: 02.01.2018, 16:19:48 »
Ако говорим за сигурност, спокойно може да се пусне линия от автосатанция Изток до района на летището, която да не спира никъде из Христо Ботев.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3746
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: A 79
« Reply #18 on: 02.01.2018, 16:30:13 »
То хубаво го скъсявате във Военна рампа, но все пак там има предприятия и училище. Ако ще се реже този клон, трябва А101 да се засили сериозно. А100 отива наникъде.
Училището във Военна рампа, до колкото знам, вече не функционира. От предприятията по маршрута на 79 само Дружба (видимо) работи. Затова и пътникопотокът на 79 в тази част от маршрута е много нисък, а малкото пътуващи най-често са жители на бежанския център. Не знам какво имаш предвид под това, че 100 отива наникъде, но от трите линии във Военна рампа 100 е най-натоварена. При нужда може 101 да се подсили и да се размени със 100 например, 101 да минава през Стинд, а 100 директно по Илиянци.

Директна линия от автостанция Изток до летището не мисля, че ще е много атрактивна, тъй като автостанция Изток не е особено комуникативна. Според мен е по-добър вариант 79 да се удължи и да си минава през махалата, но с постоянен контрол.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13027
    • View Profile
    • Email
Re: A 79
« Reply #19 on: 02.01.2018, 16:45:42 »
При всички случаи съчлененият статут на А79 трябва да се преразгледа. Може би той оцелява, тъй като линията се обслужва от най-големите съчленени отпадъци, които не се пускат по други линии.