Author Topic: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)  (Read 208470 times)

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 631
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2080 on: 12.12.2017, 23:47:25 »
Аз само се чудя какво ще ги правят след това? Това ще са автобуси на 12-на години, които имат още доста "хляб". Тоест с тази поддръжка явно ги гласят за брак, което ще е поредният абсурд в цялата картина. Тези автобуси са от малкото читави нови автобуси дошли в София в последните 15на години, стига да се стегнат на човек никога не би и му хрумнало за брак.
Напоследък се карат като за последно, а най-големият бисер са масово новите копчета за вратите, които буквално са взети от машини за игра - даже на някой пише например "START". :eek:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9122
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2081 on: 13.12.2017, 08:39:34 »
Тези автобуси са от малкото читави нови автобуси дошли в София в последните 15на години, стига да се стегнат на човек никога не би и му хрумнало за брак.
Частната фирма си е частна фирма, на нея никой нищо не може да ѝ каже, каквото си решат те, това ще е. Проблемът не е в това, а в това, че СО няма политика за осигуряване на адекватен автопарк дали чрез концесии или чрез подобряване на положението в автото, а и 10 години в София не са малко, така че въобще няма да ни е мъчно ако имаме нормална алтернатива, но в момента такава липсва, вече казах защо. Доскоро позицията ми беше за управление на линиите от общината, но се вижда доколко струва общинското управление, а и по принцип на общината ще ѝ е много по-лесно да раздели линиите на пакети и да ги раздаде на концесии, отколкото да ги остави при себе си и да се опитва да бъде слънце да огрее навсякъде. Постоянно ще има линии, които няма да бъдат третирани като останалите, някои ще се обновяват редовно, а по други, „второстепенни“, ще се избива старият подвижен състав и те няма да видят нормален автобус с десетилетия. Вижда се, че механизмът на концесиите е изключително ефективен и по случая с концесията на 111. „Столичен автотранспорт“ имаше извънредна икономическа полза да се бори за нови автобуси там, а след като концесията свърши вече никой не говори за 111 и явно CONECTO LF ще се движат там до разпад. Дори съм и на страната на МТК. Въобще не ме интересува чия собственост са, след като осем години ще обслужват поверените им линии с нови, съвременни, климатизирани и нископодови автобуси и то линии, които никога не са виждали нови автобуси от 80-те години за какво да протестирам.

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 631
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2082 on: 17.01.2018, 22:33:23 »
Карат продължават с противоречивите действия - явно са подели инициатива за боядисване на дългите. 9078 е с нова боя, предполагам не е единствен, вече не се виждат екземпляри с опадала боя и лепило от рекламите, а до скоро масово бяха така точно дългите.  :fan:

Offline tm0

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2934
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2083 on: 27.01.2018, 01:31:32 »
Изглежда вследствие на многото ПТП и деформации, вече влиза леден въздух от много места в този автобус.
                         

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 615
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2084 on: 27.01.2018, 08:10:05 »
Щом дори за боклуците на Тея Травел се намери купувач, не вярвам Мерцедесите на Карат-С да отидат на вторични!

Offline poly911

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 292
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #2085 on: 03.02.2018, 18:16:50 »
1829-скърца силно при спиране